Mietin ja piirsin paperille uudenlaisen siipipuhaltimen joka ottaa voimansa sähkömoottorista tai polttomoottorista
Yksinkertainen parannus niin tehoa tulee valtavasti lisää.
Miksi tätä ei ole kukaan aiemmin keksinyt.
Idea on siinä että ensiöpuolelle ilma saatetaan myös paineistettuna ulkopuolisessa "ahtimella".
Tätä voi soveltaa myös autojen turboihin. Tehoa saadaan lisää.
Suunnittelin ja huippu tuli
14
137
Vastaukset
- Anonyymi
Melekonen einstein, täytyy myöntää. Mites patentti?
- Anonyymi
Ei persaukisuuteen mitään tenttiä tarvita. Pitäishän sun se tietää.
-KeljoRULES - Anonyymi
Tämä ei ole suinkaan eka keksintö jota olen keksinyt.
Viimeksi keksin sähkönvalmistuslaitteen.
Siinä rakennetaan valaisin joka valaisee samoja valon aaltopituuksia kuin aurinko, sitten vaan tämän valaisimen eteen asennetaan aurinkokenno ja kas näin saadaan sähköä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole suinkaan eka keksintö jota olen keksinyt.
Viimeksi keksin sähkönvalmistuslaitteen.
Siinä rakennetaan valaisin joka valaisee samoja valon aaltopituuksia kuin aurinko, sitten vaan tämän valaisimen eteen asennetaan aurinkokenno ja kas näin saadaan sähköä.Uskomattoman innovatiivinen keksintö. Myisitkö Fortumille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman innovatiivinen keksintö. Myisitkö Fortumille?
Totta kai mutta en viitsi.
Tuon turbo jutun voisin myydä jollekin autotehtaalle.
Siis turbohan toimii nykyään niin että pakokaasu pyörittää siipipyörää ja seinän takana on toinen siipipyörä joka imee ja ahtaa sitä imemäänsä ilmaa sylintereihin ja näin saadaan palotilan lisää happea ja voidaan lisätä myös polttoaineen syöttöä.
Jos ilmaa ahdettaisiin myös turboon toisella ahtimella joka toimii sähköllä eli pakokaasun ja sähköisen ahtimen avulla saadaan vielä enemmän ilmaa sylintereihin oujee ja bensaa liekkeihin lisää.
Kuurakettiin kävisi myös tuo minun keksintö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai mutta en viitsi.
Tuon turbo jutun voisin myydä jollekin autotehtaalle.
Siis turbohan toimii nykyään niin että pakokaasu pyörittää siipipyörää ja seinän takana on toinen siipipyörä joka imee ja ahtaa sitä imemäänsä ilmaa sylintereihin ja näin saadaan palotilan lisää happea ja voidaan lisätä myös polttoaineen syöttöä.
Jos ilmaa ahdettaisiin myös turboon toisella ahtimella joka toimii sähköllä eli pakokaasun ja sähköisen ahtimen avulla saadaan vielä enemmän ilmaa sylintereihin oujee ja bensaa liekkeihin lisää.
Kuurakettiin kävisi myös tuo minun keksintö.PS..ootan noobelin palkintoa. Paljonko se on rahassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS..ootan noobelin palkintoa. Paljonko se on rahassa?
Heti ollaan Ruotsista kerjäämässä. Noh, sehän se on yleinen tapa.
- Anonyymi
Myös tuulivoimaloihin olen keksinyt uuden innovatiivisen keksinnön.
Kun tuuli puhaltaa ja pyörittää tuulimyllyn siipiä ja tuottaa näin sähköä, otetaan siitä sähköstä osa ja pyöritetään sillä sähköllä tuulimyllyjä joka puhaltaa tuulimyllyyn lisää vauhtia eli näin aiheutetaan keinotekoista tulta ja näin tuulimylly jauhaa yhä enemmän sähköä.
Tätä keinoa voidaan käyttää aivan tyynellä säällä.- Anonyymi
..siis keinotekoista tuulta..tuohon tuli juttuun on ihan eri keksintö kehitteillä.
- Anonyymi
Yksi vastaus on poistettu, varmaankin jonkun kirjoittama joka ei ymmärrä korkeatasoisesta tekniikasta yhtään mitään.
- Anonyymi
Ei muuta kuin hakemusta Business Finlandille niin veronmaksajien rahoilla kustannetaan kehitys & ahneet Kokoomuslaiset ottavat tuorot itselleen
- Anonyymi
Huutokauppamarkulla näyttää olevan luppoaikaa. Naistakaan ei viitsi jatkuvasti vaihtaa.
- Anonyymi
On paljon parannettava yhteiskunnassa, esimerkiksi kaupunkien runkoviemäreihin voisi rakentaa jätevesivoimalan.
Kerrostalojen ulko-oviin generaattorit jotka kehittää sähköä kun ovi avataan ja suljetaan. - Anonyymi
Ikaros tippui maahan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220