Haaveissa mies jota saan palvella sängyssä suullani ja käsilläni. Paina hikinen pesemätön perseesi pehmeälle täkille, vedä käteen tai käske mua imenmään ja runkkaamaan ja nuolemaan . Nautit kun imen varpaitasi, maistan perseesi maun kun nuolen sen . Sinulle kuuluu nautinto, sitä varten on suuni ja sänkyni sinun.
Tule runkkaamaan ja imettämään
12
615
Vastaukset
- Anonyymi
Missä pöin sänky ja palvelija on?
- Anonyymi
Olis unelma, jos olis nainen, mutta aloittaja taitaa olla mies...
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä, avarra mieltäsi.
- Anonyymi
Länsi-Uusimaa ja joo 5-,kymppinen mies oon ;)
- Anonyymi
No otatko kullin palvottavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No otatko kullin palvottavaksi?
Kyllä toki!
- Anonyymi
Kutsuppa kyllään olen kyllä puhdas 60 mies.
- Anonyymi
Kyllä kelpaa kunnon 60n nautiskelija. Miten pääset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa kunnon 60n nautiskelija. Miten pääset?
Tule tänne aiva yksikseni asustelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule tänne aiva yksikseni asustelen.
Missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin?
Asustelen pohjois ´satakunnassa
- Anonyymi
Ois kiimasta saada nöyrä palvelija sotkee sut ja sänkysi irstailua estottomasti ja pervosti. Tosimiehille kuuluu nautinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423422470- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471896- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441460
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361176