tanssittaa hyvin ja on tanssittanut minua monta vuotta!!
Hurma ja Taikakuu
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset yli 40v haluaa tanssia vaan humppaa. Evvk minua.
- Anonyymi
Muistan Hurman silloin 2011. Soitti tanssittavaa musiikkia ja solisti veti hyvin kappaleet.
"Yhtye voitti Viihdyttäjä 2011-kilpailun, jonka johdosta yhtye esiintyi kesän ajan Kesäillan valssi -ohjelman housebändinä.[1] Yhtye on palkittu myös vuoden 2011 tanssittajatulokkaana sekä vuoden tanssittajaksi vuonna 2012".
Nykyään aivan eri soitanta. En ole käynyt näiden keikalla enää vuosiin. Toki makuja on monia.
Taikakuulla muutama hyvä kappale.- Anonyymi
Taikakuun pijat alkaa oleen jo pälvikaljuisia ja laikkupartaisia eli nuoria ja punakoita ukkoja. Saijjakaan ei ole enään nuori tyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikakuun pijat alkaa oleen jo pälvikaljuisia ja laikkupartaisia eli nuoria ja punakoita ukkoja. Saijjakaan ei ole enään nuori tyttö.
Hurma on ollut tulossa kohta kolmekymmentävuotta
- Anonyymi
Taikakuu oli hyvä vielä Jannen aikaan, sen jälkeen ei. Hurman keikalla kerralla ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455093
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463086
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442638- 361814
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271595Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411556- 161447
- 231437
- 241337