Mitä kaipaat kesääsi 2025

Anonyymi-ap

Suklaata ja mansikoita sekä rantahiekkaa
vai laineen liplatusta laituriin..
Ketä mitä, missä tai minne?
Onko kaikki toteutuskelpoisia haaveita vai jääkö kesähaave haaveeksi..

39

1459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häntä vierelleni, siinä se tärkein haave ❤️ yhdessä voitaisiin kuunnella laineiden liplatusta tai sateen ropinaa...ei niillä olosuhteilla niin väliä kunhan hän olisi siinä 🌧️🌊💋🤗 Hänen musisointejaan kuuntelisin myös mielelläni😍☀️🎶

• Anonyymi

Ajattelin yllättää vaimokkeen Kroatian matkalla jos vaan vapaata saa.

• Anonyymi

Kaipaan rentoutusta, hyvinvointia, itselleen elämistä. Kohtalaisesti pystyy toteuttamaan. Muu saa tulla kun olen valmis.

• Anonyymi

Ihanaa kesää sinulle, minulle, meille ja meille kaikille🌻🍀💐
      Kesätorille, kesäteatteriin. Kodinhoitoa ja järjestämistä. Siivoilua. Uutena ja levänneenä syksyä kohti. Jos muutaman kirjan lukisi auringossa. Ei kaipaa tapahtumia eikä ihmisiä. Kesäelokuvia ja hierontaa. Hyvää kesäruokaa. Uusia perunoita.

• Anonyymi

Ihmisten pullistelu joka sektorilla on saanut jo kamalat mittasuhteet ja kaikki on liitoksissa kuluttavan ihmisen vapauksiin, vain niihin. Luonto ympärillämme kuolee, mutta ihminen haluaa kukoistaa ja liehua. Roskakasat puistoissa kertovat sen, kuka ja mikä jää myös meidän vähemmistöihmisten jalkoihin. Sinä joka haluat olla vain rauhassa ja lukea kirjan, kiitos.

• Mökkeilyä, telttailua, saunaa, uintia järvessä, poluilla kävelyä, lepäilyä, grillailua, toisinaan valmista aamupalapöytää ja rakkaita ihmisiä ympärillä ja vieressä 🥰

• Anonyymi

Juu tais olla Tuska väki sotkea. Mutta on kyllä opetettu että omat roskat viedään aina roskiin.

• Anonyymi

Kyllä lesbotkin jättää roskia maahan. Samanlaisia roskaavia ihmisiä me kaikki ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lesbotkin jättää roskia maahan. Samanlaisia roskaavia ihmisiä me kaikki ollaan.

Me lesbot olemme Jumalasta seuraavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me lesbot olemme Jumalasta seuraavia.

Juu, ylöspäin.

• Anonyymi

Mielenrauhaa, aurinkoa, uimista ja jotakin kaunista.

• Anonyymi

Tää kesä on ollut tähän asti tosi onnistunut. Paras pitkään aikaan. Tavallisia kesäjuttuja, mutta kaikki on nyt toisin...

• Anonyymi

Jos nyt ihan ensinnä sen kesän sais.

• Anonyymi

Pimppalooraa jos nyt alkuun.

• Anonyymi

Oikeastaan kaikki toiveet kesän suhteen on jo täyttyneet enemmän tai vähemmän. Tärkeintä on rentoutua ja olla vapaa aikatauluista.

• Anonyymi

Pois ihmisjoukoista.

• No mitähän sitä kaipaisi näin sinkkuna?? Naisen lämpimään syliin, pää rintojen väliin... Pyöräretkiä ja muitakin retkiä poluille ja merelle

• Anonyymi

Aika täydellinen lista❤️
        Ehkä voisin olla mukana jollain retkellä .....
        tai vaikka siinä sylissäkin.....

• Anonyymi kirjoitti:

Aika täydellinen lista❤️
        Ehkä voisin olla mukana jollain retkellä .....
        tai vaikka siinä sylissäkin.....

