Villa Skitunäs on upea lomakohde Sinulle ja perheellesi tai vaikka yrityksesi kokous- ja virkistymistarpeisiin Pyhtäällä, vain noin 100 km Helsingistä. Skitunäsin vuokramökki on kaikilla mukavuuksilla varustettu ympärivuotiseen käyttöön soveltuva loma-asunto, joka sijaitsee aivan meren äärellä kauniilla metsäisellä nurmitontilla. Vuokramökin yhteydessä on laajat terassit, venelaituri, nuotiopaikka, uimaranta ja hirsinen grillikota. Soutuvene käytettävissä. Villa Skitunäs on upea lomakohde Sinulle ja perheellesi tai vaikka yrityksesi kokous- ja virkistymistarpeisiin Pyhtäällä, vain noin 100 km Helsingistä.Hinnat vaihtelevat sesongin ja henkilömäärän mukaan. tarkista hinnat ja saatavuus varauskalenterista. Katso lisää: https://kotteria.com/vuokramokit/skitunas/.
Luetuimmat keskustelut
- 1551611
- 721156
- 113868
- 85707
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37537- 45507
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M73461Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.31434Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132417- 36413