Täältä saa oikeasti apua digilaitteisiin, ei kallista, vaan käytännön apua kotona

Anonyymi-ap

Tässä kiireisessä digiaikakaudessa tuntuu välillä, että kaikki laitteet ja asetukset menee ihan sekaisin. Netit ei toimi, älykaiutin ei reagoi, ja televisio ei ymmärrä mitä haluat. Eikä sitten tarvitse edes mainita, kuinka monta kertaa on yrittänyt saada vaikka niitä langattomia kaiuttimia soimaan ja hermot menee. Jos olet joskus ollut samassa tilanteessa, tiedät, kuinka turhauttavaa se voi olla.

Mutta sitten löysin DigiTam Oy:n. He tulevat suoraan kotiin ja hoitavat kaikki nämä digilaitteiden ongelmat. Ei mitään turhia juttuja, vaan ihan käytännön apua. Itse asiassa, mä olin jo ihan valmis heittämään koko nettiyhteyden nurkkaan, mutta DigiTam sai sen toimimaan nopeasti ja vielä sellaisella hinnalla, että ei tarvitse miettiä seuraavaa ruokakauppareissua.

Oikeastaan parasta DigiTamissa on se, että he eivät ole mitään myyjätyyppiä, vaan aidosti auttavat. Ei ole mitään "no tämä olisi hyvä vaihtoehto" -puhetta, vaan oikeasti katsovat, mikä siinä tilanteessa on paras ratkaisu. Ei hinnalla pilattu, vaan ihan järkevästi hinnoiteltu palvelu.

Ei tarvitse mennä mihin tahansa isoon ketjuun, jossa sä et ole enää asiakas vaan yksi numero. Jos kaipaat apua kotona, niin DigiTamilla ei ole kiirettä eikä koita myydä mitään ylimääräistä. Suosittelen kyllä, jos tarvitsee oikeasti apua ilman turhia säätöjä ja kohtuuhintaan. - Marja P.

16

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana kuulla, että näissä asioissa saa apua!
      Et tiedäkkään kuinka monia kertoja olen menettänyt hermoni näiden laitteiden kanssa… Onneksi on lapsia ketä osaa kans näitä hommia, mutta eipä nekään aina kerkiä minua auttaa. Kiitos vinkistä tulevaisuutta varten. Pistetään korvan taakse :)

• Anonyymi

Piti ihan käydä kurkkaamassa, hyvältä näyttää.
      Harmi etteivät toimi Mäntsälässä on telkkari kanavat pimeenä eikä saada miehen kanssa toimimaan

• Anonyymi

Onko tv HD-kanavia tukevaa mallia? Mikäli ei ole, niin se on tv:n osto edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tv HD-kanavia tukevaa mallia? Mikäli ei ole, niin se on tv:n osto edessä.

Mistä tiedän että onko HD toimintoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedän että onko HD toimintoa

Vaikkapa hakemalla tv:n mallinimellä Googlesta.

• Anonyymi

Hienoa että yrittävät!

• Anonyymi

Eihän näiden vempeleiden kanssa kukaan voi enään pysyä perässä. Käyt nukkumaan ja aamulla heräät niin tullut 10 uutta juttua mitä pitäisi osata taas. Hyvä, että tekevät tälläistä. ISO PEUKKU YRITTÄJILLE!

• Anonyymi

Hyvät oli sivut ainakin ja kaksi nuorta kundia pyörittävät hommaa. Ovat 2025 pistäneet firman pystyyn, että suhtkoht uusi yritys. Itse toiminut yrittäjänä kans 22 vuotta ja voin sanoa, että ekat vuodet aina vaikeita. Katsotaan miten kundit selviää.

• Anonyymi

Huijaus, huijaus ja huijaus..

• Anonyymi

On se Suomi kateellisten maa, että pitää näin kommentoida.

• Anonyymi

Mikä tuosta tekee huijauksen? Huijarit harvemmin omilla nimillään ja kasvoillaan tulisivat esiin.

• Anonyymi

minullakin tv ongelma varmaan liittyy tuohon kaapeli asiaan mitä on mainostettu

• Anonyymi

Sama kokemus minulla pojat saivat järjestettyä kaikki vimpan päälle ja kiva tukea uusia nuoria yrittäjiä.

• Anonyymi

Hieno yritysidea ja sivujen perusteella ei ainakaan hinnalla pilattu!

• Anonyymi

Digitam oy on kyllä auttanut minua useempaan kertaan jo laitteiden kanssa, suuri apu ollut - Marko, Pirkkala

• Anonyymi

Aloitus on ihan hyvä mainospuffi. Tekstikin vaikuttaa peräti kirjoitusalan ammattilaisen kirjoittamalta. Kaikille Philips-telkkarin malleille nuo ammattilaisetkaan eivät mitään mahtaisi, sillä Philips on unohtanut laatia kanavan poistamisen suosikkiryhmästä. Philipsin asiakaspalvelu myöntää asian! 😁Tämä malli onkin jo vedetty pois myynnistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3643
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2314
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1915
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1658
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1649
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1378
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      20
      1349
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1262
    Aihe