Jäämurtaja kauppa

Anonyymi-ap

Nuuka Trumppi haluaisi ostaa käytetyn jäämurtajan kun hinnasta päästään sopuun, voisimme myydä osamaksulla.
Miksi käytetty jäänmurtaja, USA saatuaan käytetyn jäämurtajan he rakentaisivat kopioisivat tästä valmiiksi hyväksi todetusta murtajasta kymmen uutta jäämurtajaa itse.

Trumppi pitää Suomalaisia fiksuina, Suomessa ei ole metsäpaloja kun Suomalaiset haravoivat metsät puhtaiksi roskista, niin ei syty metsäpaloja. Harava olisi uusi vientituote, Nokia, ulkomaankauppa ministeri Taviolle harava käteen ja menoksi, jotain hänkin palkkansa eteen tehtävä.

9

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jaa

• Anonyymi

Halonen on tarjoutunut murtajaksi
      Murtaa jään
      istuu vaikka päälle murtuu ja siirretään etiäpäin

näin se murto homma etenee

• Anonyymi

Rysät teki sitä rysä ei osaa rakentaa mitään
      joten kun ne ostivat laivoja niihin piti tehdä jalan kuvat vessanlattiaan

että rysät voi istua oikein päin
      ja lisäksi täyttää laivat kaikenlaisella turhalla elektroniikalla
      jotta ryäst voi kantaa ne laivoista käytöön kotiinsa

näIn mentiin rysänkaupassa

• Anonyymi

Tavio piti matkustaa Portugaliin, Suomen suurlähetystö. sekaisin uudesta rasistisesta suurlähettiläästä, no mutta sehän aivan mieleinen Taviolle.

• Anonyymi

Stubb ne kaupat saisi aikaan, hyöty näkyisi seuraaville hallituksille.

• Anonyymi

Tumpelolle voisi myydä muutakin vanhaa tavaraa, vaikka lippalakkeja.

• Anonyymi

En osaa ymmärtää koko jäänmurtajatohinaa, ei se mikään kultakaivos Suomelle olisi ja toisaalta, missä jenkit niitä murtajia tarvitsisivat. Ei siellä ole tähänkään asti mitään merkittävää murtajakalustoa ollut, ns. suurten järvien vedet ovat niitä jotka talvikaudella jäätyvät mutta silloin onkin tapana lopettaa liikennöinti joksikin aikaa, ei ongelma.
      Taitaa koko juttu olla jotain hra Trumpin päähänpistoja...

Kanada on sitten ihan eri juttu, se sijaitsee kylmemmällä vyöhykkeellä ja siellä onkin huomattavan tehokkaitakin murtajia käytössä mutta nekin ensisijaisesti merialueella.

• Anonyymi

Ihan ok.

Tollaset isot laivat arvokkaita, käytettynäkin.

Suomen jäänmurtaja laivasto jo iäkästä. Esim. yhtään ydinkäyttöistä ei ole. Vanhat laivat pitäis jonnekin hävittää ja uusia rakentaa tilalle.

Hyvä, jos jenkeille kelpais vanhoja laivoja. Niillä kun mun tietojen mukaan ei ole minkäänlaisia jäänmurtajia. Politiikkaan en nyt ota kantaa. Grönlanti...

Jos jotain uusia tilattais myös, se tietenkin loistava asia.

Jäänmurtajia maailmassa rajattu määrä. Nyt ois suomella sauma uudistaa laivastoaan.

=DW=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe