Voisin ottaa jonkun auttaakseni asiassa.
Kirjotellaan rauhassa ja mietitään sitten jatkammeko eteen päin.
Itse olen reilu nelikymppinen, terve Suomalainen heteromies.
Raitis ja urheilullinen elämäntapa. Lapsi saa liikunnalliset geenit minulta.
Sinun pitäisi kyetä huolehtimaan lapsesta myös taloudellisesti omillasi ilman elatusvaateita..
Minulla ei ole lapsia ennestään, enkä ole avustanut ketään aiemmin raskautumisessa.
Vikke.
Tarvitseeko joku avustajaa raskautumiseen?
20
634
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko saanut viestejä?
- Anonyymi
Eihän minulla ole tähän yhteystietoja laitettuna.
Turha minun laittaa, jos ei ole kiinostuneita.
Mieluummin niin, että asiasta kiinostunut laittaa yhteystiedon, jotta voin vastata.
Aloittaja. - Anonyymi
viestejä on tullut miehiltä homo seksin puitteissa
- Anonyymi
Oletko mistä päin?
- Anonyymi
Puol välii Suomee.
Välimatkat ei haittaa mitään ja on vain hyvä niin.
Aloittaja. - Anonyymi
savosta viina ja tupakka maistuu naista tekis mieli
- Anonyymi
niuanniemen hoitokodista olen terv vikke
- Anonyymi
Trollit löysi tähänkin ketjuun sekoilemaan.
Surullista miten paska elämä ihmisillä on kun pitää paskoa toisten kengille sen sijaan, että yrittäisi keskittyä omiin asioihinsa..
Vikke.- Anonyymi
vikke onko tuo sinunkaan kirjoituksesi aivan järkevän kirjoitus tarjota itseään netissä siemen lingoksi pidä vaan munasi housuissa ja mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vikke onko tuo sinunkaan kirjoituksesi aivan järkevän kirjoitus tarjota itseään netissä siemen lingoksi pidä vaan munasi housuissa ja mene hoitoon
Emme voi tietää..Se saattaa olla aivan hyvin jumalan tahto ja hän itse laittaa minut kirjoittamaan tänne..
Ehkä minun on tarkoitus lisääntyä ja siittää maailmaan tulevaisuuden vapaustaistelija ja soturi kuten John Connor terminaattorissa.
Ehkä minun elämäntehtäväksi on ajateltu siitossonnin virkaa..
Nämä on asioita mitä emme voi tietää.
Olemmeko itse vastuussa tekemisistämme, vai ohjataanko ylhäältä käsin🤔
Vikke.
- Anonyymi
no eunukki taidan olla koko ikäni naista en saanut terv vikke
- Anonyymi
mitä helvettiä jumalako tänne kirjoittelee, jeeeeesukset jalkaan ja hiihtelemään
- Anonyymi
toivottavasti vikke ei yhdy jeesuksen kanssa
- Anonyymi
tainnut tehdä sen jo kirjoituksista päätellen
- Anonyymi
ei tullut kun äijiltä viestejä ,no sama kait reikä kun reikä
- Anonyymi
Naiset eivät vieläkään kaikki ymmärrä k- rokottamattoman miehen arvoa siittäjänä.
Uskon, että tämä tulee olemaan kova juttu tulevaisuudessa kun tietoisuus lisääntyy..
Ja minähän olen Pure blood.
Näin unen tuossa yksi yö ja siinä sain tiedon, että jopa viisi naista minun pitäisi siittää raskautumaan.. Mitä mieltä naiset olette tuosta? Olisiko tuo mielestänne liikaa yhdelle miehelle..
Aiemmin ajattelin, että siitän vain yhden, mutta näimpä annettiin unessa tarkentavana tietona tuo luku.
Ihmisen elämäntehtävä ei ole työ...Se ei ole harrastukset..Ei.
Ihmisen elämäntehtävä on luoda elämää ja lisääntyä. Tämä on ihan raamatussa sanottu, että lisääntykää ja täyttäkää maa..
En oikeasti ole mitenkään uskonnollinen tyyppi..En kuulu edes kirkkoon. Lähinnä henkevöitynyt ja kaikintavoin herännyt..Näen yht äkkiä kaikki kusetukset maailmassa mitä on meneillään nytkin.. Minulla on suora yhteys korkeimpaan ilman välikäsiä. - Anonyymi
Suomessa Fertility rate on tällä hetkellä 1.26!!!
Koko euroopassa jokseenkin samaa luokkaa.
Jo yhden sukupolven aikana suomalaisten määrä tulee puolittumaan. Jäämme varsin nopealla aikataululla vähemmistöksi omassa maassamme..
Tästä ei ole hiiskuttu mediassa mitään. Ei ole tehty etusivun uutista.
Siitän lähinnä Suomalaisia hetero naisia. Normaalit, järkevät ihmiset lisääntykäämme.
Wokelle ja yhteiskuntaamme pesiytyneelle mädätykselle peukkuni on alas..
Laittakaa yhteystieto, niin otan yhteyttä.
Jatkamme siitä..
Vikke. - Anonyymi
vikke mene hoitoon
- Anonyymi
Millaisia menetelmiä Vikke olit ajatellut?
Minulla asia vielä harkinnassa muutoinkin, eikä ihan vielä ajankohtainen.
Uskova naine kysyy- Anonyymi
Kiitos kysymästä..
Samoilla menetelmillä kuin Aatami ja Eeva muinoin..Ylväästi ja korskahdellen..Kuin Liekki-sonni ja myskihärkä ikään tammansa ottaa..
Uskovaiset samoin kuin ateistitkin käy..En tee eroa noiden ryhmien välille..Kukaan ei ole parempi toistaan, jos ei huonompikaan.
Vikke.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222237Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739440Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297430Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3256622Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805904Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot334930HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.984573Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974329"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153780