Duunarit ovat hylänneet Perussuomalaiset.

Anonyymi-ap

Trittäjät teettivät tutkimuksen mitä puoluetta edustaa heidän työntekijänsä. Perussuomalaiset ovat suureltaosin siirtyneet SDP:n kannattajiksi.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011334875.html

Ei ihme jos nyt Purrakin yriyyää olla duunarin puolella vaikka on kaksi viimeistä potkinut duunaria persauksille. Olisko ne puntit sittenkin alkaneet tutista.

23

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmistopuolueet ovat hylänneet DUUNARIT.

Aidot DUUNARIT äänestää perussuomalaiset voittoon myös 2027 vaaleissa.

• Anonyymi

Toive ajattelua luje tai kuuntele juttu. äläkä seposta omia kuvitelmiasu.

• Anonyymi

Melekosia tolloja oli duunareitten joukoissa ja paljon kun Persujen valheet uskoivat ennen vaaleja. Itse olin viisas ja hyppäsin tuosta rasistijunasta pois vasemmiston kyytiin.

• Anonyymi

Vasemmisto tuo lisää haittamamuja syömään sinunkin pöytääsi.

• Anonyymi

Perussuomalaiset ovat "potkineet" duunarin verotusta ja bensan hinnan alas. Kiitos perussuomalaiset.

• Anonyymi

Tuo bensan hinnasta olette tehneet teatteria. Toki hinta on alentunut, mutta se olisi alentunut ilman Pestujakin.
        Hallituksen toimilla polttoaineen hinta on alentunut 4s/litra. Loppu on valehtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo bensan hinnasta olette tehneet teatteria. Toki hinta on alentunut, mutta se olisi alentunut ilman Pestujakin.
        Hallituksen toimilla polttoaineen hinta on alentunut 4s/litra. Loppu on valehtelua.

Se on vasemmistolle katkera paikka miten bensa on perussuomalaisten ansiosta edullista.

• Anonyymi

Suomen -uutiset eivät toki kerro miksi SDP äänesti yksityisten kelakorvauksien puolesta.
        Siksi koska kelakorvauksia oli muutettu koskemaan niiltä aloilta jossa julkisella puolella ole kapaseettia tarpeeksi kuten naistentaudit ja hammashoito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen -uutiset eivät toki kerro miksi SDP äänesti yksityisten kelakorvauksien puolesta.
        Siksi koska kelakorvauksia oli muutettu koskemaan niiltä aloilta jossa julkisella puolella ole kapaseettia tarpeeksi kuten naistentaudit ja hammashoito.

Suomen uutiset on duunarin paras uutismedia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen uutiset on duunarin paras uutismedia.

Aku Ankka luotettavampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aku Ankka luotettavampi.

Lue sinä akuankkaa tai kansanuutisia. Me luetaan Suomen Uutisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Suomen uutiset kertoo kaiken sen karun faktan mitä muut lehdet jättää tarkoituksella kertomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysijärkinen ei lue Suomen Uutisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä, miksi demarit ei tykkää siitä, että duunari voi mennä yksityiselle lääkäriin ja saada siitä pienen kelakorvauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä, miksi demarit ei tykkää siitä, että duunari voi mennä yksityiselle lääkäriin ja saada siitä pienen kelakorvauksen.

Demarit ei tykkää että veroja alennetaan, siis palkan että ruoan että bensan. Lisäksi korotetaan työtulovähennystä ja lisätään lapsikorotukset - ei käy sanoo Lintmanni.

• Anonyymi

• Anonyymi

Minä luotan perussuomalaisten ministerien, sekä Riikka Purran ja tohtori Halla-ahon osaamiseen.

• Anonyymi

Samoin. hurlumhei ajat on ohi ja suomalaisten asioita hoidetaan nyt asiallisesti. Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa, kiitokset Mestarille ja Riikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. hurlumhei ajat on ohi ja suomalaisten asioita hoidetaan nyt asiallisesti. Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa, kiitokset Mestarille ja Riikalle.

Eipä taida palstalle kirjoitella muita kuin yksi yksinkertainen persupudokas joka ei ymmärrä Suomen asioista yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida palstalle kirjoitella muita kuin yksi yksinkertainen persupudokas joka ei ymmärrä Suomen asioista yhtään mitään.

Kyllä näin on ,tämän nulikan kirjoitukset on sitä luokkaa että alaluokkalaisetkin on viisaampia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on ,tämän nulikan kirjoitukset on sitä luokkaa että alaluokkalaisetkin on viisaampia .

Vihervasemmistossa ollaan debilin tasoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervasemmistossa ollaan debilin tasoa.

Täällä on yksi Persu hokenut useampaan kertaan. Minä luotan Perussuomalaisiin ministereihin ja Purraan.
        Saathan sinä yksin luottaa, mutta muut näyttää kaikonneen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      898
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      830
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    8. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      708
    Aihe