Voisin ottaa jonkun auttaakseni asiassa.
Kirjotellaan rauhassa ja mietitään sitten jatkammeko eteen päin.
Itse olen reilu nelikymppinen, terve Suomalainen heteromies.
Raitis ja urheilullinen elämäntapa. Lapsi saa liikunnalliset geenit minulta.
Sinun pitäisi kyetä huolehtimaan lapsesta myös taloudellisesti omillasi ilman elatusvaateita..
Minulla ei ole lapsia ennestään, enkä ole avustanut ketään aiemmin raskautumisessa.
Vikke.
Tarvitseeko joku avustajaa raskautumiseen?
8
245
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko saanut viestejä?
- Anonyymi
Eihän minulla ole tähän yhteystietoja laitettuna.
Turha minun laittaa, jos ei ole kiinostuneita.
Mieluummin niin, että asiasta kiinostunut laittaa yhteystiedon, jotta voin vastata.
Aloittaja. - Anonyymi
viestejä on tullut miehiltä homo seksin puitteissa
- Anonyymi
Oletko mistä päin?
- Anonyymi
Puol välii Suomee.
Välimatkat ei haittaa mitään ja on vain hyvä niin.
Aloittaja. - Anonyymi
savosta viina ja tupakka maistuu naista tekis mieli
- Anonyymi
mutta pillua pitäisi saada ja heti t: aloittaja
- Anonyymi
Trollit löysi tähänkin ketjuun sekoilemaan.
Surullista miten paska elämä ihmisillä on kun pitää paskoa toisten kengille sen sijaan, että yrittäisi keskittyä omiin asioihinsa..
Vikke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5141923Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791586Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181397Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 115994
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19956- 51949
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66783Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15781Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11774