Hei.olen tätä keskustelupalstaa lukenut,ottanut kantaa Siinä ei mitään.Suuri osa on haukkumista ,toisten mollaamista.Miksi näin.täällä haukutaan sairaaksi.Voisimmeko joskus aatella .hyväksyttäsiin mielipiteet.katsoiisimme omaan sisinpään.että olisko tässä itselläni ajatellla .miksi arvostella muita.Hyvää kesän jatkoa.ollaan ihminen ihmiselle.kaikki laitetaan toivomus.rauhaa ja rakkautta.yst.terv.kaikella on tarkoitus.
Kanssakirjoittajien kunnioitusta
13
1357
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten seuraavakommentti opettelekirjottaa peröreikä ja sit seuraavaan kommenttiin
- Anonyymi
No tässä kommentissasi kulminoituu se hyrynsalmelainen perimä, joka rasittaa sukupolvesta toiseen halusi tai ei ja kun ajatusmaailmassa oma agenda rakentuu ja kohdistuu vain tiettyihin kehon osiin ja niitten toimintaan niin ei siinä lääkkeetkään auta kanssa ihmisten on vaan ymmärrettävä tämä kyseenalainen totuus.
- Anonyymi
Hyvää vain sielun veljistä ystävistä puhua pitää, ei saa toisista pahaa puhua.
Kaikki ovat Jumalan kämmenellä saman arvoisia.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Oliko esim. Jammu-setä joka raiskasi pikkulapsia ja tappoi ja poltti ruumiit ja rakensi lapsille sellejä joissa heitä säilytti kunnes tappoi ja varasti uudet lapset kadulta karamellillä houkuttelemalla niin oliko hän Jumalan kämmenellä kedon kaunein kukkanen?
- Anonyymi
Nante on taas päässyt kommentoimaan .
Pallit paukkuu! - Anonyymi
Ei pitäsi tuolla lääkityksellä juua viinaa ollenkaan vaan ei, pitää vetää pullotolokulla.
- Anonyymi
Ei ole Nantella lääkitys kohdillaan!
- Anonyymi
Käykö SetäMies tahi ApiNa?
- Anonyymi
Sama laulu se on muuallakin päin Suomea.
- Anonyymi
Aurinkoista ja pakseetonta elokuuta meille kaikille!
- Anonyymi
Nantella pallit paukkuu!
- Anonyymi
Lämmintä ja pakseetonta viikonloppua kaikille!
- Anonyymi
Tämä taas esillä...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656212Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv922793Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921781Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am381472Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491015
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23928- 66912
- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903