Tanssisuhteet

Anonyymi-ap

Toimiiko tanssisuhteet löytyykö onni lavoilta?

17

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehelle nainen tulee erittäin kalliiksi riippumatta siitä, mistä sen löytää. Ja kaikkien maksujen kukkuraksi ne alkaa vahtiakkin kuin haukka!

• Anonyymi

Tanssilavan naiset on kirppiskansaa.

• Anonyymi

Mulla on monta suhdetta tanssivien naisten kanssa, mutta platoonisia, en halua toisten jämiä.

• Anonyymi

Onni voi löytyä ihan mistä vain paitsi jos istut kaikki illat erakkona kotona.

Suunkin avaaminen kannattaa jos tapaat jonkun.

• Anonyymi

Ikävää vain on että nykyään monet haluavat elää omalla tavallaan. Omassa elämässä ei siis ole sijaa tehdä kompromisseja toisen eläjän elämäntavoille.

Siis ollaan mieluiten yksin. Illalla toki voi käydä "vain" tanssimassa.

• Anonyymi

Tanssilavat eivät ole seuranhakupaikkoja.

• Anonyymi

Oli ennen hyvään aikaan, muttei enää.

• Anonyymi

Naimissa on oltu ja lapset jo isoja, siis miksi hakea huonoa panoseuraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ennen hyvään aikaan, muttei enää.

Kyllä tanssilavalta voi edelleenkin löytää kumppanin, ihan niin kuin mistä tahansa muualtakin. Kokemusta on.

• Anonyymi

”Siis ollaan mieluiten yksin. Illalla toki voi käydä "vain" tanssimassa.”

Tuntuu että on paljon tällaisia ihmisiä tansseissa

• Anonyymi

Siellä on ne "vain tanssimassa" -tyypit ja sitten on ne "vois olla muutakin mielessä " -tyypit. Täytyy vaan osata seuloa. Kyllä siellä suhteita syntyy.

• Anonyymi

”Tanssifriikkien aivokemia ei ole parasta parisuhdeainesta. Se on riippuvuuteen perustuvaa pakko päästä illasta toiseen dopamiini hakua. ”

Johtaa lyhytjännitteisyyteen ja nopeiden fiksien hakemiseen. Todellisuus kapenee, toisto lisääntyy. Silloin alkaa luulla että tanssit on todellista ja ihmissuhteet siellä aitoja.

Ne ovat tanssialkoholistien kokoontumisajot.

Nousussa kosketusaivokemioissa kaikki on mahtavaa ja elämä tuntuu hetken. Ihmismagneettisuus. Siksi tansseissa toisensa löytäneet ovat lavoilla tässä alkuhuumassa. Luulevat rakkaudeksi vaikka on riippuvuuskäytöstä. Sitten suhteeen löydettyään, kun jatkavat viikoittain tansseissa kulkemista yhdessä ja erikseen alkaa pakkomielteinen toisto tuoda tullessaan ongelmia suhteeseen. Rampataan tansseissa. Se on pois muusta.

Harva pystyy pitämään yllä todellista syvää suhdetta koska tanssimaailma vie väärään ja epätasapainoon. Paljon tanssivat eivät tätä itse pysty näkemään koska ovat jatkuvassa dopamiinivuoristoradassa joka sumentaa aivot.

Osa käy tansseissa orjallisesti ja ”elämä” on siellä. Osa jopa raportoi tansseistaan somessa yksityiskohtaisesti menonsa ja olonsa. Ei ole juuri muuta.

Tuntuu tyhjältä. Jotain on saatava. Kehoa.Tanssi-iltaa, toiveidentäyttymystä. Tango illuusio joka olisi totta edes hetken vaikken itsekkään enää usko muuhun kuin hetkessä luotuun aivoilluusioon.

Kippis. Taas mennään, koska muuten ahdistaa. Olen kohtuukäyttäjä mutta pakko taas päästä kerran tai kaksi. Ehkä kolme.

• Anonyymi

Huh ja hah. Aika osuva tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh ja hah. Aika osuva tämä.

En tiedä muista, mutta ainakin minlla tanssimusiikki lyö niin vahvasti yläkertaan, että tansseihin lähtee aina mielellään. Toki olen tarkka kenen keikalle menen. Kaikki orkesterit eivät todellakaan kelpaa.

Joitain kiinnostaa jalkapallo. Matseja mennään katsomaan jopa ihan ulkomaille asti.
        Joitain muut urheilulajit... Lappiin hiihtämään jne.

Mun juttu on tanssimusiikki. En pidä mieltymistäni mitenkään poikkeavana käytöksenä.

• Anonyymi

No jaa. Vaihtoehto? Naimisissa. Onneksi olkoon. Siihen muutama muksu ja 300000 asuntolaina. Sehän se on "elämää" kun ei ole käytännössä muuta kun nalkuttava akka ja loputon lapsenvahtivuoro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä muista, mutta ainakin minlla tanssimusiikki lyö niin vahvasti yläkertaan, että tansseihin lähtee aina mielellään. Toki olen tarkka kenen keikalle menen. Kaikki orkesterit eivät todellakaan kelpaa.

Joitain kiinnostaa jalkapallo. Matseja mennään katsomaan jopa ihan ulkomaille asti.

Mun juttu on tanssimusiikki. En pidä mieltymistäni mitenkään poikkeavana käytöksenä.

Onhan se eri asia kun pallopelit katsomossa taikka hiihto hyvän tähen. Niitä voi tehä itte. Kovimmat riippuvuudet ja illuusiot tulee juurikin intiimistä kosketuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että lyö vahvasti yläkertaan, on juuri tuo missä ylempänä puhuttiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2353
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2096
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      40
      2032
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      320
      1850
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      117
      1493
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1425
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1157
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1055
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe