Nyt on hyvää matskua myydä Vuoksenhovin omistajalle! Hain pois neljä riistakameraa jotka ovat olleet ympäri hotellia kahden kuukauden ajan. Hyvät kuvat erinikäisistä poikaporukoista ja näkyy on myös muutama tyttökin. Turha kommentoida, että on laitonta kuvata, siellä on kyltit vartioinnista ja kameravalvonnasta.
Riistakamerat Vuoksenhovi
15
375
Vastaukset
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
Ja tänne se kannattaa ensimmäiseks juoruta.
- Anonyymi
Sanos muuta. Luvatta kuvannut kaupungin mailla. Kyllä pitää ihmisen olla tyhymä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta. Luvatta kuvannut kaupungin mailla. Kyllä pitää ihmisen olla tyhymä.
Joo ja on täysin laillista tuhota toisen omaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja on täysin laillista tuhota toisen omaisuutta.
Sellainen tahalleen väärinymmärtäjä siellä ;)
- Anonyymi
Maanomistajan lupahan sulta löytyy👌
- Anonyymi
Ja poliisi varmaan maksaa noista kuvista, tuskin niitä ees kiinnostaa.
- Anonyymi
Se että siellä on kyltit kameravalvonnasta ei tarkoita sitä että kameravalvontaa saa suorittaa kuka vaan.
- Anonyymi
Hienoa omatoimisuutta! 👍
Hölmöilyllä pitää olla seurauksia. 👍 - Anonyymi
Herää kysymys että missä muualla aloittaja on suorittanut luvatonta kuvaamista…?
- Anonyymi
Vessassa
- Anonyymi
Jos oikeasti olisi ollu kamerat niin hyvä. Mutta pahoin pelkään että provo.?
Jos olisi kuvia penskoista ni eiköhän niitä nimiä rupeis löytyy kun muutaman laittas nettiin.
Tuntuu että tänäpäivänä saa tuhota toisten omaisuutta surutta ja jos joku kuten aloittaja olisi laittanut kamerat ni täällä joku pölvästi rupee heti kertoo lakipykäliä joita kamera rikkoisi?
Ei vi**u teidän kanssa.Omistatteko itse mitään?Voisin huvikseni tulla särkemään.
Miettikää vähän ja kirjoitelkaa sitten tänne.- Anonyymi
Miul on 12 kaliberin Canon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miulaki on mut se on Nikon. Miun kaverin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kaulin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781