Komiat kuulemma houkuttelee nuoria tanssilavoille. Ehkä näin, mutta ei siellä mitään tanssita. Tässä on Komiat Särkän lavalla ja ihan samanlaista naisten yksinään bilettämistä mitä jossain festareilla. Ei tuolla kukaan mitään paritanssia tanssi.
https://www.youtube.com/watch?v=8ihMnLhLpfo
Komiat ei ole tanssimusiikkia
10
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tanssikansa tämän tietää ja pysyy paljolti poissa Komioiden keikoilta.
- Anonyymi
Se siitä lavatanssien suosiosta nuorten keskuudessa. Nuoret menevät bilettämään Komioiden keikalle joka nyt sattuu olemaan tanssilavalla, mutta ei siellä kukaan tanssi.
Kyllä se on kuolevaa kulttuuria nuo lavatanssit.
- Anonyymi
Minä tanssin Komioiden keikalla koko illan paritanseja. Kyllä papparais- ja tätihenkisten kannattaa mennä johonkin vanhojen paikkaan, vaikka bingoon niin voi istua.
- Anonyymi
Onko Hurma?
- Anonyymi
Nuoret soittavat nuorille...
Toki Komiat soittavat muutakin kuin bilemusaa.- Anonyymi
No eipä nuo mitään tanssimusaa ainakaan noissa videoissa soita. Tuollaista biletysmusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä nuo mitään tanssimusaa ainakaan noissa videoissa soita. Tuollaista biletysmusaa.
Kuuntele kotonasi Peltoniemen Hintriikan surumarssi niin saat omaa tyylilajiasi
- Anonyymi
Komiat
Aleksi on 🔥
Tytöt tietää 😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komiat
Aleksi on 🔥
Tytöt tietää 😋Henri Jokinen = Uudesti syntynyt Kari Tapio
Alexi = just another Kari Vepsä
- Anonyymi
Konsertti 2 x 45 min.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919