Olen ollut ihastunut jo vuosia 55-v naiseen, johon olen tutustunut ammatillisissa yhteyksissä. Ite oon 45-v. En ole satavarma, onko hän gay, mutta luulen. Hän on asunut tietääkseni aina yksin. Aistin hänestä sen, että hän on kiinnostunut naisista. Oon elänyt vain miesten kanssa tähän mennessä, ja viimeinen pitkä suhteeni kariutui muutama kuukausi sitten. Oon vähitellen vuosien saatossa alkanut tajuta, että ihastun aina vakavasti naisiin, mutta oon siitä huolimatta ollut vain miesten kanssa tähän asti suhteissa. Yksikään naispuolisista ihailunkohteistani ei oo valitettavasti koskaan välittänyt takaisin, eikä mun orastavista naisihastuksista ole siis koskaan vastannut kunnolla tunteisiini.
Toimimme tämän ihailunkohteeni kanssa samalla alalla, mutta asumme eri kaupungeissa. Olen tavannut häntä ehkä 1-2 kertaa vuodessa koulutuspäivillä tms. Tapaamisen jälkeen haaveilen hänen kanssaan seurustelemisesta, siitä, että oppisin tuntemaan hänet paremmin. Aistin kemian välillämme ja uskon, että en kuvittele sitä.
Viimeksi tapasimme sattumalta puoli vuotta sitten juhlissa, ja meidän välillämme oli flirttiä. Hän kuiskutteli mun korvaani, naurettin hölmöille jutuille. Juteltiin keskenämme, ja hän halusi tulla ehdottomasti mun viereen istumaan koko illaksi. Tuossa vaiheessa olin vielä suhteessa eksän kanssa. Ehkä juuri tästä johtuen en lähtenyt juhlista hänen kanssaan pois, vaikka hän pyysi minua seuraansa jatkoille. Jälkikäteen olen ajatellut, että oon täydellinen typerys!
En tiedä, onko hänkin ajatellut, että ei voi tehdä aloitetta, kun olin vielä seurustelusuhteessa. Vai enkö kiinnosta häntä niin paljon, että hän haluaisi tehdä aloitteen? Oon pyöritellyt satoja kertoja, miten olisin häneen yhteyksissä. Oon ajatellut, että ehkä mun pitäisi vaan malttaa siihen, että näemme lokakuun lopussa (silloin tiedossa työpaikan koulutusta, johon molemmat osallistumme), mutta siihen on kuolettavan pitkä aika. Haluaisin nähdä jo kesällä häntä!
En ole koskaan hänelle soittanut tai lähettänyt viestejä, mutta jos ottaisin nyt yhteyttä, pitäisikö mun kehitellä tapaamiselle jokin (keinotekoinen) syy, miksi haluan tavata ja mitä haluan häneltä. En kuitenkaan varsinaisesti ole mikään hyvä ystävä hänen kanssaan huolimatta flirtistä.
Millä tavalla siis varmistaisin, että hän vastaisi positiivisesti tapaamiskutsuun? Onko parasta soittaa vai lähettää Whatsapp-viesti? Oon onkinut hänen puhelinnumeronsa puhelintiedustelusta, sillä sitä mulla ei ole aiemmin ollut.
Miten treffeille ihastuksen kanssa?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2366249
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274147- 952814
- 412227
- 332012
- 491974
- 1091830
- 221729
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464