Miten nuo tietokoneen USB-liitäntöjen värisymbolit menee? Mikä on mitäkin versiota? Muistaakseni omassa koneessa on kahta versiota ja niistä ei nyt enää toimi kuin osa. Ei lataa esim. kännykkää ja muistitikku toimii, jos on toimiakseen.
Millainen USB-jakaja, että saa noista käytössä olevista toimivista ulos enemmän ulostuloja?
USB-jakaja
Anonyymi-ap
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on kaksi eri asiaa!
Rauta asia: USB hubi pitäisi olla mahdollisemman uutta standardia tukeva, mieluten Usb 3
Os Asia: Windowsilla on valtavia ongelmia USB versioiden kanssa, yksi vanha laite USB-hubissa pudottaa sen kokonaan sen laiteen tasolle, jolloin muut laiteet jotka oli jo kiinni, saa windowsissa uuden osoitteen. Tästä tulee melkoisia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161