Kyllä voisit ilman muuta

• Anonyymi
        lapisL kirjoitti:

Kyllä voisit ilman muuta

✨️Minne suuntaan lähdetään ensin .
        - poluille, merelle vai suoraan mutkien kautta syliin? 😉😊

• Anonyymi kirjoitti:

✨️Minne suuntaan lähdetään ensin .
        - poluille, merelle vai suoraan mutkien kautta syliin? 😉😊

Miten vain tahdot

• Anonyymi
        lapisL kirjoitti:

Miten vain tahdot

😍Ehkä aloitamme pienellä retkellä ja katsotaan päädytäänkö syliin vahingossa... tai ihan tarkoituksella.

Flirtti palstalla on kyllä ihan kivaa, mutta rehellisesti -pyöräretket, retket poluille ja merelle- ovat juurikin sitä mitä kesäni oikeasti ovat.

Ja enemmän kuin mitään kaipaan kesääni ystävää, rakastettua, jonka kanssa nuo retket voisivat saada aivan uuden merkityksen.

Herätit siis kyllä mielenkiintoni oikeasti. Kaipaamme samoja asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

😍Ehkä aloitamme pienellä retkellä ja katsotaan päädytäänkö syliin vahingossa... tai ihan tarkoituksella.

Flirtti palstalla on kyllä ihan kivaa, mutta rehellisesti -pyöräretket, retket poluille ja merelle- ovat juurikin sitä mitä kesäni oikeasti ovat.

Ja enemmän kuin mitään kaipaan kesääni ystävää, rakastettua, jonka kanssa nuo retket voisivat saada aivan uuden merkityksen.

Herätit siis kyllä mielenkiintoni oikeasti. Kaipaamme samoja asioita.

Riippuu missä päin Suomea olet ja minkäikäistä etsimme.

• Anonyymi
        lapisL kirjoitti:

Riippuu missä päin Suomea olet ja minkäikäistä etsimme.

Olen Kanta-Hämeestä
        - ja kulkenut keski-ikää jo hyvän matkaa.
        Taitaa olla niin, että olen sinua paljon vanhempi.
        Uskon kyllä, että yhteys ja tunne ovat ikää tärkeämpiä. Toki kovin suurella ikäerolla olisimme helposti jo aivan eri maailmoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen Kanta-Hämeestä
        - ja kulkenut keski-ikää jo hyvän matkaa.
        Taitaa olla niin, että olen sinua paljon vanhempi.
        Uskon kyllä, että yhteys ja tunne ovat ikää tärkeämpiä. Toki kovin suurella ikäerolla olisimme helposti jo aivan eri maailmoista.

Minulla ilmoitus suomi24 treffit. Tuskin olet vanhempi. Olen Pohjanmaalta

• Anonyymi
        lapisL kirjoitti:

Matkaa voi olla, mutta eikös niitä retkiä varten juuri kuljeta....
        Ja eiköhän polku löydy sinne Suomi24 Treffeillekin - enemmin täi myöhemmin

• Anonyymi kirjoitti:

Matkaa voi olla, mutta eikös niitä retkiä varten juuri kuljeta....
        Ja eiköhän polku löydy sinne Suomi24 Treffeillekin - enemmin täi myöhemmin

No niinpä

• Anonyymi
        lapisL kirjoitti:

Etkös sä ole jo varattu? Ai niin, mutta lesbothan ei petä, ainoastaan biit, virn:)

• Anonyymi kirjoitti:

Etkös sä ole jo varattu? Ai niin, mutta lesbothan ei petä, ainoastaan biit, virn:)

Kenelle varattu? Kunpa olisinkin, niin ei tarvis täällä kirjoitella eikä ilmoituksia laitella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa lähteä räppärin matkaan, jos on oikeanlainen lippis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa lähteä räppärin matkaan, jos on oikeanlainen lippis.

Turhaan sä olet mustasukkainen tai kade. Meillä ei ole koskaan ole ollut mitään, siis minulla ja sinulla eikä tule olemaankaan. Tosi ikävää jos olet ollut salaa ihastunut minuun tai salaa kuvitellut jotain enemmän, mutta en ainakaan koskaan ikinä ole antanut ymmärtää yhtään sen enempää enkä koskaan sinua yrittänyt iskeä tai flirttailla.Päinvastoin olen oikein kannustanut iskemään muita ja seurustelemaan muiden kanssa. Olet turhan miehekäs minulle, en syty ollenkaan miehekkäistä naisista eikä luonteetkaan ja periaatteet natsaa ollenkaan yhteen. Valitettavaa, mutta näin on.

