Joko ne perverssi festivaalit alkoi siellä lentokentällä??
Joko siel on?
16
279
Vastaukset
- Anonyymi
Järkytyin kun heikäläiset teinitytöt esittelevät itseään somessa kuin mitkäkin pikkulortot. Kauas on tultu puhtaudesta. Saatana on vahvasti läsnä.
- Anonyymi
Taitavat nämä arvostelijat olla valiojoukkoa.
- Anonyymi
Halleluujaa!
- Anonyymi
Jumalan kosto sunnuntaina......
Myrskypuuskat vie teltat mennessään..... - Anonyymi
Pirtun salakuljetuksella on päästy pitkälle.
- Anonyymi
Olen teihin niin Lopen uupunut!
- Anonyymi
Mikä tekee mielestäsi lentokentällä olijoista perverssejä?
- Anonyymi
Kusen ja naulaisten lautojen ei ole terveen ihmisen toimintaa. Eikä ölinä ja mölinä somepalstoilla.
- Anonyymi
Perfest
- Anonyymi
Jo viimevuonna Jumala yritti kertoa näille vääräuskoisille, että lopettakaa. Silloin kaatui masto ja yksi henkilö kuoli. Nyt tuli taas myrsky. Viesti tuli uudestaan. Katotaan mitä tapahtuu. Yksi jo viety putkaan puukon kanssa heilumisesta.
- Anonyymi
Mitähän tuo sinua mitenkään liikuttaa. Anna ihmisten olla mitä ovat. Sinne ei tarvitse kenenkään mennä häiritsemään!
- Anonyymi
Tuntuu joillekin olevan vaikeaa tämä elämä. Antakaa ihmisten kokoontua rauhassa.
Paljon vähemmän melua ja epäsiisteyttä,kuin vastaavan kokoisissa muissa juhlissa. - Anonyymi
Mitäs arvelette, montako lasta pantiin alulle Lopen viikonloppuna? Satoja, tuhansia?
- AnonyymiUUSI
Siinäpä sinulle pohtimista. Samalla voisit pohtia miten Lopelle saataisiin lisää lapsia.
- AnonyymiUUSI
Porukka oli mielestäni erittäin hyvin käyttäytyvää julkislla paikoilla.
Miten olisi tilanne.jos juhlia olisi pitänyt saman kokoinen joukko rock- kansaa tai tuska-festivaali porukkaa .olisiko paikat ja käytös yhtä siistiä? - AnonyymiUUSI
Lessuja ja homostelijoita on Suomessa siis saman verran. Tai Pride taisi kerätä parikymmentä tuhatta enemmän väkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899