Kädellä?
Remmillä?
Vitsalla?
Kärpäslätkällä?
Jollain muulla?
Millä yleensä saitte/annoitte kuritusta
6
1155
Vastaukset
- Anonyymi
Kädellä ja tukistamalla sain kuritusta
- Anonyymi
Isä rakensi oman laitteen minun kuritusta varten. Siinä oli vastuskuminauha, joka viritettiin äärimmilleen ja sitten pläjähti selkään.
- Anonyymi
Sidottiin tuoliin ja vietiin istumaan kylmään suihkuun. Tai sidottiin tikapuihin ja jätettiin roikkumaan pää alaspäin.
- Anonyymi
Kun kuriton adoptio poikaa mm pakottamalla pitämään pippeliä chilijauhe vedessä ja lyömällä remmillä siihen
- Anonyymi00006
Mulle tehtii kerran lumi piiskaus eli puoli alastomana lumihankeen jalat levälleen ja siitä sitten piiskatiin pillu ja pylly niin punaiseksi kun saatiin ja lopuksi äiti otti lunta hieroi pillun ja pyllyn viileäksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439