Pohdiskelua kuistilla

Anonyymi-ap

Kyllä on taas yhdenlainen kesä. Tähän mennessä ei yhtään hellepäivää, mutta vettä tulee lähes joka toinen päivä. Ei silti, että nimenomaan hellettä paljon olis kaipailtukaan, mutta kun olis edes siedettävän lämmintä. Juhannus meni melkein palellessa ja vielä tänä aamunakin vain + 9. Onneksi näitä ei ole ihan joka vuosi.
Mökkimatka on yli sata kilsaa suuntaansa, ja ainakin jo 4-6 päivää pidemmät sääennusteet on mitä sattuu. Sitten teet suunnitelman mökille lähdöstä ja pääset perille, - sataa vettä. Saattaisi lähteä tämä mökki myyntiin, jos löytyisi joku, vaikka hiukan vaatimattomampikin paikka vähän lähempää.
Sikäli mukavaa, että ei ole myöskään hyttysiä juuri lainkaan.

7

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä se mökki sijaitsee ja mikä hinta? Ostan pois. Muista että mökeillä ei ole kysyntää.

• Anonyymi

Kysyithän sinäkin juuri, et tainnut huomata sitä itsekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyithän sinäkin juuri, et tainnut huomata sitä itsekään.

Minä kysyin, mutta noin yleisemmin sitä kysyntää ei koronan jälkeen ole ollut kummoisestikaan.
        Meillä on muutama vuokramökki ja lisääkin on tarkoitus hankkia, koska matkailu viileämpiin ilmanaloihin lisääntyy. Mökkibuumin hienoinen alakulo tuo tarjolle hyvinkin edullisia loma-asuntoja.

• Anonyymi
      UUSI

Istutaan terassilla untuvatakki niskassa ja maksetaan siitä että näytetään maailmalle esikuvaa siitä kuinka imaston lämpenemistä estetään.

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti et ole kenenkään .muun mökillä,se olis sulta suuri virhe!

• Anonyymi
        UUSI

Kenen mökin terassilla se gubbe istuu? Pitäiskö laittaa tutkijat asialle!

• Anonyymi
      UUSI

Etkö olekkaan niuvassa,voi harmi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      175
      6453
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1774
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1558
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      982
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      897
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      235
      797
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe