Miksi kaikki miehet eivät pese käsiään, kun käyvät paskalla?
Luulisi olevan selviö, että sen jälkeen pestään kädet ja varsinkin, jos ruvetaan laittamaan ruokaa!
Vaikka ei kävisi paskalla, niin siitä huolimatta pitää pestä kädet, jos rupeaa laittamaan ruokaa!
Hygieniakoulutus jokaiselle pakolliseksi
12
315
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sitä hyyskässä, käet puhistuu syyessä ja nuama nukkuessa.
- Anonyymi
Kenelle tämä viesti on tarkoitettu? Jollekin jonka tunnet?
Mistä tiedät, että kuka kävi p..lla tai k...lla?- Anonyymi
Sain päivän parhaat naurut. 😂😂😂 Lisää tuollaisia, niin päivä pelastuu.
- Anonyymi
Kaikki naisetko pesee?? Tuskimpa vain!
- Anonyymi
Herrasmiehet eivät kuse sormilleen, joten miksi pitäisi pestä???
- Anonyymi
Elikkä kädet pestään vasta,kun ne ovat kusessa tai paskassa?
- Anonyymi
Se pakollinen koulutus ei asiaa korjaa. Saa käydä kaikki koulutukset ja opetukset asian tiimoilta. Ihminen itse tarpeidenteon jälkeen ratkaisee peseekö, vai ei.
- Anonyymi
Kyllä kaikki sivistyneet ihmiset pesee kätensä näin tautiaikana.
- Anonyymi
Kyllä. Mutta kun kaikki eivät ole sivistyneitä!
- Anonyymi
Tuuli vei hyyskästä katon!
- Anonyymi
Vasemmalla kädellä hoidetaan epähygieniset hommat, oikealla ruokailuun liittyvät.
Tilanne kyllä korjaantuu ajansaatossa väestönvaihdolla. - Anonyymi
Olen ollut monta kertaa lounaalla ja ennen ruokailua ollut käsiä pesemässä. Paikallinen Taunovits tulee pierruhuoneesta räkien ja suoraan kiinni lounaspöydän antimiin.
Hieman etoo koskea samoihin ottimiin .
Joskus olen lähtenyt pois
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614726Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803177- 472503
- 342345
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘921341PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143985- 69978
- 99928