Ei rahaa, ei puhelinta mukana. Kesätöppöset jalassa. Pieni takki, ei käsineitä. Lunta maassa, 5 astetta pakkasta. Kumpikaan ei kertonut että saisin linja auto jutskan . En osannu kysyä. 25 km. Naurovat että se on pitkä matka kävellä. Ja täysin turha reissu, kaverille menin hissillä alempaan kerrokseen tarjoomaan, oli soittanu poliisit, kun halus itelleen koko pullon. Sanonu että rapussa häiriköinti. Ensin petti kaveri ja sitten poliisi vielä törkeemmin. Ja se vielä että kerroin että olen todella sairas, jos mut laitetaan ulos poliisiasemalta ni minä olen verrattavissa about 5vuotiaaseen lapseen. Minä olisin kuollu hypotermiaan jos olisin joutunut kävelemään. Mutta tapasin ihmisen joka auttoi minut kotiin. Poliisit on preikälyyx. Ja nämä kyseiset oli vanhempia poliiseja. Karmanlaki pitää heistä huolen. 🤭😆
Putkasta kävellen kotiin 25km
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkiin ei voi luottaa mutta uskoaan ihmisiin ei voi menettää täysin. Silloin on edessä pitkä taival.
- AnonyymiUUSI
Mun kesätöppöset olis hajonnu jo kilometrin jälkeen lumessa ja pakkasessa. Kuuden aikaan aamulla pääsin pois. Olisin joutunu käveleen paljain jaloin loput 24km.??kiitos teille vastanneille. ❤️
- Anonyymi
Tarjoa puukkoa vanhempien konstaapelien kaulaan, seuraavan kerran kun näät kaupungilla.
- AnonyymiUUSI
En lyö kättäni paskaan. Kiitos kommentistasi. Karma hoitelee tommoset poliisin kuvatukset. Olen nähnyt monta tapausta, karma todella toimii.
- AnonyymiUUSI
Jospa kertoisit koko totuuden. Ilman omaa värikynää...
- AnonyymiUUSI
On todennäköisesti putkasta pois päästyään haukkunut ja solvannut poliiseja, eikä kyyti ole kelvannut.
- AnonyymiUUSI
Säälipiste sinulle meiltäkin Käpy-Aholta. Toisaalta -5 vilakan puolella antaa töppösiin kyllä vauhtia. zsah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909