Montako näistä -70 luvulla Ruotsiiin muuttaneista on palannut Kyyjärvelle?
Työn perässä muutettiin.
Ruotsista paluumuttajat
6
472
Vastaukset
- Anonyymi
Vaasaan muuttaneita on kyllä palannut syntymäkuntaansa. Osa on kyllä haudattuna
jo Kyyjärven hautuumaahan. Ruotsiin on haudattuna myös.- Anonyymi
Kokkolasta on kanssa muuttanut kärmesjärvelle mutta olisko aikanaan parempi ollut ajaa ohi.......
- Anonyymi
Yhteisönä en ole muuttamassa,olen kyllä ajatellut yksityihenkilönä muuttaa,pien eläkeläisenä. Asuntojen hinnat ja sijainnit kylissä mietityttää palvelujen ilmeisemmin mennessä yhä etäämmäksi.Kauppa-auto ilmeisemmin saattaa tulevaisuudessa liikahdella kylissä.Näitä lopetettuja elin keinoharjoitajia jotka on lopetettu jatkajien puutteen vuoksi kyliltä.Kylillä asustaa yksi/kaksi henkilöä asunnossa,toisiaan silmiin katsellen,kaippa sinne pari silmä paria lisää mahtuu "kunnostamaan" ostettua asuntoaan.Työn perässä sitä nytkin muutettaisiin,vero % alkaa olemaan Tasasesti jokaisessa kunnassa sama 2025 alkaen.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Sitten näitä Alvar Aallon kotipaikkakuntalaisia alkaa,Valtion määrä minä virrata Kyyjärvililäisiksi.
- Anonyymi
Pääasia on ,että muuttaa ihmisiä tänne,tulipahan mistä tuli ja asuntoja menee kaupan jollain hintaa, jopa eteläsuomesta tulee aivan vieraita ihmisä,ei kyyjärvisä lainkaan ,olin juttusillakin ,sanoivat tympääntyneensä E.suomen na,oravanpyörään ,tääl on kivan rauhaisaa ja ihmisetkin oikein juttelevat ,näinhän se pitää ollakin ,jyväskylästä tullut ei kyyjärvinen ,sai talon mukavasti,ja viel muitakin muualta ja sit entisäi kyyjärvisiä ,ja lisääkin olis luulema tulos ..hieno asia. Ja ainahan täältä pääsee pois ,jos ei tunnu mukavalta ,vaik olis perus kyyjärvinen,mitäpä sitä oloa valittelemaan ,,hyvä paikka on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193