Vatsa ääntelee

Anonyymi-ap

Muliseeko teillä koskaan maha? Eikä ole edes nälkä niin silti metelöi.

19

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juo vettä, se auttaa.

• Anonyymi

Ei ole metelöinyt eikä ilmavaivojakaan ollut sen jälkeen kun lopetin kuumentamattomien ruoka-aineiden (vihannekset, juurekset yms) syönnin kurkkua lukuunottamatta .

• Anonyymi

Kurkku on ihan hyvää vetistä olematonta mössöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväähän se on, paitsi ne kuoret.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota selvää paremmin ennen kuin möliset.

• Anonyymi

usein käy niin jos katselee liikkaan Ylen ohjelmia
      koska niissä Ylen ohjelmistoissa seksi näyttelee niin suurta osaa
      Kyse on toki luonnollisesta asiasta, joka vetää tikanpojan puhuun täällä
      mutta Ylen näkökulma on jollakin tavoin kieroutunut ja se näkyy
      mahan murinana joillakin

• Anonyymi

Seksi ei pieretä, ei sentään.

• Anonyymi

Ainakin se paisuu vaikka ei syö mitään ? Kai lääkkeistä ja vedestä.

Mitähän tuo ilmansaaste tekee ?
      Vasta näin vanhana oon aloittanut seuraamaan ilmanlaadun indeksiä.
      Sillä on aika paha vaikutus, ja ainakin tänä jaksona kun olen seurannut sitä, niin ei ole kesäkuussa ollut kovin hyvä ilmanlaatu meillä.

Tuo on hyvä: Plume-ilmanlaatuindeksi (AQI) Se sivusto myös ehdottaa milloin kannattaa pysyä sisätilossa kun ilmanlaatu on niin huono.

Nyt meillä on 18 (55 µg/m³) ilmanlaatuindeksi : Erinomainen on

Ilmanlaatu on ihanteellinen useimmille; nauti normaalista ulkoilusta.

Tämänhetkisten ilman epäpuhtauksien perusteella

Erinomainen
      Alailmakehän otsoni voi pahentaa olemassa olevia hengityselinsairauksia ja aiheuttaa myös kurkun ärsytystä, päänsärkyä ja rintakipua.

Tuokin lukema on silti kaksinkertainen mikä olisi oikeasti. Erinomainen !

"Pienhiukkaset ovat hengitettäviä saaste hiukkasia, joiden läpimitta on alle 2,5 mikrometriä ja jotka voivat päästä keuhkoihin ja verenkiertoon aiheuttaen vakavia terveysongelmia. Vakavimmat vaikutukset kohdistuvat keuhkoihin ja sydämeen. Altistuminen voi aiheuttaa yskimistä tai hengitysvaikeuksia, pahentunutta astmaa ja kroonisen hengityselinsairauden kehittymistä." Nyt tuo PM on 13 (3 µg/m³)

Ilmatieteen laitoksella on jotain, mielestäni huono ja epäselvä, aivan samanlainen kun Suomen muutkin viranomaisten räpellykset, rahaa palaa, ja ei saada mitään aikaan.
      Jossain oli että kunnat ilmoittaisi nuo, mutta sellaista en ole löytänyt edes netistä, Ilmatieteen laitokselta löytyi jotain eri kunnista (kaupungista), mutta, mutta...

• Anonyymi

Mahan kurinaan ei ilmasaasteet kai vaikuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahan kurinaan ei ilmasaasteet kai vaikuta?

No miksei ? Onko se sitten ylimääräisten läskien ja sokerien syönti elimistöstä ?
        Happea ja vetyä siihenkin prosessiin kaipaa elimistö, niin kauan kun me täällä elämme.
        Näköjään saame jopa avaruudesta muitakin myrkkyjä vaikka ei tupakoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksei ? Onko se sitten ylimääräisten läskien ja sokerien syönti elimistöstä ?
        Happea ja vetyä siihenkin prosessiin kaipaa elimistö, niin kauan kun me täällä elämme.
        Näköjään saame jopa avaruudesta muitakin myrkkyjä vaikka ei tupakoisi.

Ruuat ja juomat ja kaikki mitä syö vaikuttaa vatsan ja suoliston toimintaan, ei mikään muu.

• Anonyymi

alottajalle :

mä olen jo kauan aatellu
      mun mahassa on joku sukulais ihminen kun sieltä aina kuuluu jonkinlaista ääntä,
      milloin mitäki murinaa ja lötinää, joskus voihkaisua heh heh, oliskojan mun kasois sisarreni jääny mun mahaan asumaan , siellä se on seurannu mun elämää kaikessa rauhassa joskus vaan murisee kopa kiljasee kun pieru pääsee höh,

• Anonyymi

Minulla on suolistosairaus ja se pitää meteliä vatsassa tai kuuluneeko meteli suolesta. Aamut menee vessassa juostessa. Puolen päivän tienoilla tilanne jo rauhallisempi. Meillä suvussa riittää näitä suolistovaivoja aika monella.

• Anonyymi

Suolvaivat on yleistymässä, jo nuorillakin niitä on uutisten mukaan.

• Anonyymi

Meidän suvussa on myöskin sama juttu vanhoista nuoriin, vessamaratonia aamupäivisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän suvussa on myöskin sama juttu vanhoista nuoriin, vessamaratonia aamupäivisin

Perintötekijät vaikuttaa usein, totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perintötekijät vaikuttaa usein, totta.

Useimmin kuitenkin väärät ruokailutavat ja kaikki muutkin huonot elämäntapavalinnat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmin kuitenkin väärät ruokailutavat ja kaikki muutkin huonot elämäntapavalinnat.

Olet oikeassa, tietenkin.

• Anonyymi

Suoliäänet ja -elämä ovat joskus todella eläväisiä, etten sanoisi riehakkaita ja kuuluvia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe