narisee aina kaikesta.
Asuinpaikkaan tyytymätön
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Vika ei tietenkään ole hänessä.
- Anonyymi
Ehkä ei. Mutta jos asuinpaikka ei täytä elämiseen sopivia kriteerejä, sieltä kannattaa muuttaa sinne, missä homma toimii.
Eilen kävin takapihalla vähän kasvien edistystä seuraamassa. Eikä tästä kävele 12 minuuttia kauemmin kunnolliseen järveen uimaan. Lemmikillä mukava ulkoilualue ihan tässä ympärillä. Metsään pääsee leveää latupohjaa pitkin.
Kauppaan alle kilometri. Ihmiset ovat mukavia, ja on täällä vähin töitäkin.
Jos jotain haittapuolia on, että joitain palveluja joutuu hakemaan pitemmältä, mutta itse olen monella tavalla tyytyväinen asuinpaikkaani. Tungosta täällä ei ole kuin kesällä kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei. Mutta jos asuinpaikka ei täytä elämiseen sopivia kriteerejä, sieltä kannattaa muuttaa sinne, missä homma toimii.
Eilen kävin takapihalla vähän kasvien edistystä seuraamassa. Eikä tästä kävele 12 minuuttia kauemmin kunnolliseen järveen uimaan. Lemmikillä mukava ulkoilualue ihan tässä ympärillä. Metsään pääsee leveää latupohjaa pitkin.
Kauppaan alle kilometri. Ihmiset ovat mukavia, ja on täällä vähin töitäkin.
Jos jotain haittapuolia on, että joitain palveluja joutuu hakemaan pitemmältä, mutta itse olen monella tavalla tyytyväinen asuinpaikkaani. Tungosta täällä ei ole kuin kesällä kaupoissa.Ja millähän se pitäisi maksaa kun joku muu se ei ole,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millähän se pitäisi maksaa kun joku muu se ei ole,
No minä maksoin sen itse. Korkojen kanssa. Jestas.. jos ei ota riskejä, niin ei pääse edes ovesta ulos.
Saati muualle elämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256610MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545672Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794426NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun864309Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1044081Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841446- 811257
- 3371253
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a161210Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978