Tuo kuvia ja videoita?

Anonyymi-ap

https://postimg.cc/62QN8VHr
Kyseinen kohta tulee siis näkyviin, kun kytken kameran tietokoneeseen. Tuohon kenttään ilmestyy nuolta klikkaamalla aiemmat nimetyt kohteet, mutta mistä ne vaihtoehdot poistetaan? Windows 7 tietty kysymyksessä.

14

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaankin sovelluksen rekisteriä muokkaamalla. On enemmän kehittyneemmän osaajan hommia. Ei kannata kokeilla, jos ei tarkkaan tiedä mitä tekee. Tuskimpa ne siellä mitään haittaa.

• Anonyymi

Kyllähän ne haittaa. Olin eräänä päivänä naapurin tytön kanssa vähän niiku silleen ja otin myös kuvia silloin. Hölmöyksissäni nimesin ne juuri tuohon kohtaan ilmeisellä nimellä ja päivämäärällä.
        Ja vaikka poistinkin kuvat myöhemmin, vaimoni ihmetteli samaa kuin minäkin, jotta mitä se nimiehdotus tarkoitti? Sinne se nimi jäi näköjään pysyvästi! Onneksi ei sentään kuvat jääneet....

• Anonyymi

Kokeilin hakea rekisteristä niillä nimillä, joita tuli tuohon ehdotukseen, mutta eipäs vain sieltäkään löytynyt yhtään vastaavaa.

• Anonyymi

Älä ikimaimassa kytke windowskonetta USB piuhalla puhelimeen!

• Anonyymi

Ei kannattais kokeilla kaikee tyhmää!

• Anonyymi

Entäs jos myy koneen? Pitäähän nuo sitten ainakin poistaa. Seiskat ovat hyvin kysyttyjä monipolisuutensa ja helpon käytettävyytensä takia ja senkin takia, että näitä ei Microsoft vakoile niin paljoa. Eikä näitä tarvitse edes nettiin kytkeä, käyttää vain kotikoneena ja erilaisten tiedostojen varastona.

• Anonyymi

Poista itsesi. K-raudasta saa narua! vai eikö sulla ole rahaa?

• Anonyymi

Vaikea tapaus on. Voit toki poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudestaan. Jospa se auttaisi tähän.

• Anonyymi

Kun vain tietäisi mikä sovellus se on. helppo homma sinänsä, jos se olisikin ulkopuolinen ohjelma, mutta kun se on Windowsin oma. Kyllä tuon pitäisi olla puhdistettavissa jos esim. myyntiä ajattelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vain tietäisi mikä sovellus se on. helppo homma sinänsä, jos se olisikin ulkopuolinen ohjelma, mutta kun se on Windowsin oma. Kyllä tuon pitäisi olla puhdistettavissa jos esim. myyntiä ajattelee.

mene hoitoon satuinesi!

• Anonyymi

Ukraina ottaa rintamlla pataan edelleen oikeen huolella, Ukraina hyökkäysyritykset on surkeita pieniä yrityksiä, itsemurhia!

• Anonyymi

Venäjä etenee!

• Anonyymi

Ihan perseestä kun hyökkäävä Ukrainalais osasti joutuu siivoon omia miinojaan!
      Niistä ei ole mitään karrttaa.

Siksi Venäjä antaa Ukrainalaisten mennä omaan miinakenttäänsä.

Surkeeta sodankäyntiä!

• Anonyymi

Kaikesta näkee, millaiseksi linuks tekee ihmisen. Lukee vain noita 'vastauksia'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe