Montako näistä -70 luvulla Ruotsiiin muuttaneista on palannut Kyyjärvelle?
Työn perässä muutettiin.
Ruotsista paluumuttajat
6
290
Vastaukset
- Anonyymi
Vaasaan muuttaneita on kyllä palannut syntymäkuntaansa. Osa on kyllä haudattuna
jo Kyyjärven hautuumaahan. Ruotsiin on haudattuna myös.- Anonyymi
Kokkolasta on kanssa muuttanut kärmesjärvelle mutta olisko aikanaan parempi ollut ajaa ohi.......
- Anonyymi
Yhteisönä en ole muuttamassa,olen kyllä ajatellut yksityihenkilönä muuttaa,pien eläkeläisenä. Asuntojen hinnat ja sijainnit kylissä mietityttää palvelujen ilmeisemmin mennessä yhä etäämmäksi.Kauppa-auto ilmeisemmin saattaa tulevaisuudessa liikahdella kylissä.Näitä lopetettuja elin keinoharjoitajia jotka on lopetettu jatkajien puutteen vuoksi kyliltä.Kylillä asustaa yksi/kaksi henkilöä asunnossa,toisiaan silmiin katsellen,kaippa sinne pari silmä paria lisää mahtuu "kunnostamaan" ostettua asuntoaan.Työn perässä sitä nytkin muutettaisiin,vero % alkaa olemaan Tasasesti jokaisessa kunnassa sama 2025 alkaen.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Sitten näitä Alvar Aallon kotipaikkakuntalaisia alkaa,Valtion määrä minä virrata Kyyjärvililäisiksi.
- AnonyymiUUSI
Pääasia on ,että muuttaa ihmisiä tänne,tulipahan mistä tuli ja asuntoja menee kaupan jollain hintaa, jopa eteläsuomesta tulee aivan vieraita ihmisä,ei kyyjärvisä lainkaan ,olin juttusillakin ,sanoivat tympääntyneensä E.suomen na,oravanpyörään ,tääl on kivan rauhaisaa ja ihmisetkin oikein juttelevat ,näinhän se pitää ollakin ,jyväskylästä tullut ei kyyjärvinen ,sai talon mukavasti,ja viel muitakin muualta ja sit entisäi kyyjärvisiä ,ja lisääkin olis luulema tulos ..hieno asia. Ja ainahan täältä pääsee pois ,jos ei tunnu mukavalta ,vaik olis perus kyyjärvinen,mitäpä sitä oloa valittelemaan ,,hyvä paikka on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110974
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892