Olen hakenut monta kertaa ohjelmointikoulutukseen.
Jokaiselta haastateltavalta kysyttiin että kuinka paljon tiesi ohjelmoinnista ja onko harrastanut ohjelmointia missään muodossa.
Kaikki haastateltavat hallitsivat ohjelmointia ja tuntuivat olevan tietotekniikka guruja.
Kouluttajat valitsevat aina mahdollisimman helpot koulutettavat, sillä koulutus menisi aina aloittelijan opettamiseen. Tämän he myönsivät itsekin.
Minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta joten valinta ei kohdistunut minuun.
Yhtäkään hakijaa ei valita ns. pystymetsästä.
Kovasti on hehkutettu kun eräs pappi meni kouluun ja opiskeli koodariksi. Hänellä ei ollut kokemusta alasta sitä ennen.
Mikä idea on missään työvoimakoulutuksessa kun sinne ei valita aloittelijoita.
Kasvavatko tulevaisuuden tekijän puissa, josta ne sitten kypsinä putoavat työelämään?
Jos haluat kouluttautua, sinun pitää osata ammatti ennen koulutusta..
Haluan uuden ammatin
Anonyymi-ap
1
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjelmointia ylistetään maasta taivaaseen ja pakkosyötetään jopa valtion toimesta kuten yrittäjyyttä mutta kukaan ei ota huomioon että tekoäly tulee syrjättämään kaikki ohjelmointia tekevät tulevaisuudessa! Tämä jos mikä on nautinnollista katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81288- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613