Olisi hyvä tietää ketkä ovat Radio Suomen kuuntelijoita varsinkin aamupäivisin, koska soitettava musiikki on niin kauheaa!
Pelkkiä kotimaisia itkuvirsiä soitetaan! Ehkä kerran viikossa tulee joku ulkomainen klassikko ja kerran vuoteen hyvällä tuurilla joku 50-60 luvun musiikkikappale!
Jos ei olisi ainoa kanava missä ei ole mainoksia, en kuutelisi ikinä koko kanavaa!
Radio Suomen kuuntelijat
Anonyymi-ap
5
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä kuuntelen taustalla. Varmaan moni muukin kotona oleva aikuisiästä riippumatta. Paikalliset uutiset on tärkeitä ja liikenneonnettomuuksista tiedotukset. Osaa varautua säähän ja tilanteisiin.
- AnonyymiUUSI
20-30v naiset
- AnonyymiUUSI
65 plus ja palvelutalojen veteraanit.
- AnonyymiUUSI
Ja tänään suuri JVG-ilta... Heti ensimmäinen ajatus oli, että onkohan kohderyhmä nyt varmasti oikea. 🤭
- AnonyymiUUSI
Olen eläkkeellä (65) ja Radio Suomi aina taustalla auki.
Ainoa kanava, mitä kuuntelen.
Iltapäivän eli klo 14-18 ohjelmista on tullut ala-arvoisia, jolloin radio monesti menee kiinni. Ja la-aamun sössöparin ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879