Toimiiko tanssisuhteet löytyykö onni lavoilta?
Tanssisuhteet
9
153
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehelle nainen tulee erittäin kalliiksi riippumatta siitä, mistä sen löytää. Ja kaikkien maksujen kukkuraksi ne alkaa vahtiakkin kuin haukka!
- AnonyymiUUSI
Tanssilavan naiset on kirppiskansaa.
- AnonyymiUUSI
Onni voi löytyä ihan mistä vain paitsi jos istut kaikki illat erakkona kotona.
Suunkin avaaminen kannattaa jos tapaat jonkun.- AnonyymiUUSI
Ikävää vain on että nykyään monet haluavat elää omalla tavallaan. Omassa elämässä ei siis ole sijaa tehdä kompromisseja toisen eläjän elämäntavoille.
Siis ollaan mieluiten yksin. Illalla toki voi käydä "vain" tanssimassa.
- AnonyymiUUSI
Tanssilavat eivät ole seuranhakupaikkoja.
- AnonyymiUUSI
Oli ennen hyvään aikaan, muttei enää.
- AnonyymiUUSI
Naimissa on oltu ja lapset jo isoja, siis miksi hakea huonoa panoseuraa?
- AnonyymiUUSI
”Siis ollaan mieluiten yksin. Illalla toki voi käydä "vain" tanssimassa.”
Tuntuu että on paljon tällaisia ihmisiä tansseissa- AnonyymiUUSI
Siellä on ne "vain tanssimassa" -tyypit ja sitten on ne "vois olla muutakin mielessä " -tyypit. Täytyy vaan osata seuloa. Kyllä siellä suhteita syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477019
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.474654Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252852- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313