Tuntuu aika vähältä kun omalla bensarohmulla olen ajanut tankillisella yli 1250 km eikä rajoituksista tai ohituksista ole tosiaankaan tarvinnut tinkiä. Ainut huono puoli rangen kokeilussa olikin sitten se lopulta oli pakko ostaa bensaa reilu 20 senttiä kalliimmalla mitä se olisi maksanut edellisinä päivinä. (IS)
Priuksella 1000 km tankillisella.
7
141
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja tässä artikkeli: https://moottori.fi/testi/paaseeko-vanhalla-toyota-priuksella-tankkaamatta-1-000-kilometria-kayttotesti-kaytetylla/
- Anonyymi
Mulla on 60L tankki ja 0,5L/100km keskikulutus.
Sähkön osuus on nyt ollut noin 1,5€/100km.- Anonyymi
Tuotahan ei voi kun peukuttaa.
- Anonyymi
Pääseehän noilla ihan vakioilla uskomattoman määrän kilometrejä yhdellä tankilla.
https://www.motortrend.com/news/honda-civic-sets-world-record-with-100-mpg-run-through-25-countries
Civicillä vajaat 1500 km yhdellä tankkauksella, 2,82l/100km kulutus.- Anonyymi
Jos Civicissä olisi 60 litran (diesel) tankki, tuolla kulutuksella pääsisi 2127 km.
- Anonyymi
Jännä kuinka tärkeäksi hölmöille on tullut bensa-ja dieselauton ranget?
Ne saa tankattua vielä toistaiseksi kovin useasta paikasta. Kuka nyt oikeasti ajaa sen tuhat tai yli edes kerran elämässään yhtä kyytiä?- Anonyymi
Tuo aloituksen reilu 1250 km olikin ajettu ainakin 10 erillisellä ajokerralla ja senkin kerran opetus oli että tankkaa silloin kun halpa bensa-asema sattuu kohdalle vaikka tankki olisi puolillaan. Jos ajat niin pitkälle kuin pystyt niin et pysty valikoimaan asemaa etkä ajankohtaa tankkauksellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2351481- 891250
- 1241067
- 66827
- 70737
- 49726
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää177216 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo6713