Istuimme sohvalla Sepon kanssa helsinkiläisen hotellin sviitissä. Hörpimme olutta, puhuimme paskaa ja muistelimme edellistä tapaamistamme turkulaisen Charletten kanssa. Olimme yhtä mieltä siitä , että kyseessä oli ollut kaikkien aikojen paras kepponen ja pano isolla peellä. Sähköposteista päätellen ei Charlettekaan ollut tapahtumasta pahaa tykännyt. Päinvastoin. Tarinat sähköpostissa olivat tapahtuman jälkeen vaan muuttuneet yhä roisimmiksi. Tosin oli tyttö kyl-lä todennut, että istuminen oli ollut pari päivää vaikeaa. Työkaverit olivat myös katsoneet häntä kysyvästi, kun hän oli vihdoin ja viimein saanut itsensä kasattua ja suitsuttua,ja astunut ulos arkistossa. Oli kuulemma ollut jännä tunne mennä takaisin päätteen ääreen, kun poikien spermat olivat valuneet pitkiä reisiä.
Olin sopinut Charletten kanssa, että tällä kertaa hän matkustaa Helsinkiin minun ja Sepon luokse. Tyttö ei vaan tiennyt, että olimme Sepon kanssa järjestämässä hänelle uutta yllätystä. Viestitellessäni Charletten kanssa minulle oli tullut sellainen tunne, että nuoresta iästään huo-limatta likka oli varsinainen munahaukka. Vaikka olimmekin Sepon kanssa kohtuullisen viiriilejä sonneja, niin jotenkin pelkäsimme, että emme kaksistaan saa tuota naista nussimalla hiljaiseksi. Näin ollen sviittimme viereisessä huoneessa hörppi olutta 3 ystäväämme; Makkonen, Pertsa ja Reijo. Kyseiset herrat olivat aivan töpinöissään, kun olin kysynyt heidän halukkuut-taan mulkkutalkoisiin. Aluksi olivat tosin väittäneet minun olevan häiriintynyt, mutta uteliaisuus oli vienyt voiton. Ja nyt oli tiimimme valmis koitokseen.
Oveen koputettiin. Kun avasin oven verkkokalvoilleni piirtyi näky pienestä sorjasta naisesta lyhyessä kukallisessa kesämekossaan. Kasvot ja käsivarret kauniisti päivettyneenä, vaaleat hiukset valtoimenaan hän hymyili minulle ja tervehti iloisesti ”hei poliisit. Täälläkö poliisit pamputtaa. Teillähän ei ole virkapukuja?”. ”Olemme tänään siviilitehtävissä” totesi Seppo naurahtaen punastuen samalla. Tiesin tuon edellisen kepposemme olleen Sepolle aran asian. Lähdettyämme Turusta hän oli todennut olevansa hullu. Mitä helvettiä hän olisi sanonut perheelleen, kun iskä sai potkut seisottuaan virka-asussa mela pystyssä turkulaisen työpaikan arkistossa. Minä oli nauranut ja todennut, että noin sitä käy, kun järki ja kyrpä seisoo samaan aikaan. Pyysin Charlettea istumaan sohvalle ja avasin kuohuviinipullon ja kaadoin hänelle la-sillisen. Hän kiitti siitä ja kertoi rakastavansa kuoharia, varsinkin näin helteellä. Istuimme kolmistaan sohvalla höpöttäen iloisesti niitä näitä.
Tovin kulua kysyin Charletelta ”haluatko jo leikkiä. Onhan sinulla side silmillesi” Naurahtaen hän vastasi ” haluan, ja on side mukana”. Charlette nousi ja nouti mustan kankaisen nauhan käsilaukustaan. Kietaisi siteen silmille ja jäi seisomaan eteemme. ””Riisu leninkisi lutka” komensi Seppo. Charlette avasi pukunsa olkaimet ja yhdellä liikkeellä hän antoi asusteen valahtaa lattialle. Hänellä ei ollut mitään asusteensa alla mitään. Siinä hän seisoi rinnat nöpöttäen ilkosillaan edessämme. Meille tuli Sepon kanssa myös kiire vapautua vaateistamme.
Riisuuduttuamme istuuduimme takaisin sohvalle. ”Hiero lutka rintojasi ja hyväile itseäsi kädelläsi” kuiskasin ääni käheänä. Tyttö teki työtä käskettyään. Hän hyväili rintojaan, nipisteli nännejään ja sujautti kätensä reisiensä väliin. Hempeä puna kasvoillan hän leikki itsellään meidän julkeiden katseiden saattelemana. Hänen hengityksensä kiihtyi ja sormi sujahti kuin varkain häpyhuulten väliin.
Syrjäsilmällä näin, että tämä kaunis käärmeenlumooja oli esityksellään saanut niin oman kuin Seponkin käärmeen kohottamaan päätään. ”Tule istumaan tänne meidän väliimme ja runkkaa meitä” komensi Seppo. Charlette istuutui välimme, puristi hennot kätensä kalujemme ympärille ja alkoi hitaasti, kuin kiusoitellen vetelemään esinahkaamme edestakaisin. Hamusin Charletten nännin suuhuni ja aloin imemään tätä luontoäidin luomaa jumalaista nektariinia. Seppo tunki kätensä Charletten reisien väliin ja alkoi sormillaan naimaan tätä. Charletten hengitys kiihtyi entisestään, lanne painautui yhä tiukemmin Sepon kättä vasten. Käsillään hän lypsi kalujamme kuin Kiteen mestarilypsäjä. ”Ei jumalauta” ajattelin, ”kohta on likalla lasti kämmenellä”.
”Mene sängylle selällesi makaamaa” komensin häntä. Kuuliaisesti kehotustani noudattaen hän heittäytyi parisängylle. Kuin aavistaen aikomuksemme kohotti käsivartensa päänsä yläpuolelle. Seppo kietaisi nippusiteen Charletten hentojen ranteiden ympärille ja lukitsi hänet ranteistaan sängynpäätyyn. Siinä oli taas annoksemme valmiina vadilla. Ei muuta kuin nauttimaan. Irvistin riettaasti Sepolle ja menin vääntämään radion päälle, jotta Charlette kuulisi huonommin sviitin taustaäänet. Kääntyessäni ympäri huomasin Sepon tunkeneen päänsä Charletten reisien väliin ja nuolevan naista kuin kissa kermaa. Syntiset maiskahtelut täyttivät huoneen. Side silmillään, raajat levällään Charlette oli syntinen näky. Suupielen ilmeestä päätellen tyttö ei pahastunut Sepon lipomisesta. Hiivin hitaasti huoneen ovella ja hä-peilemättä kyrpä pystyssä avasin sviitin oven. Oven takana seisoi kolme alastonta miestä. Vil-kaisin nopeasti heidän varustustaan ja uljaista eleistä päätellen naapurihuoneessa oltiin katsot-tu muutakin inspiroivaa kuin Koffin etikettiä. ”Ei helvetti” ajattelin. ”Kyllä on seinähullua väkeä. Seisoa nyt alastomana käytävällä melat pystyssä. Mitäs joku mummo olisi kulkenut ohi rollaattorinsa kanssa”.
Vinkkasin ukot sisään ja näytin olkaa hiljaa. Kaveruksien astuttua huoneeseen Seppo nosti päätään, nyökkäsi tervehdyksesi ja jatkoi antaumuksella herkutteluaan. Charlette oli näemmä päässyt jo yninä vaiheeseen. Perse pyöri kuin onnenpyörä….
Seppo kohottautui polvilleen, tarttui Charlettea reisistä, ja kohotti tämän jalat olkapäilleen. Hetken hän katseli irstaasti näkyä, jossa tämä nuori nainen oli avoimena kuin aapinen. Tussu kiilteli Sepon syljestä ja naisen omista eritteistä. Hän ohjasi kädellään valtavan elimensä Charletten hävylle ja työntyi sisään. Charlette huokasi tyytyväisenä. Minua huvitti katsoa seurakuntamme uusien jäsenien ilmeitä. Ilo ja hämmennys paistoi heidän kasvoillaan. Vaikka olin vakuuttanut heille Charletten olevan upean ilmestyksen, he olivat selkeästi epäilleet millaista mörköä he joutuvat panemaan.
Sepon takamus nousi ja laski. Kuin mäntä Sepon kalu kirnusi Charletten vittua. Selkeästi näki, että kansalaisten turvallisuuden vartija oli suomalaisen virkamiehen päättävyydellä päättänyt panna parastaan, ja Charletten parasta. Charlette voihki. Hiivin mulkku ojossa Charletten kasvojen eteen, tartuin häntä päästä ja käänsin hänen suunsa siten, että sain ohjattua elimeni hänen kuumien huulten väliin. Charlette aloitti välittömästi kiihkeän imemisen. Tällä välin Makkonen, Persta ja Reijo olivat tulleet seisomaan sängyn molemmin puolin. Jätkät seisoivat kuin muinaiset temppelin vartijat kalut pystyssä sängyn vieressä. Ja Seppo pani niin, että sänky rytkyi. Huohotuksesta päätellen Sepolta oli lasti karkaamassa. Hän työnsi sormensa Charletten takapuoleen ja aloitti loppukirin. Sormi oli Charlettelle liikaa.
