Eero Rantasila

Anonyymi-ap

Valitti joku ,että täälä ei lue Eero Rantasila minun kirjoituksia. Niin tiedän et varmaan. Kyllä täällä sinun juoksu tyttöjä Lääkäri horoja ylilääkäriä myöten ja hoitajia horoja. Tämä ei kai ole minusta laiton uhkaus tuhosit minut joktain 40 vuotta sitten tunöroinalla diagnoosin kahdella sanalla saatoi olla melkein oikea paitsi Diagnoosin nimi on väärä tuskin pohjois maista tuskin koko euroo9asta löytyy tuon tason puoskari tason kandi huonoa kandi tason lääkäri kandia tunarit kuin Eero Rantasila. No me kaikki kuollaan.? Eikö lääkäri tietää.? Vaikka tunarit olisi.? Ei uhkaus toteamus ei ole kukaan ole tutkinut ylilääkäri suojelee sinua ei korjaa paska Diagnoosia vaan pitäisi tehdä uudet hullun paperit, kun minun ehdotuksen ei kelpaa. Kenelle on tärkeää, että olen hullun papereissa. Olen menettänuäyt kaiken jäljellä vapaus ja henki. Niin me kaikki kuolemme.??? Joo??? Kyllä miten. En tapa sinun takia itseäni eiköhän nuo sairaudet hoida toivottavasti et hoida minua pöpilään tämän takia.joo kaikki me kuolemme tai moni kuinka moni.??? Kysy sitä.??

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etköhän tiedä kuka ota yhteyttä äläkä piileksi muiden titteli pelle tunareiden tittelin ja valko tarkistan pellejen selän takana olet varmaan tiennyt alusta asiasta. Joten sp. Tai souta lähi aikoina . Mutta iltapäivällä. Päivällä yleensä nukun. Eipä muuta psykopellejen kanssa en puhu enkä koppiin lähde. Olen sanonut paikallis pelleille sota on ohi saatanan tunarit. 40 vuotta on pitkä aika. Jäi kumminkin vähän hampaan koloon paskiainen. Olen jopa tarjonnut sinulle mahdollisuutta korjata tunarointisi tervetuloa et tarvitse isoja miehiä turvakseni. Olet täysin turvassa. Jos paskalakkeja alkaa näkymään tai 112 se on huonompi asia.???.zolet velkaa. Onnea kusemiseen.joo.???

• Anonyymi

Et tarvitse isoja miehiä turvaksi. Tai paskalakkeja. ( ennen sanoin poliisiksi en enään miksi ei ole rekisterissä mitään kakarana omena varkaus ja 26 vuotiaana idiootti näpistys.) Mutta viimeisen 5. Kuukauden jälkeen olen alkanut ajattelemaan kuin ammattirikollinen hyväksyn tekoja joita ennen en. Moraali ja etiikka , laki oikeus oikeuden toteutuminen lopuksi ihmis arvo ovat muuttuneet naurettaviksi vitsiksi miksi saatana miksi??? Kysy itseltäsi ja muilta psyko pelleistä. Toivottavasti kuolen ennen kuin tapan jonkun.ehkä. mahdollisuuksia on papereissa lukee muumuassa sydän infarkti siitä toisinaan selviää jäljessä äkki kuolema. Käy aika pitkäksi toveri kuolemaa odotellessa. Ei voi mitään On myös muita sairauksia keuhko ,diabetes, epilepsia joo ja vitun psyykkinen zPsykiatrian erikoislääkäri tohtori Timo Männikkö oli sitä mieltä etten ole koskaan ollut se miksi minut leimasit perkele pitäisikö kiittää kusipää

• Anonyymi
      UUSI

Joo näyttää sensuuri iskeneen .olen syönyt yli sataa psyykelääkettä turhaan ilman hyötyä apua tekee yli 100 000 jopa 200 000 perkele eikö ole syytä olla katkera. Kolmesta pdyyke lääkkeestä on ollut apua ilman sinun määritystä. Skitso tai psykoottiset tilat. Onko se kansan edustaja luunsahaaja sensuurin syy. Koetetaan kumminkin miestä tutkitaan ulkomaita myöten miten luulette käyvän. Joo kuten yleensä teikäläisten tunareiden kanssa. Arvatenkin. Rekisterissä ei ole mitään näpistys tapahtui 16.vuotiaana ei 26. Jo en arvosta ylilääkäri Irmeli kuus Ällän lukio enkä erinomaisia lääkärin papereita sen takia ettei ole toiminut oikein eikä minkään ei sen vitsiksi muuttuneen morßlin mukaan pyyhin niillä papereilla perrsettä en niitä muuten arvosta turhaan. Kyllä me normaali älyisetkin osataan ajatella ja muodostaa mielipiteitä. Joo olen tiennyt kymmenen vuotiaasta asti miten skitsokson paperit voi saada minä en ole tämmöinen. Kun muu ei auta haistakaa vittu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe