narisee aina kaikesta.
Asuinpaikkaan tyytymätön
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Vika ei tietenkään ole hänessä.
- Anonyymi
Ehkä ei. Mutta jos asuinpaikka ei täytä elämiseen sopivia kriteerejä, sieltä kannattaa muuttaa sinne, missä homma toimii.
Eilen kävin takapihalla vähän kasvien edistystä seuraamassa. Eikä tästä kävele 12 minuuttia kauemmin kunnolliseen järveen uimaan. Lemmikillä mukava ulkoilualue ihan tässä ympärillä. Metsään pääsee leveää latupohjaa pitkin.
Kauppaan alle kilometri. Ihmiset ovat mukavia, ja on täällä vähin töitäkin.
Jos jotain haittapuolia on, että joitain palveluja joutuu hakemaan pitemmältä, mutta itse olen monella tavalla tyytyväinen asuinpaikkaani. Tungosta täällä ei ole kuin kesällä kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei. Mutta jos asuinpaikka ei täytä elämiseen sopivia kriteerejä, sieltä kannattaa muuttaa sinne, missä homma toimii.
Eilen kävin takapihalla vähän kasvien edistystä seuraamassa. Eikä tästä kävele 12 minuuttia kauemmin kunnolliseen järveen uimaan. Lemmikillä mukava ulkoilualue ihan tässä ympärillä. Metsään pääsee leveää latupohjaa pitkin.
Kauppaan alle kilometri. Ihmiset ovat mukavia, ja on täällä vähin töitäkin.
Jos jotain haittapuolia on, että joitain palveluja joutuu hakemaan pitemmältä, mutta itse olen monella tavalla tyytyväinen asuinpaikkaani. Tungosta täällä ei ole kuin kesällä kaupoissa.Ja millähän se pitäisi maksaa kun joku muu se ei ole,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millähän se pitäisi maksaa kun joku muu se ei ole,
No minä maksoin sen itse. Korkojen kanssa. Jestas.. jos ei ota riskejä, niin ei pääse edes ovesta ulos.
Saati muualle elämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972