Tyttöparalta tuli. Hän aloitti vertahyytävän vaikerruksen. Samanaikaisesti hän tärisi kuin horkassa. Jouduin pitämään kaksinkäsin kiinni hänen päästään, jotta mulkkuni ylipäänsä pysyisi hänen suussaan. Imeminen oli loppunut kertaheitolla. Pelkäsin todenteolla, että hän puree vehkeeni poikki. Seppo murahti ja silloin häneltä tuli. Hän painoi männän riemurasian pohjaan ja Makkonen kertoi jälkikäteen, että vaniljakiisseli oli vain pursunnut ulos Charletten nekasta. Charlette toipui kuitenkin äkkiä ja aloitti taas tikkarini imemisen. ”että tuntuu hyvältä”, ajattelin.
Nopeasti Seppo vetäytyi Charlettesta, kohottautui pois ja päästi Reijon tilalle. Sanaakaan sanomatta Reijo tunkeutui tyttöön ja aloitti panemaan kuin pikamatkan juoksija. Charlette yllättyi huomatessaan uuden, aikaisempaa pienemmän veitikan tunkeutuvan sisäänsä. Vehkeeni suussaan hän sopersi ”kuka tuo on? Onko täällä enemmänkin miehiä? Älkää”. Nopealla liikkeellä tempaisin siteen hänen silmiltään ja virnistin rivosti. ”Ajattelimme ilahduttaa kiimaista lutkaamme useammalla aseella. Katsotaan paljonko sinuun saadaan spermaa mahtumaan” Charlette jäykistyi ja hänen silmänsä laajenivat lautasiksi. Reijo jatkoi Charletten auraamista kuin maamies konsanaan. Ilmeisesti Reijon määrätietoinen työskentely pehmitti Charlettea, sillä sanaakaan sanomatta hän tyytyi kohtaloonsa.
Pertsa tuli linjaleikkurien kanssa sängynpäätyyn ja napsautti nippusiteet poikki vapauttaen Charletten käsivarret. Hän ja Makkonen tarttuivat kumpikin Charletten käsiin, ohjaisivat kädet elimilleen ja kuiskasivat lähes samanaikaisesti himon käheällä äänellä ”runkkaa lutka meitä” Charlette aloitti lypsämisen. Huomasin, että Reijo oli kanssa lopettamassa osuuttaan. Hänen takapuolensa vapisi hänen ruiskuttaessa siemeniään Charletten sopukkaan. Oli taas aika pyörittää karusellia.
Viittasin kädelläni Reijoa siirtymään pois ja siirryin itse Charletten rasian ääreen. Tiesin hänen nauttivan siitä, kun hänen jalkansa nostetaan naidessa ylös, joten kohotin hänen kauniit säärensä olkapäilleni, työnnyin sisään ja kuiskasin hänelle ”katso minua silmiin armas lutkani”. Silmät sameina hän katsoi minua. Olin aistivinani kosteutta ja kiitollisuutta hänen katseestaan. Tai sitten se oli vain silkkaa himoa. Tunsin sisimmissäni, hetken olevan lähes pyhän, kun panin tätä rakkauden jumalatarta tällä erotiikan alttarilla. En ollut ehtinyt vedellä pensselilläni kuin muutaman vedon, kun tunsin Charletten taas tulevan. Hän lähes kirkui ääneen. Tunsin kuinka hänen emättimensä kouristeli ja supisteli, kun hän imi elintäni kohti kohtuaan. Tämä oli minulle liikaa. ”Nussi minua, narttu, nussi kiimaisella pillulasi kovaa kyrpääni” karjuin hänelle. Tutisten Charletten lantio lypsi minua laskiessani kuumat laavani häneen. Tämä oli jo kolmas purkaus hänen sisäänsä.Nainen lähes hölskyi märkyyttä ja spermaa oli sängyn päällä ja sitä valui valtoimenaan hänen reisiään pitkin.
Makkonen, joka ei ollut saanut osakseen vasta kuin lämmintä kättä murahti ”tahtoo kans”. Kuultuaan tämän Charlette voihkaisi voipuneena ”ei enää. En jaksa enää”. ”Haista ämmä vittu. Turha vinkua. Nyt saat lutka oikein kunnolla” murahti Makkonen Pertsan nyökytellessä kuuliaisesti vieressä. Seppo kaatoi kuohuviiniä lasiin, meni Charletten luokse ja ohjasi lasin hänen huulilleen todeten ”juo kultapieni tuota, niin jaksat paremmin. Minulla on sellainen tunne, että sinulla on vielä tänään vittu turvoksissa”. Vavahtaen Charlette joi kiitollisena Sepon tarjoaman lasillisen. Sepolla näkyi seisovan taas uudestaan….