Voisitko nyt jättää minut rauhaan äläkä enää minulle täällä kirjoittelle. Laitoin sinut myös estoon joten turha soitella minulle enää. Itsehän sanoit, että haluat joko seksiä tai ei mitään. Pelkkä kaveruus ei kelpaa. Joten tässä on se mitä itse halusit eli ei mitään. Seksiä en pysty sinulle antamaan, ei nappaa ollenkaan sinunlaisesi. Ja itsepä olet kehunut, että olet löytänyt uuden ja olet varattu niin mitä sinä oikein muiden perässä täällä olet sitten.

Ja yks juttu. Kannattaa olla rehellinen muille ihmisille. Rehellisyydellä saat tehtyä ihmisiin vaikutuksen eikä jatkuvalla valehtelulla ja mustamaalaamisella. Kannattaa aukaista suu ja jutella asiat selviksi. Ei kukaan jaksa sitä, että tarinat vaihtuu koko ajan eikä enää tiedä mikä on totta ja mikä ei.

Voisitko nyt jättää minut rauhaan ja lopettaa nämä lukuisat trollit ja mustamaalaukset. Tuskin kukaan haluaa itselleen noin ilkeätä kumppania, joka mustamaalaa ja hakea huomiota itselleen netissä. Olis sinunkin aika etsiä muuta elämää itsellesi. Tämä oli nyt tässä. Olen antanut uuden mahdollisuuden meidän kaveruudelle, mutta ei siitä mitään näytä tulevan. Kolmatta mahdollisuutta ei enää tule. Olen ihan tarpeeksi nähnyt ja kokenut sinun petollisen luonteesi. Kunma kun ei löydy mukamas aikaa tapaamiselle, mutta löytyy aikaa netissä päivät pitkät trollaamiselle. On parempi molemmille ettei olla missään tekemisissä enää. Sinullekin parempi ettet roiku minussa jos olet salaa yksipuolisen ihastunut. Näihin sun trolliviesteihin ja mustamaalausviesteihin en vastaa joten turha odottaa mitään huomiota minulta. Etköhän säkin löydä uuden elämän ja uuden kumppanin. Onnea matkaan ja hyvää loppuelämää, ei muistella pahalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan sä olet mustasukkainen tai kade. Meillä ei ole koskaan ole ollut mitään, siis minulla ja sinulla eikä tule olemaankaan. Tosi ikävää jos olet ollut salaa ihastunut minuun tai salaa kuvitellut jotain enemmän, mutta en ainakaan koskaan ikinä ole antanut ymmärtää yhtään sen enempää enkä koskaan sinua yrittänyt iskeä tai flirttailla.Päinvastoin olen oikein kannustanut iskemään muita ja seurustelemaan muiden kanssa. Olet turhan miehekäs minulle, en syty ollenkaan miehekkäistä naisista eikä luonteetkaan ja periaatteet natsaa ollenkaan yhteen. Valitettavaa, mutta näin on.

Voisitko nyt jättää minut rauhaan äläkä enää minulle täällä kirjoittelle. Laitoin sinut myös estoon joten turha soitella minulle enää. Itsehän sanoit, että haluat joko seksiä tai ei mitään. Pelkkä kaveruus ei kelpaa. Joten tässä on se mitä itse halusit eli ei mitään. Seksiä en pysty sinulle antamaan, ei nappaa ollenkaan sinunlaisesi. Ja itsepä olet kehunut, että olet löytänyt uuden ja olet varattu niin mitä sinä oikein muiden perässä täällä olet sitten.

Ja yks juttu. Kannattaa olla rehellinen muille ihmisille. Rehellisyydellä saat tehtyä ihmisiin vaikutuksen eikä jatkuvalla valehtelulla ja mustamaalaamisella. Kannattaa aukaista suu ja jutella asiat selviksi. Ei kukaan jaksa sitä, että tarinat vaihtuu koko ajan eikä enää tiedä mikä on totta ja mikä ei.

