Tampsan lava eilen kiitos L...
Niin monta olen kohdannut matkallain
mut rakastanut sellaista yhtä vain
ja aina kun vain häntä mä tarvitsen
mua odottaa tuo pieni ja lämpöinen
ei kevät ilman häntä voi tullakaan
ei kesän kukat suostuisi kukkimaan
sään ollessa niin kylmän ja tuulisen
on lähelläin tuo pieni ja lämpöinen
miksi mitään pyytäisin maailmalta
kun hänessä kai tarpeeksi paljon mä sain
missä hän vain on
sinne aina kulkisin
mä aina häntä suojella tahtoisin vain
pitää illat turvassa kainalossain
hän elämäni on
niin sen täytyy ollakin
Niin monta olen kohdannut
7
275
Vastaukset
- Anonyymi
" mut löysin vanhan vanhan piian siitä kerron nyt. Sen vaatteista kun puhdistin ja sitä kääntelin......."
- Anonyymi
:DDD
- Anonyymi
Juu, kyllä romanttinen lavatanssilta olisi vaihteeksi erittäin mukava kokemys!
Taidanpa etsiä sellaisia orkestereja ja solisteja jotka tarjoavat mahdollisuuden musiikillaan tähänkin nautintoon.
Noita reippaita rallatuksia on tullut nyt kuunneltua lavoilla jo aivan liikaa!- Anonyymi
Kohta hävii 500 tuhatta tanssijaa, tulee tilaa tanssia paremmin, ei ole junia eikä törmääjiä tanssimassa. dt
- Anonyymi
Etsi Jarkko Yli-Sikkilä niin saat romantiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsi Jarkko Yli-Sikkilä niin saat romantiikkaa.
Kiitos vinkistä. Pitänee alkaa kerätä listaa näistä toisenlaisista orkestereista.
Turhanpäiväistä rimputusta ja rallatusta ja bilettä ei enää kaivata.
- Anonyymi
Jos vähänkin enemmän ymmärtää musiikin erilaisista rytmeistä ja monipuolisista melodioista niin oikein yököttää kappaleet missä tasapaksu jympsytys soi sen koko 3 - 4 minuuttia.
Ei voi kun yrjötä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3423994Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52332- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102999Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86801