Eero Rantasila

Anonyymi-ap

Valitti joku ,että täälä ei lue Eero Rantasila minun kirjoituksia. Niin tiedän et varmaan. Kyllä täällä sinun juoksu tyttöjä Lääkäri horoja ylilääkäriä myöten ja hoitajia horoja. Tämä ei kai ole minusta laiton uhkaus tuhosit minut joktain 40 vuotta sitten tunöroinalla diagnoosin kahdella sanalla saatoi olla melkein oikea paitsi Diagnoosin nimi on väärä tuskin pohjois maista tuskin koko euroo9asta löytyy tuon tason puoskari tason kandi huonoa kandi tason lääkäri kandia tunarit kuin Eero Rantasila. No me kaikki kuollaan.? Eikö lääkäri tietää.? Vaikka tunarit olisi.? Ei uhkaus toteamus ei ole kukaan ole tutkinut ylilääkäri suojelee sinua ei korjaa paska Diagnoosia vaan pitäisi tehdä uudet hullun paperit, kun minun ehdotuksen ei kelpaa. Kenelle on tärkeää, että olen hullun papereissa. Olen menettänuäyt kaiken jäljellä vapaus ja henki. Niin me kaikki kuolemme.??? Joo??? Kyllä miten. En tapa sinun takia itseäni eiköhän nuo sairaudet hoida toivottavasti et hoida minua pöpilään tämän takia.joo kaikki me kuolemme tai moni kuinka moni.??? Kysy sitä.??

11

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etköhän tiedä kuka ota yhteyttä äläkä piileksi muiden titteli pelle tunareiden tittelin ja valko tarkistan pellejen selän takana olet varmaan tiennyt alusta asiasta. Joten sp. Tai souta lähi aikoina . Mutta iltapäivällä. Päivällä yleensä nukun. Eipä muuta psykopellejen kanssa en puhu enkä koppiin lähde. Olen sanonut paikallis pelleille sota on ohi saatanan tunarit. 40 vuotta on pitkä aika. Jäi kumminkin vähän hampaan koloon paskiainen. Olen jopa tarjonnut sinulle mahdollisuutta korjata tunarointisi tervetuloa et tarvitse isoja miehiä turvakseni. Olet täysin turvassa. Jos paskalakkeja alkaa näkymään tai 112 se on huonompi asia.???.zolet velkaa. Onnea kusemiseen.joo.???

• Anonyymi

Et tarvitse isoja miehiä turvaksi. Tai paskalakkeja. ( ennen sanoin poliisiksi en enään miksi ei ole rekisterissä mitään kakarana omena varkaus ja 26 vuotiaana idiootti näpistys.) Mutta viimeisen 5. Kuukauden jälkeen olen alkanut ajattelemaan kuin ammattirikollinen hyväksyn tekoja joita ennen en. Moraali ja etiikka , laki oikeus oikeuden toteutuminen lopuksi ihmis arvo ovat muuttuneet naurettaviksi vitsiksi miksi saatana miksi??? Kysy itseltäsi ja muilta psyko pelleistä. Toivottavasti kuolen ennen kuin tapan jonkun.ehkä. mahdollisuuksia on papereissa lukee muumuassa sydän infarkti siitä toisinaan selviää jäljessä äkki kuolema. Käy aika pitkäksi toveri kuolemaa odotellessa. Ei voi mitään On myös muita sairauksia keuhko ,diabetes, epilepsia joo ja vitun psyykkinen zPsykiatrian erikoislääkäri tohtori Timo Männikkö oli sitä mieltä etten ole koskaan ollut se miksi minut leimasit perkele pitäisikö kiittää kusipää

• Anonyymi

Joo näyttää sensuuri iskeneen .olen syönyt yli sataa psyykelääkettä turhaan ilman hyötyä apua tekee yli 100 000 jopa 200 000 perkele eikö ole syytä olla katkera. Kolmesta pdyyke lääkkeestä on ollut apua ilman sinun määritystä. Skitso tai psykoottiset tilat. Onko se kansan edustaja luunsahaaja sensuurin syy. Koetetaan kumminkin miestä tutkitaan ulkomaita myöten miten luulette käyvän. Joo kuten yleensä teikäläisten tunareiden kanssa. Arvatenkin. Rekisterissä ei ole mitään näpistys tapahtui 16.vuotiaana ei 26. Jo en arvosta ylilääkäri Irmeli kuus Ällän lukio enkä erinomaisia lääkärin papereita sen takia ettei ole toiminut oikein eikä minkään ei sen vitsiksi muuttuneen morßlin mukaan pyyhin niillä papereilla perrsettä en niitä muuten arvosta turhaan. Kyllä me normaali älyisetkin osataan ajatella ja muodostaa mielipiteitä. Joo olen tiennyt kymmenen vuotiaasta asti miten skitsokson paperit voi saada minä en ole tämmöinen. Kun muu ei auta haistakaa vittu.

