”Patukkamies” hermostui nuorten mopoiluun ja otti oikeuden omiin käsiinsä
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009772814.html
Jollain paloi päreet. Kumma, ettei nykyajan hermanneja saada kuriin.
Jatkoa edelliselle ketjulle.
Patukkamies riehui Hämeenlinnassa VOL. 3
21
371
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei ollut perinteinen puukkojunkkari .
- Anonyymi
Huono, että pitää yrittää jatkaa paskan ketjun 2 jälkeen tätä jankutusta.
- Anonyymi
Vieläkö Käikälästä soitellaan kymmeniä kertoja päivässä hätäkeskukseen, kun pelätään mopopoikia?
- Anonyymi
Tollanen runkkupena saa äkkiä itse kepukasta. Ei varmaan kannata toisten lapsia mennä hakkaamaan. Voi olla kunnon leuku mistä tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollanen runkkupena saa äkkiä itse kepukasta. Ei varmaan kannata toisten lapsia mennä hakkaamaan. Voi olla kunnon leuku mistä tulee
Joo-o, ollaan kaikki oltu joskus nuoria, annetaan nuorison päristellä
- Anonyymi
Tuollainenhan on kusipääkeskuksen häirintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo-o, ollaan kaikki oltu joskus nuoria, annetaan nuorison päristellä
Niin, nuorena sitä vielä saattoi paukata jotain känniääliötä nenään nakkikioskilla, siitä ne suuret luulot ja sankariteot on jääneet nostalgisiin muistoihin elämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nuorena sitä vielä saattoi paukata jotain känniääliötä nenään nakkikioskilla, siitä ne suuret luulot ja sankariteot on jääneet nostalgisiin muistoihin elämään.
Nakkikioskilla käyvät vain narkomaanit, öisin siis ainakin.
- Anonyymi
Missä on smoke weed, duunaritohtoripremissi, ”ei tämä ole mikään pilipalihomma”- Esa, pillipiipariseni ja Katuman kaikki tappava kotiryssä, keskustelu ei etene?
- Anonyymi
Mopojonnejen vanhemmat vähän tainneet imeä bbc.
- Anonyymi
Yksi mopojonneista on ilmeisesti menestynyt, joku 17v. Taisi patukkamies tehdä työnsä.
- Anonyymi
Minua eivät mopo- ja kevarikulkueenne kiinnosta. Saisitte painua muualle koko seudultamme.
- Anonyymi
Ai patukkamies auttaa nuoria menestymään, kiva juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai patukkamies auttaa nuoria menestymään, kiva juttu!
Tyhmistä aikuisista tulee tyhmiä lapsia.
-vanha suomalainen kansanviisaus- - AnonyymiUUSI
Häpeäisit edes vähän, aikuinen kansalainen. Huomaa kyllä tekstistä, keneltä ovat mopojonnet käytöstapansa oppineet.
- Anonyymi
Katumaa ylistettiin Hämeen Sanomissa 28.7. ja sanottiin, että Katumalla on työssä käyviä. Patukkamies on tehnyt hyvää työtä ainakin.
- Anonyymi
Smoke weed everyday!
Miksi aloititte uuden langan ilman minua? Kukkayhdistyksen laki sanoo että minun lupa tarvitaan keskusteluun. Se on laki. - Anonyymi
Nuori tarvitsee patukkaa kasvaakseen terveeksi aikuiseksi.
- AnonyymiUUSI
Päähän lyötynä, jos ei osaa olla aloillaan.
- AnonyymiUUSI
Patukkamiehen
Sä opit kohta tuntemaan
Suuren suuri niin mä oon
En mahdu putkaan
Patukkamiehen
Taas tarinoita kerrotaan
Olen nelikymppinen
Ja onnellinen
OOOOOOooooonnnn
Seitsemän kertaa vahvempi suaaaaa
Katso mua!
Voi angstijonne ojentua
Patukkamiehen
Voi nähdä vain se ihminen
Joll’ on mopo äänekäs
Ja viritetty
Patukkamiehen
On unelmana rauha maas
Hiivin illoin ikkunaas
Ja ojennan taas
Ja auto mut kauas turvaan kantaa, jos mua vainotaan
Kas ainahan ystävä apua huutaa, kun sitä tarvitaan
Ja siksi mä Käitsylle kintaalla viittaan, en ole peloissain
Vaan vaara jos uhkaa, silloin huidon, Katuma tukee ain
OOOOOOooooonnnn
Seitsemän kertaa vahvempi suaaaaa
Usko mua!
Voi veetikin näin aikuistuaaaaaAAAAA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1116589Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243697- 1852448
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2552310Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1911973Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001740Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91605Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281219- 691194
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.241190