T-ajokortin teoriakoe

Anonyymi-ap

Te jotka ootte käynny nyt täs tänä vuon tai lähi vuosiin traktorikortin teoriakokeessa nii ku siin on ne ekat 15 kysymystä nii onks ne vaikeempii ku niis harjoitus teoriakokeissa. Itellä se koe on ens viikol ja pelottaaaa

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Hehe kysyin nyt Ihan oikeeta tietoo enks mitää tollasii sivui

• Anonyymi

Jos ne vaikeita ois niin joku jäisi ilman korttia.

• Anonyymi

Varmasti joku on jäänyt haluun vaa tietää onks ne samoi ku siin harjotukses

• Anonyymi

Lervo oli mennyt tilitoimistoon, missä hän oli saanut tarpeekseen kaiken hälinän keskellä. Hän iski nyrkkinsä pöytään ja huusi: "Poltan koko paskan, jos ette tee H.E.T.I mulle tilinpäätöstä!"

Henkilökunta vastasi kuitenkin rauhallisesti: "Tarttettais jotain kuittejakin ym." Lervo ei kuitenkaan tyytynyt vastaukseen, vaan hän löi Ällään luurin korvaan ja huusi vieläkin kovempaa: "Älä höpise, tee se heti!"

Jompero ja Paarityttö katselivat tilanteen kepeästi ja naurahtivat. Heidän ystävyyttään ei mikään tällainen hälinä häirinnyt. He jatkoivat lukemista ja mietiskelivät, mitä tarina seuraavaksi voisi tuoda tullessaan—ehkä jotain vielä oudompaa ja jännittävämpää kuin tämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1571
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      991
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50