Tässä kiireisessä digiaikakaudessa tuntuu välillä, että kaikki laitteet ja asetukset menee ihan sekaisin. Netit ei toimi, älykaiutin ei reagoi, ja televisio ei ymmärrä mitä haluat. Eikä sitten tarvitse edes mainita, kuinka monta kertaa on yrittänyt saada vaikka niitä langattomia kaiuttimia soimaan ja hermot menee. Jos olet joskus ollut samassa tilanteessa, tiedät, kuinka turhauttavaa se voi olla.
Mutta sitten löysin DigiTam Oy:n. He tulevat suoraan kotiin ja hoitavat kaikki nämä digilaitteiden ongelmat. Ei mitään turhia juttuja, vaan ihan käytännön apua. Itse asiassa, mä olin jo ihan valmis heittämään koko nettiyhteyden nurkkaan, mutta DigiTam sai sen toimimaan nopeasti ja vielä sellaisella hinnalla, että ei tarvitse miettiä seuraavaa ruokakauppareissua.
Oikeastaan parasta DigiTamissa on se, että he eivät ole mitään myyjätyyppiä, vaan aidosti auttavat. Ei ole mitään "no tämä olisi hyvä vaihtoehto" -puhetta, vaan oikeasti katsovat, mikä siinä tilanteessa on paras ratkaisu. Ei hinnalla pilattu, vaan ihan järkevästi hinnoiteltu palvelu.
Ei tarvitse mennä mihin tahansa isoon ketjuun, jossa sä et ole enää asiakas vaan yksi numero. Jos kaipaat apua kotona, niin DigiTamilla ei ole kiirettä eikä koita myydä mitään ylimääräistä. Suosittelen kyllä, jos tarvitsee oikeasti apua ilman turhia säätöjä ja kohtuuhintaan. - Marja P.
Täältä saa oikeasti apua digilaitteisiin, ei kallista, vaan käytännön apua kotona
14
147
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihana kuulla, että näissä asioissa saa apua!
Et tiedäkkään kuinka monia kertoja olen menettänyt hermoni näiden laitteiden kanssa… Onneksi on lapsia ketä osaa kans näitä hommia, mutta eipä nekään aina kerkiä minua auttaa. Kiitos vinkistä tulevaisuutta varten. Pistetään korvan taakse :) - AnonyymiUUSI
Piti ihan käydä kurkkaamassa, hyvältä näyttää.
Harmi etteivät toimi Mäntsälässä on telkkari kanavat pimeenä eikä saada miehen kanssa toimimaan- AnonyymiUUSI
Onko tv HD-kanavia tukevaa mallia? Mikäli ei ole, niin se on tv:n osto edessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tv HD-kanavia tukevaa mallia? Mikäli ei ole, niin se on tv:n osto edessä.
Mistä tiedän että onko HD toimintoa
- AnonyymiUUSI
Hienoa että yrittävät!
- AnonyymiUUSI
Eihän näiden vempeleiden kanssa kukaan voi enään pysyä perässä. Käyt nukkumaan ja aamulla heräät niin tullut 10 uutta juttua mitä pitäisi osata taas. Hyvä, että tekevät tälläistä. ISO PEUKKU YRITTÄJILLE!
- AnonyymiUUSI
Hyvät oli sivut ainakin ja kaksi nuorta kundia pyörittävät hommaa. Ovat 2025 pistäneet firman pystyyn, että suhtkoht uusi yritys. Itse toiminut yrittäjänä kans 22 vuotta ja voin sanoa, että ekat vuodet aina vaikeita. Katsotaan miten kundit selviää.
- AnonyymiUUSI
Huijaus, huijaus ja huijaus..
- AnonyymiUUSI
On se Suomi kateellisten maa, että pitää näin kommentoida.
- AnonyymiUUSI
minullakin tv ongelma varmaan liittyy tuohon kaapeli asiaan mitä on mainostettu
- AnonyymiUUSI
Sama kokemus minulla pojat saivat järjestettyä kaikki vimpan päälle ja kiva tukea uusia nuoria yrittäjiä.
- AnonyymiUUSI
Hieno yritysidea ja sivujen perusteella ei ainakaan hinnalla pilattu!
- AnonyymiUUSI
Digitam oy on kyllä auttanut minua useempaan kertaan jo laitteiden kanssa, suuri apu ollut - Marko, Pirkkala
- AnonyymiUUSI
Aloitus on ihan hyvä mainospuffi. Tekstikin vaikuttaa peräti kirjoitusalan ammattilaisen kirjoittamalta. Kaikille Philips-telkkarin malleille nuo ammattilaisetkaan eivät mitään mahtaisi, sillä Philips on unohtanut laatia kanavan poistamisen suosikkiryhmästä. Philipsin asiakaspalvelu myöntää asian! 😁Tämä malli onkin jo vedetty pois myynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4092048- 1112024
Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971136Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13918Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34730- 43698
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi108681Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166666Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!10645Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti30609