Paljonko on tuntipalkkasi ja kenellä oot töissä, mitä teet? Itellä 13.17 l&t tavallinen siivooja.
Tuntipalkkasi
11
347
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan saa palkkaa?
- Anonyymi
Eihän nyt Suomessa saa tuntipalkkaa kertoa!! Tämähän on suurempi salaisuus kuin Tiitisen lista!
- Anonyymi
Älä horise.
- Anonyymi
13.24€. Kunta-alalla siivooja.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tavallisella siivoojalla? Itse olin L&T:llä ylläpitosiivoja tekemässä kaupakeskuksessa 12,45€/h. Nyt teen tstorakennuksessa ylläpitosiivoja 11,94€
- Anonyymi
Korjaan vielä kauppakeskuksessa palkka oli 12,54 eikä 12,45 kuten aiemmin kirjoitin
- Anonyymi
18.65 teollisuussiivooja. Plus lisät.
- Anonyymi
Aila hyvä. Millaista kohdetta siivoat ja missä päin?
- Anonyymi
Teen kuukausipalkalla, tunnit vaihtelevat ja joskus lauantai- & sunnuntaitöitä, n. 2400e bruttona kokemus- ja yölisän kanssa. Koulusiivousta ja "avustavia tehtäviä". En ole siivousfirmalla vaan ns. talon omaa väkeä.
- Anonyymi
Ihan hyvä palkka sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä palkka sulla.
Juu, olen tyytyväinen, sääli että niin monella tällä alalla palkka junnaa lähes köyhyysrajan tasolla (ja vielä ihmetellään alan "työvoimapulaa") .
Eikä ole itselläkään kovin montaa vuotta siitä, kun kuusipäiväisestä työviikosta huolimatta palkka jäi bruttona 1500-1600 euroon. Omassa tapauksessa kannatti etsiä parempaa ja uskaltaa vaihtaa sekä työnantajia että kohteita/kaupunkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549