Suunnittelin ja huippu tuli

Anonyymi-ap

Mietin ja piirsin paperille uudenlaisen siipipuhaltimen joka ottaa voimansa sähkömoottorista tai polttomoottorista
Yksinkertainen parannus niin tehoa tulee valtavasti lisää.
Miksi tätä ei ole kukaan aiemmin keksinyt.
Idea on siinä että ensiöpuolelle ilma saatetaan myös paineistettuna ulkopuolisessa "ahtimella".
Tätä voi soveltaa myös autojen turboihin. Tehoa saadaan lisää.

10

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Melekonen einstein, täytyy myöntää. Mites patentti?

• Anonyymi
        UUSI

Ei persaukisuuteen mitään tenttiä tarvita. Pitäishän sun se tietää.
        -KeljoRULES

• Anonyymi
        UUSI

Tämä ei ole suinkaan eka keksintö jota olen keksinyt.
        Viimeksi keksin sähkönvalmistuslaitteen.
        Siinä rakennetaan valaisin joka valaisee samoja valon aaltopituuksia kuin aurinko, sitten vaan tämän valaisimen eteen asennetaan aurinkokenno ja kas näin saadaan sähköä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole suinkaan eka keksintö jota olen keksinyt.
        Viimeksi keksin sähkönvalmistuslaitteen.
        Siinä rakennetaan valaisin joka valaisee samoja valon aaltopituuksia kuin aurinko, sitten vaan tämän valaisimen eteen asennetaan aurinkokenno ja kas näin saadaan sähköä.

Uskomattoman innovatiivinen keksintö. Myisitkö Fortumille?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomattoman innovatiivinen keksintö. Myisitkö Fortumille?

Totta kai mutta en viitsi.
        Tuon turbo jutun voisin myydä jollekin autotehtaalle.
        Siis turbohan toimii nykyään niin että pakokaasu pyörittää siipipyörää ja seinän takana on toinen siipipyörä joka imee ja ahtaa sitä imemäänsä ilmaa sylintereihin ja näin saadaan palotilan lisää happea ja voidaan lisätä myös polttoaineen syöttöä.
        Jos ilmaa ahdettaisiin myös turboon toisella ahtimella joka toimii sähköllä eli pakokaasun ja sähköisen ahtimen avulla saadaan vielä enemmän ilmaa sylintereihin oujee ja bensaa liekkeihin lisää.
        Kuurakettiin kävisi myös tuo minun keksintö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai mutta en viitsi.
        Tuon turbo jutun voisin myydä jollekin autotehtaalle.
        Siis turbohan toimii nykyään niin että pakokaasu pyörittää siipipyörää ja seinän takana on toinen siipipyörä joka imee ja ahtaa sitä imemäänsä ilmaa sylintereihin ja näin saadaan palotilan lisää happea ja voidaan lisätä myös polttoaineen syöttöä.
        Jos ilmaa ahdettaisiin myös turboon toisella ahtimella joka toimii sähköllä eli pakokaasun ja sähköisen ahtimen avulla saadaan vielä enemmän ilmaa sylintereihin oujee ja bensaa liekkeihin lisää.
        Kuurakettiin kävisi myös tuo minun keksintö.

PS..ootan noobelin palkintoa. Paljonko se on rahassa?

• Anonyymi
      UUSI

Myös tuulivoimaloihin olen keksinyt uuden innovatiivisen keksinnön.
      Kun tuuli puhaltaa ja pyörittää tuulimyllyn siipiä ja tuottaa näin sähköä, otetaan siitä sähköstä osa ja pyöritetään sillä sähköllä tuulimyllyjä joka puhaltaa tuulimyllyyn lisää vauhtia eli näin aiheutetaan keinotekoista tulta ja näin tuulimylly jauhaa yhä enemmän sähköä.
      Tätä keinoa voidaan käyttää aivan tyynellä säällä.

• Anonyymi
        UUSI

..siis keinotekoista tuulta..tuohon tuli juttuun on ihan eri keksintö kehitteillä.

• Anonyymi
      UUSI

Yksi vastaus on poistettu, varmaankin jonkun kirjoittama joka ei ymmärrä korkeatasoisesta tekniikasta yhtään mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei muuta kuin hakemusta Business Finlandille niin veronmaksajien rahoilla kustannetaan kehitys & ahneet Kokoomuslaiset ottavat tuorot itselleen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe