Toivotaan että nyt valittava henkilö on hyvien veljien ulkopuolelta. Lisäksi toivon että olisi jonkinlainen koulutus, pelkkä kansakoulun käynyt ei tällä kertaa mielestäni riitä kyseiseen virkaan.
LIIKUNTAHALLIEN JOHTAJA
13
320
Vastaukset
- Anonyymi
Jäit kansakoulun käyneenä nyt valitsematta. Eikö jäänyt myös kesken ?
- Anonyymi
Hyvien veljien firma ainakin hoitaa hakua.
- Anonyymi
Aika salamyhkäistä, jos ei parhaiden hakijoiden nimiä kerrota.
- Anonyymi
Millähän oikeudella kun on asialla Oy. Ota selvää pelisäännöistä ne koskee kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän oikeudella kun on asialla Oy. Ota selvää pelisäännöistä ne koskee kaikkia.
Oy, jonk me veronmaksajat kustannamme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oy, jonk me veronmaksajat kustannamme!
Jonk on oy, ei tarvitse kertoa asioitaan jossei huvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonk on oy, ei tarvitse kertoa asioitaan jossei huvita.
Oy ei saa kertoa hakijoista. Ottakaa selvää niin ei tarvitse mussuttaa. Aloittakaa vaikka selvittämällä mikä on Oy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oy ei saa kertoa hakijoista. Ottakaa selvää niin ei tarvitse mussuttaa. Aloittakaa vaikka selvittämällä mikä on Oy.
Joo mutku yhy yhy mun firma on mä oon sen perustanu veroillani yhy
- Anonyymi
Toimarin haku normaalia suhmurointia.
- Anonyymi
Nyt ei ole myllyä josta voisi valita veljen virkaan.
- Anonyymi
Vieläkin sulla vetää katkeraksi kun sua ei valittu mutta jos katsoisit peiliin tulisit ehkä ymmärrykseen
- Anonyymi
Ei hämeenlinnassa mitään saa aikaiseksi jos et ole perseitä nuoleva hyvä.veli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623