Haaveissa mies jota saan palvella sängyssä suullani ja käsilläni. Paina hikinen pesemätön perseesi pehmeälle täkille, vedä käteen tai käske mua imenmään ja runkkaamaan ja nuolemaan . Nautit kun imen varpaitasi, maistan perseesi maun kun nuolen sen . Sinulle kuuluu nautinto, sitä varten on suuni ja sänkyni sinun.
Tule runkkaamaan ja imettämään
12
325
Vastaukset
- Anonyymi
Missä pöin sänky ja palvelija on?
- Anonyymi
Olis unelma, jos olis nainen, mutta aloittaja taitaa olla mies...
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä, avarra mieltäsi.
- Anonyymi
Länsi-Uusimaa ja joo 5-,kymppinen mies oon ;)
- Anonyymi
No otatko kullin palvottavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No otatko kullin palvottavaksi?
Kyllä toki!
- Anonyymi
Kutsuppa kyllään olen kyllä puhdas 60 mies.
- Anonyymi
Kyllä kelpaa kunnon 60n nautiskelija. Miten pääset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa kunnon 60n nautiskelija. Miten pääset?
Tule tänne aiva yksikseni asustelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule tänne aiva yksikseni asustelen.
Missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin?
Asustelen pohjois ´satakunnassa
- Anonyymi
Ois kiimasta saada nöyrä palvelija sotkee sut ja sänkysi irstailua estottomasti ja pervosti. Tosimiehille kuuluu nautinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771