Tampsan lava eilen kiitos L...
Niin monta olen kohdannut matkallain
mut rakastanut sellaista yhtä vain
ja aina kun vain häntä mä tarvitsen
mua odottaa tuo pieni ja lämpöinen
ei kevät ilman häntä voi tullakaan
ei kesän kukat suostuisi kukkimaan
sään ollessa niin kylmän ja tuulisen
on lähelläin tuo pieni ja lämpöinen
miksi mitään pyytäisin maailmalta
kun hänessä kai tarpeeksi paljon mä sain
missä hän vain on
sinne aina kulkisin
mä aina häntä suojella tahtoisin vain
pitää illat turvassa kainalossain
hän elämäni on
niin sen täytyy ollakin
Niin monta olen kohdannut
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
" mut löysin vanhan vanhan piian siitä kerron nyt. Sen vaatteista kun puhdistin ja sitä kääntelin......."
- Anonyymi
:DDD
- Anonyymi
Juu, kyllä romanttinen lavatanssilta olisi vaihteeksi erittäin mukava kokemys!
Taidanpa etsiä sellaisia orkestereja ja solisteja jotka tarjoavat mahdollisuuden musiikillaan tähänkin nautintoon.
Noita reippaita rallatuksia on tullut nyt kuunneltua lavoilla jo aivan liikaa!- Anonyymi
Kohta hävii 500 tuhatta tanssijaa, tulee tilaa tanssia paremmin, ei ole junia eikä törmääjiä tanssimassa. dt
- Anonyymi
Etsi Jarkko Yli-Sikkilä niin saat romantiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsi Jarkko Yli-Sikkilä niin saat romantiikkaa.
Kiitos vinkistä. Pitänee alkaa kerätä listaa näistä toisenlaisista orkestereista.
Turhanpäiväistä rimputusta ja rallatusta ja bilettä ei enää kaivata.
- Anonyymi
Jos vähänkin enemmän ymmärtää musiikin erilaisista rytmeistä ja monipuolisista melodioista niin oikein yököttää kappaleet missä tasapaksu jympsytys soi sen koko 3 - 4 minuuttia.
Ei voi kun yrjötä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919