narisee aina kaikesta.
Asuinpaikkaan tyytymätön
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Vika ei tietenkään ole hänessä.
- Anonyymi
Ehkä ei. Mutta jos asuinpaikka ei täytä elämiseen sopivia kriteerejä, sieltä kannattaa muuttaa sinne, missä homma toimii.
Eilen kävin takapihalla vähän kasvien edistystä seuraamassa. Eikä tästä kävele 12 minuuttia kauemmin kunnolliseen järveen uimaan. Lemmikillä mukava ulkoilualue ihan tässä ympärillä. Metsään pääsee leveää latupohjaa pitkin.
Kauppaan alle kilometri. Ihmiset ovat mukavia, ja on täällä vähin töitäkin.
Jos jotain haittapuolia on, että joitain palveluja joutuu hakemaan pitemmältä, mutta itse olen monella tavalla tyytyväinen asuinpaikkaani. Tungosta täällä ei ole kuin kesällä kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei. Mutta jos asuinpaikka ei täytä elämiseen sopivia kriteerejä, sieltä kannattaa muuttaa sinne, missä homma toimii.
Eilen kävin takapihalla vähän kasvien edistystä seuraamassa. Eikä tästä kävele 12 minuuttia kauemmin kunnolliseen järveen uimaan. Lemmikillä mukava ulkoilualue ihan tässä ympärillä. Metsään pääsee leveää latupohjaa pitkin.
Kauppaan alle kilometri. Ihmiset ovat mukavia, ja on täällä vähin töitäkin.
Jos jotain haittapuolia on, että joitain palveluja joutuu hakemaan pitemmältä, mutta itse olen monella tavalla tyytyväinen asuinpaikkaani. Tungosta täällä ei ole kuin kesällä kaupoissa.Ja millähän se pitäisi maksaa kun joku muu se ei ole,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millähän se pitäisi maksaa kun joku muu se ei ole,
No minä maksoin sen itse. Korkojen kanssa. Jestas.. jos ei ota riskejä, niin ei pääse edes ovesta ulos.
Saati muualle elämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919