• Anonyymi

Vittu unihtui joutsa joka sensujuroitiin asun joutssasa en ole ikinä ollut joutsalainen enkä halua olla sitå perkele en ikinä ollut enkä ole jos jotain syytä olla ylpeä en ole ikinä ollut joutsalainen enkå ole. Perkele kesti kaksi viikkoa opin vihaamaan joutsaa koko keski suomea. Voi olla vähån aikaa touvottavqsti sisko kai saa hautaan eri lääniin.. cittu joo jos kiinnostaa miksi luulisi kusipää Joutsalaisen herneellä tajuavan jota käyttää ajatteluun kykyjenså mukaan jos edes niitä. Olisi vitusti sanottavza en viitsi näppåillä.lisää sensuroitavaa. En vihaa enää ketään täällä yksi jäi oikeus halveksin melkein kaikkia en tapa ette ole sen arvoisia. Esa R

• Anonyymi

Hulluillakin pitää olla purkautumiskanava.

• Anonyymi

Joo on tuo Hullu luettu montq kertaa ei kiinnosta kyllä vittupäitä näkyy riittävän paska kiva pääsit sanomaan hulluksi paskiaen vaikka et mistään tiedä luultavast. Perke joo vittu voi olla sotekeskuksesta keksikää ututa vituttaa lukea hulluudestaa perkele kusipäiltä. Sopiiko jos
      kysyä olit mukana oliko joku kaveri mukana vai onko muuten hauska vittuilla. . Joo taidat olla joku mielensä pahoittajista.???

• Anonyymi

Oletko koskaan ajatellut sellaista perinteistä ratakiskojen välissä seisomista silmät kiinni?

• Anonyymi

Joo onko täällä joku Rantasila fani kerho selvä olen hullu ihan harmiton ei tarvitse ainakaan pelätå, ettå joudutte arkkuun minun to7mesta on perkele parempaa tapettavaa ku7n yksikään sananvapauden turhake
      Käyttäjä tuskin tarvitsee miettiä oliko joku ystävä asialla tuskin ovat käyneet vähiin jos oli kerro minulle olet sitten yksi entinen kerro niin ei tarvitse muistella.olihan se e
      nne ikåvä oli munaton hiiri. Nyt tärkeämpää pitäå laskea varallisuus monta pulloa voi ostaa ja joutuukkokuolemaan nälkäån tässä vitun kuulemma sqnovat olevan tuota pääministeri ei tarvitse yrittäå Suomi ei ole olut koskaan sitä eikä ikinä tule .olemaan.
      S

• Anonyymi

Kaupunginvaltuutettu ottaa nyt vain rauhallisesti, maanantaina on kokous.

• Anonyymi

Joo joku voisi vähän ijhmetemlä.aziaa taisi olla nelbä botka otti kantaa kaikki oli samansisältlistä paskaa. Cittu ei tässä itselle tarvitse vastailla kysyn kuka haluaa pitää minut hullun kirjoissa. Näkyy.Joutsassa olevan palaute kaikki vittuilee minulle maalittaa yksikään ei ole mitään mielltä näyttää myös jokaisesta vastauksesta selviävän ei kertaakaan mainita nimiä Eero Rantasila tai.Irmeli Räsänen mistä syystå voi arvailla. No arvaillaan sitten onko syy jsoitin numeroon potilas asioista pyysin tutkimaan. Joutsan terveyskesta turvallisuutta kerroin kaikenlaista nimiäkin. Soitin kolmannen puhelun taisi ratkaista asian akka kuuntelu korvat höröllään pitkään. Mitä luulette ainpa mitä tutkittiin oli.minun potilastiedot en tiedä mitä luki paljoon valtuudet riitää taisi lukea enemmän mitä lupa. Taisin munata kolmannen soiton tehtyä sai htvän syyn valehdella m. Miksi ei tehnyr mitään . Numeroakaan ei taida läytyä netistä. Eikälokista. Hyvä terveisiå jyväsjylään. Niin touvottavasti anoppia ei huimaa. Tuliko pilkaistua ikka qkkqs7liian isolle varpzalke. Minulla ei lole hävettävää tdillä mpnella on. Joo kiitos Laukaan tytölle lipsautit mistä Helvetistä on kyse vastasit toivottavasti et kussut housuusi e3e.en minä voi kertoa miksi tuskin vastaa on vou ut tulla kenkää sqmana päivänä. Saata sanoin mitä sanoin turha yeittää numitellä salakiitto teoria hörhöksi en perkele tiedä mistä ja miksi. Ei tarvitse vaivata sankari kyttää en tiedä onko mukana teidän joukkueessa jos on muistaakseni Eero halusi jo kakarana pelata sen porukassa joka varmasti voitti on joskus muisteltu sori ja naurettu. Jatka va
      Tus
      ..

• Anonyymi

Kysymys Irmelillenolen muistanut.silloin tällöin muutamalla viestilöä. Joo viimme vuonna novassa löytyi ja sen lisäksi låytyi huomasivat on kaun sitten lievå aivoinfrakti olisiko aika ollut 1981 jolloin pääsimn tutustumaan Suomalaiseen psykiatriseen paskatason hoitoon .Moisiolle pääsi muuta ei tutkittu kuten mahdollisuutta oliko aivoinfrakti. Ei taidettu edes veren paimetta tai sokereita mitata. Olisi kiva saada vastaus ja naislääkärin nimi jos on joskus tarjolla jätän väliin. Joo muut.voi jättää väliin on jo kuultu hulluus ja.muu niiin monesti. Ei kiinnosta.. jos psykiatrian toimijaa tarvitsen hankin palvelut ulkomaita.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      59
      5089
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4529
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1747
    5. 91
      1422
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      81
      1388
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe