Pyörittääkö 4G ja 20M esim. auton lataus-applikaatioita?

Anonyymi-ap

Asun pääkaupunkiseudulla. Elisa on nostanut 5G 300M-liittymän hintaa lähes 40 euroon kk ja pakotti ottamaan turvapaketin (mobiilivarmenne ja muita lisukkeita). Tarjosivat tilalle 4G 20M-liittymää jonka hintaan 31 eur/kk kuuluisi myös matkapuhelinmaksut (mpm), ne maksaa muissa liittymissä lähes 19 snt/min. Pyörittääkö 4G 20M esim. auton eParking-lataus-sovellusta kännykässä tai vaikkapa abc-sähkölataus-appia?

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä toimii tuollaiset, kallis liittymä silti.

• Anonyymi
      UUSI

19:sta puolet pois niin ollaan lähempänä totuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Hupsista, kyse olikin matkapuhelinmaksusta eli se on 0,198 e/min jos ei sisälly kk/maksuun.
        Tosin en tiedä mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hupsista, kyse olikin matkapuhelinmaksusta eli se on 0,198 e/min jos ei sisälly kk/maksuun.
        Tosin en tiedä mitä se tarkoittaa.

No sitten siihen liittymään sisältyy xx min kotimaanpuheluita ja vasta ylimenevästä osuudesta maksetaan.

Noihin appeihin riittänee mikävaan hitain mahdollinen liittymä. Ei niissä megatavukaupalla dataa siirretä.... ja pullonkaulat yleensä siellä palveluntarjoajan päässä / bugittavissa laitteissa (esim. latauspömpelit, joita eParkingin kautta ohjataan) tai siinä, että sijaintieto on epätarkka -> pysäköintialueen tunnus ei löydy tai auto paikantuu väärälle alueelle. Tätä lajia tottakai eniten maan alla ja korkeiden rakennusten välissä, missä GPS tökkii.

• Anonyymi
      UUSI

Nissanin hinaus ainakin onnasi tuolla sovelluksella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      144
      6817
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5816
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      121
      4988
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4567
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      54
      3966
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3111
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3050
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2562
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2320
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2253
    Aihe