Makkonen siirtyi Charletten luokse. Nosti tämän hennon naisen kuin rukkasen nopealla liikkeellä ylös, ja pujahti hänen allensa siten, että Charletten selkä oli vasten hänen rintakehäänsä. Kädellään hän sipaisi Charletten kosteasta kaivosta liukastetta vehkeeseensä, asetti sen Charletten anukselle ja alkoi työntymään sisään. Toisin kuin Turussa, Charlette ei tällä kertaa vastustellut takaovesta sisääntuloa. Siinä hän istui seivästettynä Makkosen sylissä avoimena kuin raamattu. Vanhana kirkkomiehenä Pertsa ei ylenkatsonut Charletten pyhää kirjaa, vaan polvet notkollaan asetteli kulliaan Charletten turvonneille häpyhuulille. Hetken asettelun jälkeen hän työntyi Charletten sisään. Taas oli narttu vartaassa. Aivan kuin tämä ei olisi vielä riittänyt pienelle ihmiselle. Seppo harppasi seisomaan hajareisin tämän ihmispyramidin päälle ja tunki uudelleen jäykistyneen elimensä Charletten suuhun.
Näky oli makaaberi. Kolme raavasta miestä tyydyttämässä itseään pieneen alle 50 kiloiseen naiseen. Charletten vaaleat hiukset olivat hiestä kosteana. Iho kiilsi hiestä ja spermasta. Miehet ähisivät. Charlettesta ei lähtenyt ääntäkään. Vaikka Seppo kuinka kiskoi Charlettea hiuksista ja komensi häntä katsomaan itseään silmiin, niin tyttö imi Sepon kalua silmät puoliummessa, tai itse asiassa, silmät ympärikääntyneinä. Hänen vartalonsa tärisi yhtäjaksoisesti. ”Onkohan tuo ämmä enää tässä maailmassa” ajattelin jo hetken huolissani. Ajatukseni kuitenkin katosivat hetkessä, kun huomasin Reijon seisovan sängyn vieressä tumputtamassa itseään. ” Voi vittu” ajattelin, ”kai tässä minäkin”, ja aloitin hieromaan kaluani taas kovaksi.
Miehet Charletten alapäässä näyttivät siltä kuin olisivat pian saattamassa oman osuutensa talkoista loppuun. Makkonen, joka oli jäänyt kasan alimmaiseksi, oli hiestä märkä, huohotti silmät ummessa ja lykki kaluaan Charletten takapuoleen sen minkä Pertsan vehkeeltä pystyi. Pertsa murisi kuin koira. Hinkkauksesta päätellen hänen mulkkuaan kutkutti. Seppo kiskoi Charlettea hiuksista, niin että pelkäsin likan kaljuuntuvan, ja nai Charlettea suuhun. Siinä ei ollut kyse mistään imuttamisesta, vaan raa’asta nussimisesta. Charleten pää vain heilui edestakaisin Sepon lantion liikkeiden tahdissa. Ja minä ja Reijo kopeloitiin vieressä itseämme.
Makkoselta ja Pertsalta tuli ensimmäisiksi. Öristen he laskivat valunsa Charletteen. Tyttö ei todennäköisesti edes tajunnut tapahtumaa. Seppo karjui ja tuli suoraan Charletten nieluun. Nainen yski ja kakisteli ja yritti epätoivoisesti niellä Sepon pallien lastia. Reijo seisoi varpaillaan ja vavisten suihkutti spermansa Charletten sieville kasvoille. Tunsin olevani itsekin taas tulossa ja runkkasin siemeneni Charletten rinnoille. Nyt oli narttu kuin kermakakku. Viidellä kynttilällä koristeltu.
Seppo, Makkonen ja Pertsa vetäytyivät Charlettesta jättäen uhrimme voipuneena makaamaan. Charlette huohotti silmät ummessa eritteiden valuessa hänen jokaisesta reiästään. Menimme miesten kesken minibaarille ja kaivoimme kaapista oluet. Virnistäen skoolasimme ja löimme kämmenemme yhteen. Mulkkutalkoot oltiin pidetty. Nyt olisi talkookaljojen vuoro. Kävin vielä hakemassa sviitin komerosta hankkimani pitkän punaisen ruusun ja asetin sen hellästi Charletten paljaalle vatsalle.
Vaikka tiesin ettei herrasmies kiitä viinasta ja vitusta, niin kuskasin Charletten korvaan ”kiitos”.
Mulkkutalkoot
Herra Jack
0
5538
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751