Komiat kuulemma houkuttelee nuoria tanssilavoille. Ehkä näin, mutta ei siellä mitään tanssita. Tässä on Komiat Särkän lavalla ja ihan samanlaista naisten yksinään bilettämistä mitä jossain festareilla. Ei tuolla kukaan mitään paritanssia tanssi.
https://www.youtube.com/watch?v=8ihMnLhLpfo
Komiat ei ole tanssimusiikkia
10
368
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tanssikansa tämän tietää ja pysyy paljolti poissa Komioiden keikoilta.
- Anonyymi
Se siitä lavatanssien suosiosta nuorten keskuudessa. Nuoret menevät bilettämään Komioiden keikalle joka nyt sattuu olemaan tanssilavalla, mutta ei siellä kukaan tanssi.
Kyllä se on kuolevaa kulttuuria nuo lavatanssit.
- Anonyymi
Minä tanssin Komioiden keikalla koko illan paritanseja. Kyllä papparais- ja tätihenkisten kannattaa mennä johonkin vanhojen paikkaan, vaikka bingoon niin voi istua.
- Anonyymi
Onko Hurma?
- Anonyymi
Nuoret soittavat nuorille...
Toki Komiat soittavat muutakin kuin bilemusaa.- Anonyymi
No eipä nuo mitään tanssimusaa ainakaan noissa videoissa soita. Tuollaista biletysmusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä nuo mitään tanssimusaa ainakaan noissa videoissa soita. Tuollaista biletysmusaa.
Kuuntele kotonasi Peltoniemen Hintriikan surumarssi niin saat omaa tyylilajiasi
- Anonyymi
Komiat
Aleksi on 🔥
Tytöt tietää 😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komiat
Aleksi on 🔥
Tytöt tietää 😋Henri Jokinen = Uudesti syntynyt Kari Tapio
Alexi = just another Kari Vepsä
- Anonyymi
Konsertti 2 x 45 min.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921