Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi koskaan..
Olin ihan varma että sä olet se oikea
18
590
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sama kokemus mulla. Tosin en syytä häntä mistään, en tiedä syytä käytökselleen. Tai ei mulla tunteet kuolleet, mutta pyrkimys päästä yhteyteen. -sivu
- AnonyymiUUSI
Et sinä sivusta ole kun aloittajalle vastaat.. teillä puhelimella lätrräävillä on jotenkin hukassa miten tämä toimii. Yksi ongelma tietysti on, että aloittajaressukat vaikenevat kunhan se aloitus on tehty ja jättävät asian muiden sotkettavaksi.
sivu-uuno - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sivusta ole kun aloittajalle vastaat.. teillä puhelimella lätrräävillä on jotenkin hukassa miten tämä toimii. Yksi ongelma tietysti on, että aloittajaressukat vaikenevat kunhan se aloitus on tehty ja jättävät asian muiden sotkettavaksi.
sivu-uunoNo sitä tarkoitin, etten kuvitellut vastaavani aloittajalle, kun teksti oli osoitettu "sulle". Ihan sama, mitä sivu-uuno tästä tuumaa, yrittäköön kestää. -vanhasivu
- AnonyymiUUSI
Harmin paikka. Innostuin vähän liikaa, myönnän.
Sorry..... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivu-uunoMitä väliä, kun ei täällä kukaan tosissaan irl-elämäänsä selvitä. Tai jos selvittää, niin asiat on kullä huonosti.
- AnonyymiUUSI
Mihinkä ne nyt yhtäkkiä kuoli?
- AnonyymiUUSI
Mitkå ihmeen tunteet? Koskaan mitään tunteita ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
ja sinä hyvin pieni mies se syyllistät palstalla voi hyväää päevööö
- AnonyymiUUSI
Lopeta mies
- AnonyymiUUSI
Minäkin 2019 elättelin erään vaalean.. olevan se oikea..
- AnonyymiUUSI
Tässä rillussa vanhan pyöräkin ruostuu.
- AnonyymiUUSI
Tällä palstalla mikään on tuskin minulle suunnattua, mutta näin yleisenä pohdintana sivusta totean, että elämäntilanteet vaikuttavat ja kohdallani etenkin se, että minun ilmeisesti oletetaan heittäytyvän suhteeseen juuri silloin, kun olen heikoimmillani ja tukalassa tilanteessa. Kyllä jokainen, jolla on tippaakaan tunneälyä tajuaa, ettei silloin ole oikea hetki hakeutua suhteeseen kenenkään uuden kanssa.
Entisiin tuttuihin voi jotenkin luottaa suhde mielessäkin, koska he ovat nähneet ettei tämän hetkinen ole ainoa versio minusta. Mielestäni kertoo jotakin miehestäkin, jos hän haluaa naisen, joka olisi täysin hänen varassaan ja heikoilla. En minäkään haluaisi miestä, jonka ainoa elämän sisältö olisin. Se on jokseenkin liian raskasta taakkaa kenelle tahansa. Jos siksi olsi hyvä, että kummallakin on harrastus /harrastuksia ja mielellään työ tai opiskelua tai kumpaakin. - AnonyymiUUSI
Voin samaistua aloittajaa, kaksi erilaista vetää puoleensa toisiaan, mutt suhteesta ei tule mitään ja tunteet kuolee nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Niin no olikohan siinä mitään opittavaa lopulta?
Muuta kuin että ette sovi yhteen. - AnonyymiUUSI
En ymmärrä miksi olet niin ylpeä siitä, että olet löytänyt ’virheitä’ toisen käyttäytymisestä ja jumitat niitä — mutta ohitat täysin oman osuutesi tapahtumien kulkuun.
Eikö se ole erittäin vahva merkki henkisestä kypsymättömyydestä, ei mistään muusta? - AnonyymiUUSI
aivan täysin erilaisia ihmisinä
- AnonyymiUUSI
Naiset pitävät kaikkia miehiä itsestäänselvinä, koska läähättäjiä on maailma pullollaan.
- AnonyymiUUSI
Voitko antaa mulle anteeksi? Hävettää, harmittaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222247Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739450Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297440Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805914Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344936HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1074591Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm984340Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo842012Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771310