Raivikko - Maalausliike Lääperi & Tekijä ja Duunari Oy - aiheettomien saatavien perintää valtion varoilla!
Maalausliikekomizario Matti
39
650
Vastaukset
- Anonyymi
aha.
- Anonyymi
Nyt palaa sitten yhteiskunnan rahaa joku sata tonnia. Mutta eihän siinä, sitä on kaikkeen muuhun paitsi työhön.
- Anonyymi
Raimo Väisänen taas ottaa vastaan toimitusjohtajien kertomuksia vainoharhoista.
- Anonyymi
Näytä kirjalliset todisteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä kirjalliset todisteet.
Pyydä käräjäoikeudesta toimitusjohtajien "kertomukset".
- Anonyymi
Matti Raivikko "johtaa" Imatran "poliisi"asemaa, josta vakavien rikosten tutkinta on siirretty pois. On sitten aikaa eli määrällisiä resursseja maalausliiketutkintoihin.
- Anonyymi
Mutta ne kemikaalivanat. Miten ne liittyvät tähän outoon kokonaisuuteen?
- Anonyymi
Matti Raivikolla on oma enkeli, duunari. Samaa "laatua", kuin koko Imatran poliisiasemalle loppusijoitettu jäteaines.
Matti Raivikko tai Matti Raivikon "johtama" ongelmajätelaitos vuotaa salaiset tiedot duunarilla, joka käyttää niitä vainoamiseen. Onhan Matti Raivikosta tehty kantelu, sekä Matti Raivikko on poliisirikostutkinnoissa.
Poliisilain mukaisten tehtävien hoidon sijaan Matti Raivikko kostaa. Referensseissä aiemmissa talousrikos"tutkinnoossa" Matti Raivikko on kohdistuneet epäilykset nimikkeillä "lahjuksen otto" ja "väärennös".- Anonyymi
Kyl sie suikero oot sekaisin
- Anonyymi
Missä kirjalliset todisteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kirjalliset todisteet?
Poliisirikostutkinnat ovat julkista tietoa. Googlella myös saattaa jotain löytyä...
- Anonyymi
Enkeleitä onko heitä?
- Anonyymi
Motiivi puuttuu. Kuka maksaa ja mille/kenelle? Duunari Oy on kuiva. Raivikkoa on epäilty ottamisesta, ei maksamisesta. Maalausliikkeellä on kontaktit ja rahaa. Mutta miksi käyttäisi isoja summia olemattomien saatavien perintään?
- Anonyymi
Hyumerahaa, jota pestään? Laskusaatavat ei enää selitä tätä!
- Anonyymi
Voihan kemikaalivana sentään!
- Anonyymi
Maalausliiketutkinnanjohtaja Matti Raivikko jätti Heinosen IP-osoitteet hakematta. Nyt palsta onkin ollut varsin aktiivinen vuodesta 2023. Yötäpäivää...
- Anonyymi
T:Torreviejan VPN-keisari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:Torreviejan VPN-keisari.
Vai onko jo Karsturannan VPN-keisari🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko jo Karsturannan VPN-keisari🤔
Savolaiset vastaisivat tuohon että ”suattaapi olla taikka suattaapi olla olemattakii”.
- Anonyymi
Matti Raivikko saanut käsiinsä tietoja, joita vuotaa lähes livenä duunarille. Nuo kaikki tiedot, mitä duunari jakaa, se on saanut poliisilta!
- Anonyymi
höpöhöpö
- Anonyymi
No siihen vaitiolovelvollisuuteen on hyvä luottaa, onko näyttöä viranhaltijan epärehellisyydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen vaitiolovelvollisuuteen on hyvä luottaa, onko näyttöä viranhaltijan epärehellisyydestä?
On. Duunari jakaa viranomaisilla olevia salaisia tietoja palstalla. Monesta paikkaa varmistettu tietovuoto. Sen rikosnimike on virkasalaisuuden rikkominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Duunari jakaa viranomaisilla olevia salaisia tietoja palstalla. Monesta paikkaa varmistettu tietovuoto. Sen rikosnimike on virkasalaisuuden rikkominen.
Missä kirjalliset todisteet.
Mä haluan nähdä todisteet siitä, että poliisi on vuotanut tiedot duunarille ja että väittämäsi tiedot ovat duunarin näppikseltä.
Muuten on ihan turha väittää mitään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kirjalliset todisteet.
Mä haluan nähdä todisteet siitä, että poliisi on vuotanut tiedot duunarille ja että väittämäsi tiedot ovat duunarin näppikseltä.
Muuten on ihan turha väittää mitään!Kirjallisia todisteita on läjäpäin, joita on toimitettu poliisirikostutkintaan.
- Anonyymi
Anonyymi haluaa kirjalliset todisteet Suomi24:lle. Onko muitakin yhtä sekopäisiä, kuin pari toimaria ja niiden lukuun toimiva matt..
- Anonyymi
Laita ne pyytämäni kirjalliset todisteet seinällesi Facebookkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ne pyytämäni kirjalliset todisteet seinällesi Facebookkiin.
On julki, osa niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On julki, osa niistä.
En mä ainakaan löytänyt. Laitatko suoran linkin.
- Anonyymi
Matti Raivikon enkeli duunari keskustelee itsensä kanssa. Ari Karvonen ei vissiin huolehdi alaisistaan ja niiden kyvystä hoitaa virkaansa ollenkaan.
- Anonyymi
LAITA linkki todisteisiin!
- Anonyymi
ESITÄ kirjalliset todisteet väitteesi tueksi‼️
- Anonyymi
Poliisi on mennyt ajoneuvojen tietoihin ilman mitään liikennepalvelulain mukaista perustetta. Palstan duunari jakaa salaisia tietoja palstalla. Eiköhän tuon julkaisun löydä parin firman nimellä ja "Matti Raivikko" haulla.
- Anonyymi
Laitatko linkin julkaisuun?
- Anonyymi
"Matti Raivikko". Jos ei osaa lukea, kirjoittaa tai ymmärrä lukemaansa, voi kopioida tekstin ja liittää Googleen.
- Anonyymi
Hommaa nyt suikero apua noihin harhoisisi
- Anonyymi
Matti nappaa karkulaisen kiinni ja tuo niskaperseotteella oikeuteen.
- Anonyymi
Matti taitaa pershommista tietää vain sen reiän. Sitä antamalla saa mieleisiä tutkintoja. Näin naiset kertoivat. Mutta kyseessä on karvainen duunari....
- Anonyymi
PREMAKON
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672