Jokunen kuukausi on vielä aikaa mutta onhan valmistelut jo aloitettu?
rajan sulkeutumisen yksivuotisjuhla
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Juhlistetaanko sitä kenties uusilla konkursseilla ? Eihän se toki väärin ole.pääasia että raja on kiinni.omasta taloudesta viis veisataan
- Anonyymi
Turvallisuus ennen kaikkea. Rajan avoinnaolo oli ikävä neuvostoajan jäänne ja suomettumista
- Anonyymi
Suomen työttömät saavat mahdollisuuden onnesta vikistäen tuijottamaan tyhjiin juhlapöytiin eikä humanitaarinen apu pääse ylittämään Suomen suljettua rajaa.
- Anonyymi
Ilotulitus ainakin pitää järjestää asian kunniaksi.
- Anonyymi
Nyt ei saa raja vuotaa! Venäjän sisällissota käynnistyy minä hetkenä hyvänsä!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011585599.html- Anonyymi
"nyt presidentti Vladimir Putin pelkää jopa vallankumousta"
putin on pelännyt sitä jo kuukausia, ei ole näkynyt julkisuudessa, ei ole poistunut bunkkerista - Anonyymi
Venäjällä on virallisesti hätätila https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4af97f48-ce53-45fe-b400-407824b87454
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512