Maailman vahvimmalle ollaan puuhaamassa patsasta.patsas voisi olla iso aapinen,kuvaisi samalla kuinka tärkeä asia on lukutaito.
Vai patsas
16
723
Vastaukset
- Anonyymi
isävillelle kans patsas.
- Anonyymi
Ei oo kyllä Ville maailman vahvimman isä... Tarkasta tietos ennenku kommentoit.
- Anonyymi
Mille maailman vahvimmalle?
- Anonyymi
Onhan ville
- Anonyymi
Järjestään poistetaan kommentteja täältä. Joku hölmö ilmiantaa, joka ensin väittää väärin asioita Villestä.
- Anonyymi
Kirjoita törkeyksiä jostain yksityishenkilöstä, niin ei poisteta. Se on Puurusen mielestä vaan hienoa. Hän on siis vastuussa palstan ylläpidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita törkeyksiä jostain yksityishenkilöstä, niin ei poisteta. Se on Puurusen mielestä vaan hienoa. Hän on siis vastuussa palstan ylläpidosta.
Etunimi on Teemu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimi on Teemu.
Kaikki mitä palstalla lukee Wilpoloiden pariskunnan asioista pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä palstalla lukee Wilpoloiden pariskunnan asioista pitää paikkansa.
Juu turha valittaa myös se ylläpito lukee uutisia ja Wilpola ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu turha valittaa myös se ylläpito lukee uutisia ja Wilpola ei.
Pitäisi perustaa ihan oma kanava Wilpolasta kertoville jutuille. Niitä on kaikki Kanta-Hämeen kuntaryhmät täynnänsä. Tähänkin ketjuun ne piti saada ängetyksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi perustaa ihan oma kanava Wilpolasta kertoville jutuille. Niitä on kaikki Kanta-Hämeen kuntaryhmät täynnänsä. Tähänkin ketjuun ne piti saada ängetyksi...
Niin....oliko sulla asiaa Wilpolan patsaasta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin....oliko sulla asiaa Wilpolan patsaasta vai?
Mitä wilpolan patsas kuuluu tähän maailman vahvimman patsasehdotukseen? Koita vaihtaa levyä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä wilpolan patsas kuuluu tähän maailman vahvimman patsasehdotukseen? Koita vaihtaa levyä...
Janakkalassa on kaksi patsas hanketta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh,en kyllä ihmettelis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, kenelle niinku?
- Anonyymi
Maailman vahvin nalle, Bamse.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231