Suvimarkkinoiden markkinakentällä näkyi paljon markkinaväkeä , yksittäin ja ryhmissä rupattelemassa keskenään niitä näitä ja taustalla raikui harrasta, viihdyttävää veisuuta kuin ruisrokissa rokki soi...
Kokousteltoissa istuivat sanaa kuulemassa hartaat uskovaiset Jari Sarasvuo ja julkkis linssiluteet Niko Saarinen, Sex Mane, Janita Autio ja muutama muu...
Yleisarvio Suvimarkkinoista on se, ettei sinne 98% porukoista mene "sanaa kuulemaan" vaan kavereita tapaamaan, tutustumaan uusiin tyyppeihin ja kuulumaan porukkaan Suvimarkkina rahvaaseen, vuoden odotetuimpaan, jouluakin suurempaan tapahtumaan.
Lopen Suvimarkkinat
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olin ja kuuntelin tarkasti kun pappi varoitti sielunvihollisen yrittävän tunkea ihmisten mieliin tarroineen.
- Anonyymi
Vähemmän jäi roskia kentälle kuin rock festareilla ja Pride puistoon, hyvä se
- Anonyymi
Tiltok videolla "Lopella tapahtuu" noin kaksmetrinen keltaliivinen järkkäri antoi metrin pituiselle huligaanille ohjausta, - ei sinne, tule tännepäin!
Keltaliivi äkkäsi toisen meriä pitkän huligaanin pakenevan kentän toisella laidalla ja pinkaisi perään kuin Usain Bold...
Kyllä veti keltaliivi vauhdilla kentän halki...
Maajoukkuetason suoritus!- Anonyymi
Metrin pituinen huligaani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huligaaneja on monen mittaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Siellä saa kyllä hyvin aina pxllua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1453122Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472438Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462353- 981995
- 241883
- 281596
- 221594
- 1511419
- 341233