En löydä enää sovellusta millä pystyin näkemään kulkureittini jalkaisin tai autolla ja matkan pituuden puhelimella (Googlen?) kartalla. Reitti näkyi juovana kartalla missä olin liikkunut. Onko sellaista enää olemassakaan?
Oli muistaakseni ihan perusasetuksissa.
Osaako joku auttaa?
Kulkureitti puhelimella
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
No vaikkapa sports tracker ja onhan noita vaikka millä mitallä. Google playsta löytyy
- Anonyymi
Sports Tracker on minulla. Mutta täsmälleen samalla noin 5 kilometrin reitillä heittää matkan pituutta monella sadalla metrillä kerrasta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sports Tracker on minulla. Mutta täsmälleen samalla noin 5 kilometrin reitillä heittää matkan pituutta monella sadalla metrillä kerrasta toiseen.
Kannattaa katsoa puhelimen asetukset, mitään virransäästö tiloja ei pidä käyttää St:ssa, muutenkin paikannus-asetukset tarkistettava että käyttää kaikkia tekniikoja. Itsellä toiminut tarkasti ja olen käyttänyt sovellusta jo toistakymmentä vuotta eri puhelimilla.
- Anonyymi
Sellainen toimii suoraan google mapsissakin ilman lisäasennuksia.
- Anonyymi
Miten ?
- Anonyymi
Ei onnistu google mapsissa se mitä aloittaja haluaa, turha inttää vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ?
Mapsin alareunasta "Tallennetut" - "Käyty" - "Eilen" tulee ainakin jokin tuon tapainen josta aloittaja kysyy. Siitä voi sitten selata muidenkin päivien reittejä esiin.
- Anonyymi
Suunto App. Toimii hyvin.
- Anonyymi
Google Maps on paras. On ilmainen eikä vaadi mitään naurettavia terveys- ym henkilötietoja, kuten puh.numeroita, osoitteita jne.Saa riittää että ne on pitänyt Googlelle joskus jakaa mutta että joku yksityinen pulju vielä haluaa samoja tietoja sun muita paljon lisää, niin se menee jo överiksi. Sellase t puljut saavat pitää tunkkinsa!
- Anonyymi
Onko sinun terveystietosi naurettavia?
- Anonyymi
juuri päinvastainen sopii minulle eli joku pieni yritys, joka ei kiinnosta hakkereita saa pitää tietoni, mutta ei mikään monikansallinen yritys, jota hakkeroidaan jatkuvasti. Sitäpaitsi, kaikkia tietoja ei ole tarvetta antaa kovin tarkasti esim. sukupuoleksi riittää "muu" ja silmien väriksi pääasiassa valkoinen. Osoitekin voi olla pielessä - ei niitä kukaan tarkista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038