Voisitko nyt jättää minut rauhaan ja lopettaa nämä lukuisat trollit ja mustamaalaukset. Tuskin kukaan haluaa itselleen noin ilkeätä kumppania, joka mustamaalaa ja hakea huomiota itselleen netissä. Olis sinunkin aika etsiä muuta elämää itsellesi. Tämä oli nyt tässä. Olen antanut uuden mahdollisuuden meidän kaveruudelle, mutta ei siitä mitään näytä tulevan. Kolmatta mahdollisuutta ei enää tule. Olen ihan tarpeeksi nähnyt ja kokenut sinun petollisen luonteesi. Kunma kun ei löydy mukamas aikaa tapaamiselle, mutta löytyy aikaa netissä päivät pitkät trollaamiselle. On parempi molemmille ettei olla missään tekemisissä enää. Sinullekin parempi ettet roiku minussa jos olet salaa yksipuolisen ihastunut. Näihin sun trolliviesteihin ja mustamaalausviesteihin en vastaa joten turha odottaa mitään huomiota minulta. Etköhän säkin löydä uuden elämän ja uuden kumppanin. Onnea matkaan ja hyvää loppuelämää, ei muistella pahalla!

En ole miehekäs.
        Lähtisitkö koskaan räppärin matkaan, jos räppäri antaa mahdollisuuden?

• Anonyymi

Täytyyhän se kerran kesässä lähteä laivalle. Turustu 24.7. illalla. Toivottavasti kannella on upea keli ja lonkeroa. ja tietty iloisia risteilijöitä,. Oletko sä myös? Kyselee 29w jäbä.

• Anonyymi

Tandempyöräily on kesällä parasta. Voi vain istua ja katsella vaihtuvia maisemia ja matka etenee ihan itsekseen.

• ...missä häät pidetään 🎼🎶🎵

• Anonyymi

Kai pyörää tarvii polkea sentäs🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai pyörää tarvii polkea sentäs🤭

Ei tartte, se etummainen polkee kyllä. Vähän pitää jaloilla myötäillä mukana. Ja vichyllä pitää muistaa kostuttaa otsaa niin, että valuu hiki kunnolla pitkin poikin poskia. Ennen kuin toinen ehtii epäillä mitään, niin kyseenalaistat vähän sen etummaisen polkemista, että polkeeko se oikeasti tosissaan, kun on näin raskasta. Silloin kuski ei yleensä ala epäillä sinusta mitään, mutta poikkeuksiakin on tullut toki vastaan. Jos jäät kuitenkin kiinni, niin pitää vaan sanoa, että on tekonivelet molemmissa polvissa sekä lonkissa, ns. tönköhköt jalkaterät ja päkiät sekä liikavarpaita. Silloin toinen ei ole ihan niin äkäinen.

Vauhdin säännöstely menee niin, että silloin, kun haluat tandemin liikkuvan kovempaa, suututat toisen ihan kunnolla, kunnon solvaukset vaan kehiin ja kyllä tulee vauhtia lisää. Jotain pumpulitöppöä omiin korviin, niin oma mielenrauha säilyy kaikesta huolimatta. Sitten, kun tulee taas maisemia mitä katsella, niin lepyttelet vähän, niin vauhti taas hidastuu ihan itsekseen. Lepyttelyyn tehokasta on laulaa esim. Kikan vanhaa hyvää kappaletta "sun tunnen mä kuumentuneen". Jos tulee mustaa silmää tai muita vaurioita reissulta, niin sitten saa vielä hyvät vakuutusrahat ns. pyöräilyonnettomuudesta. Sanoo vaan, että on lentänyt tangon yli ja siitä ihan mustelmilla. Ei ne niitä tutki yleensä sen tarkemmin.

• Anonyymi

Rantahiekkaa kyllä nähty sekä mansikoita. Mutta (sydän)ystävälle paikka tarjolla. Maistuu ne mansikatkin paremmalta hyvän seuran kanssa.

• Anonyymi

🏳️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2572
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1909
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1589
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1521
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1446
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      198
      1289
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1216
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1105
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1015
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      878
    Aihe