Joko ne perverssi festivaalit alkoi siellä lentokentällä??
Joko siel on?
18
628
Vastaukset
- Anonyymi
Taitavat nämä arvostelijat olla valiojoukkoa.
- Anonyymi
Halleluujaa!
- Anonyymi
Jumalan kosto sunnuntaina......
Myrskypuuskat vie teltat mennessään..... - Anonyymi
Pirtun salakuljetuksella on päästy pitkälle.
- Anonyymi
Olen teihin niin Lopen uupunut!
- Anonyymi
Mikä tekee mielestäsi lentokentällä olijoista perverssejä?
- Anonyymi
Kusen ja naulaisten lautojen ei ole terveen ihmisen toimintaa. Eikä ölinä ja mölinä somepalstoilla.
- Anonyymi
Perfest
- Anonyymi
Jo viimevuonna Jumala yritti kertoa näille vääräuskoisille, että lopettakaa. Silloin kaatui masto ja yksi henkilö kuoli. Nyt tuli taas myrsky. Viesti tuli uudestaan. Katotaan mitä tapahtuu. Yksi jo viety putkaan puukon kanssa heilumisesta.
- Anonyymi
Mitähän tuo sinua mitenkään liikuttaa. Anna ihmisten olla mitä ovat. Sinne ei tarvitse kenenkään mennä häiritsemään!
- Anonyymi
Tuntuu joillekin olevan vaikeaa tämä elämä. Antakaa ihmisten kokoontua rauhassa.
Paljon vähemmän melua ja epäsiisteyttä,kuin vastaavan kokoisissa muissa juhlissa. - Anonyymi
Mitäs arvelette, montako lasta pantiin alulle Lopen viikonloppuna? Satoja, tuhansia?
- Anonyymi
Siinäpä sinulle pohtimista. Samalla voisit pohtia miten Lopelle saataisiin lisää lapsia.
- Anonyymi
Porukka oli mielestäni erittäin hyvin käyttäytyvää julkislla paikoilla.
Miten olisi tilanne.jos juhlia olisi pitänyt saman kokoinen joukko rock- kansaa tai tuska-festivaali porukkaa .olisiko paikat ja käytös yhtä siistiä? - Anonyymi
Lessuja ja homostelijoita on Suomessa siis saman verran. Tai Pride taisi kerätä parikymmentä tuhatta enemmän väkeä.
- Anonyymi
Eiks noita lyhyttukkasii naisii keskustas riitä lopelkin
- Anonyymi
Taas oli yksi älypäällikkö jakamassa suviseurojen tatamin siivouksen jälkeiseen kuvaan priden ennen siivousta kuvaa. Molemmat tapahtumapaikat oli siivottu luovutushetkeen mennessä eikä ne seuratkaan roskattomat olleet. Aika noloa Lopelle kun paikalliset konsut on niin avuttomia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501