Fiksupinta Oy, erittäin huono kokemus, vakavat vauriot kylpyhuoneeseen

Anonyymi-ap

Haluan jakaa varoittavana esimerkkinä kokemukseni Fiksupinta-nimisestä yrityksestä. Tilasin heiltä kylpyhuoneeni laattasaumojen ja silikonien uusimisen. Ongelmat alkoivat heti työn jälkeen: kylpyhuoneen lattialämmitys lakkasi toimimasta.

Taloyhtiöni tilaaman ammattilaisen tutkimuksessa lattiaa avattiin ja selvisi, että lattialämmityskaapelit oli sahattu poikki useammasta kohdasta saumaustyön yhteydessä. Tämän seurauksena koko kylpyhuoneeni joudutaan remontoimaan uudelleen. Vahingosta aiheutuu kymmenien tuhansien eurojen kustannukset.

Lähetin Fiksupinnalle virallisen reklamaation ja korvausvaatimukseni. Myös Kuluttajaneuvonta oli heihin yhteydessä ja totesi, että yrityksellä on selkeä korvausvastuu. Fiksupinnan yrittäjä ei kuitenkaan vastannut useisiin yhteydenottoihin, reklamaatioon tai korvausvaatimukseen lainkaan.

Palkkasin lopulta myös juristin hoitamaan asiaa. Hän sai selville, että Fiksupinta-nimistä yritystä ei ollut olemassakaan enää silloin, kun työ minulle tehtiin ja laskutettiin. Yritys oli tuolloin jo vaihtanut nimeään FP Partner Oy:ksi. Tilanne mutkistui entisestään, kun selvisi, että tämä FP Partners Oy oli asetettu konkurssiin mm. verottajan ja työeläkeyhtiön toimesta ennen kuin asiaani ehdittiin selvittää tarkemmin. Ja jotta asia menee vielä ”hauskemmaksi”, jatkaa Fiksupinta kuitenkin tietysti edelleen toimintaansa. Nyt ilmeisesti aputoiminimellä toisen yrityksen alla. Ulkopuolelle kaikki (nettisivut, somekanavat yms) ovat täysin ennallaan.

Olen ymmärrettävästi erittäin pettynyt työn laatuun, sillä se aiheutti korjauskelvotonta vahinkoa kotini rakenteisiin. Vielä suuremman pettymyksen on kuitenkin aiheuttanut yrityksen ja yrittäjän täydellinen piittaamattomuus asiaa ja asiakasta kohtaan. Herää myös vahva epäilys yrityksen/yritysten luotettavuudesta, kun maksamattomat verot ja työeläkemaksut, konkurssi ja nimenvaihdokset liittyvät tapaukseen.

Itse en tule todennäköisesti koskaan saamaan rahojani takaisin ja joudun nyt maksamaan myös kalliin kylpyhuoneremontin. Toivon, että tämä kirjoitus tavoittaa mahdollisimman monta, jotka harkitsevat Fiksupinnan palveluita. Lienee jo sanomattakin selvää, että en voi suositella yritystä missään tapauksessa.

4

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kun varoitit! Olen myös kuullut erittäin huonon kokemuksen Fiksupinta yrityksestä ja heidän / yrittäjän menettelytavoista.

• Anonyymi

Kappas vaan, no ei mikään ihme että facebookin puolella itse yrittäjä mainostaa vaihtaneensa muihin hommiin. Vaikeaa ja heikkoa se on yrittää kun firma on konkurssissa. Jotain epäilyttävää ja kovasti epäluottamusta herättävää tässä fiksupinnassa on kun firman nimikin on vaihtunut. FP Partners Oy on mennyt konkurssiin mutta kuitenkin touhu näyttää fiksupinnan nimellä jatkuvan y-tunnuksella 3013534-4 (Elite Workplace Oy), näin finder kertoo ja lisäksi kauppalehden hausta tuolla y-tunnuksella saa lisää tietoja esille. Ei näköjään kannata tehdä mitään yhteistyötä fiksupinnan tai elite workplacen kanssa, kuten voi jonkun aiemmasta viestistä lukea niin halpaa työtä mutta paikat rikotaan, virheitä ei myönnetä vaikka niiden aiheuttajasta ei ole ollenkaan kiistaa ja minkäänlaista vastuuta ei omista tekemisistä kanneta. Mutta niinhän se on että euron mies tekee satasen vahingon.

• Anonyymi

Jep, juuri näin. Kiertäisin Elite Workplace Oy:n lisäksi varmuuden vuoksi kaukaa myös muut Fiksupinnan sivuilla mainitut "yhteistyöyritykset": SPR Partners Oy, Teho Invest Oy, RW Group Oy. Kertoo paljon firmasta sekin, että kun rehellisen palautteeni/arvioni heille annoin Fiksupinnan Facebook-sivuille, poistui sieltä pian kaikki arvostelut ja mahdollisuus enää edes antaa niitä. Palautteita oli vain muutama, ne neutraaleja tai positiivisia, mutta tämän minun huonon arvosanani jälkeen päättivät poistaa koko ominaisuuden käytöstä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, juuri näin. Kiertäisin Elite Workplace Oy:n lisäksi varmuuden vuoksi kaukaa myös muut Fiksupinnan sivuilla mainitut "yhteistyöyritykset": SPR Partners Oy, Teho Invest Oy, RW Group Oy. Kertoo paljon firmasta sekin, että kun rehellisen palautteeni/arvioni heille annoin Fiksupinnan Facebook-sivuille, poistui sieltä pian kaikki arvostelut ja mahdollisuus enää edes antaa niitä. Palautteita oli vain muutama, ne neutraaleja tai positiivisia, mutta tämän minun huonon arvosanani jälkeen päättivät poistaa koko ominaisuuden käytöstä. :D

Ei voi kuin ihmetellä, millainen arvostus omaa työtään kohtaan joillakin yrittäjillä on. Niinkuin nyt tässä Fiksupinnan tapauksessakin, luulisi yrittäjälle olevan kunnia-asia tehdä hommat kunnolla ja niin, että asiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Jos virheitä sattuu ( niin voi kaikille käydä ), niin niistä kannettaisiin rehdisti vastuu, eikä luimita kakat housussa piiloon ja toivota, että sillälailla asiat hoituu :D Ei voi käsittää! Mutta kertoohan paljon tämän yrittäjän tavasta suhtautua asioihin sekin, että ei hoida lakisääteisiä vastuitaan, mm. verot ja eläkemaksut yms. Onneksi nykyään on monta keinoa tutkia yrityksen taustoja, ennenkuin keneltäkään palvelua alkaa tilaamaan! Suomen lainsäädännössäkin olisi ehkä jotain parannettavaa, jos / kun tälläisestä toiminnasta ei joudu milläänlailla vastuuseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8666
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3021
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1413
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      975
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe