Toivotaan että nyt valittava henkilö on hyvien veljien ulkopuolelta. Lisäksi toivon että olisi jonkinlainen koulutus, pelkkä kansakoulun käynyt ei tällä kertaa mielestäni riitä kyseiseen virkaan.
LIIKUNTAHALLIEN JOHTAJA
12
255
Vastaukset
- Anonyymi
Jäit kansakoulun käyneenä nyt valitsematta. Eikö jäänyt myös kesken ?
- Anonyymi
Hyvien veljien firma ainakin hoitaa hakua.
- Anonyymi
Aika salamyhkäistä, jos ei parhaiden hakijoiden nimiä kerrota.
- Anonyymi
Millähän oikeudella kun on asialla Oy. Ota selvää pelisäännöistä ne koskee kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän oikeudella kun on asialla Oy. Ota selvää pelisäännöistä ne koskee kaikkia.
Oy, jonk me veronmaksajat kustannamme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oy, jonk me veronmaksajat kustannamme!
Jonk on oy, ei tarvitse kertoa asioitaan jossei huvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonk on oy, ei tarvitse kertoa asioitaan jossei huvita.
Oy ei saa kertoa hakijoista. Ottakaa selvää niin ei tarvitse mussuttaa. Aloittakaa vaikka selvittämällä mikä on Oy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oy ei saa kertoa hakijoista. Ottakaa selvää niin ei tarvitse mussuttaa. Aloittakaa vaikka selvittämällä mikä on Oy.
Joo mutku yhy yhy mun firma on mä oon sen perustanu veroillani yhy
- Anonyymi
Toimarin haku normaalia suhmurointia.
- Anonyymi
Nyt ei ole myllyä josta voisi valita veljen virkaan.
- Anonyymi
Vieläkin sulla vetää katkeraksi kun sua ei valittu mutta jos katsoisit peiliin tulisit ehkä ymmärrykseen
- Anonyymi
Ei hämeenlinnassa mitään saa aikaiseksi jos et ole perseitä nuoleva hyvä.veli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253