Olisi hyvä tietää ketkä ovat Radio Suomen kuuntelijoita varsinkin aamupäivisin, koska soitettava musiikki on niin kauheaa!
Pelkkiä kotimaisia itkuvirsiä soitetaan! Ehkä kerran viikossa tulee joku ulkomainen klassikko ja kerran vuoteen hyvällä tuurilla joku 50-60 luvun musiikkikappale!
Jos ei olisi ainoa kanava missä ei ole mainoksia, en kuutelisi ikinä koko kanavaa!
Radio Suomen kuuntelijat
7
224
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kuuntelen taustalla. Varmaan moni muukin kotona oleva aikuisiästä riippumatta. Paikalliset uutiset on tärkeitä ja liikenneonnettomuuksista tiedotukset. Osaa varautua säähän ja tilanteisiin.
- Anonyymi
20-30v naiset
- Anonyymi
65 plus ja palvelutalojen veteraanit.
- Anonyymi
Musiikki ei ainakaan ole 65 plus mukaista!!
Osattiin sitä ennenkin sanoituksissa riutua ja räytyä, mutta ei se koskaan ollut silti masentavaa uikutusta niin kuin nykyään! Kotimainen nykymusiikki ei todellakaan ole mikään ilon ja hyvän fiiliksen tuoja!
- Anonyymi
Ja tänään suuri JVG-ilta... Heti ensimmäinen ajatus oli, että onkohan kohderyhmä nyt varmasti oikea. 🤭
- Anonyymi
Olen eläkkeellä (65) ja Radio Suomi aina taustalla auki.
Ainoa kanava, mitä kuuntelen.
Iltapäivän eli klo 14-18 ohjelmista on tullut ala-arvoisia, jolloin radio monesti menee kiinni. Ja la-aamun sössöparin ohjelma.- Anonyymi
Sama täällä. Vaihdoin välillä Järvisuomen kanavalle ja sieltä tulikin mukavaa musiikkia. Juontajat ovat aika yksitotisia tyyppejä, mutta levyvalikoima hauskaa ja vaihtelevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995