Se alkoi mökiltä, kun vaimo lämpimillä säillä piti päällään vanhaa T-paitaani, joka on liian iso hänelle. Alla ei tarvinnut kuin pikkupöksyt ja helleasu oli valmis. Ongelma (aluksi, hänen mielestään) oli että hänen kauniit keskikokoiset tissinsä näkyivät hihattomasta "hiha-aukosta" todella helposti. Minua näky kiihoitti ja päivät menivätkin paljolti sekstaillessa vähän väliä. Sitten alkoi vamokin kiihoittua tuosta paikkojensa tahattomasta näkymisestä. Pikkuhiljaa hän rohkaistui käyttämään noita paitoja kauppareissuilla ja mökkinaapureita tavatessa.
Nyt hän käyttää tissinpaljastuspaitoja kaikkialla ja miehet tykkää! Onhan se sopusuhtaisen vaalean tissin heilahtelu ihana näky ja kun vaimo huomaa itseään katseltavan, nännit alkavat nöpöttää kivikovina törröttäen. Hän kiihoittuu itsensä esittelystä niin paljon, että silmät alkavat kiiltää, hengitys alkaa huohottamaan ja pöksyt ovat litimärät. Kerran laitoin käden helman alle kaupassa, ja vaimo sai orgasmin alle minuutissa. Pakarat vain läpsyivät kämmentäni vasten, kun hän vaikeroi "Ei saa täällä, kaikki näkee" "Niin näkee, näytä nyt miten halukas nussija olet" sanoin ja vaimo vingahteli.
Alunperin hiukan estoisesta vaimostani on nyt 37-vuotiaana puhjennut salaa seksihullu, kaunotar, jonka pelkään alkavan jakaa itseään muillekkin miehille. En enää uskalla fantasioida sängyssä hänelle tilanteita, joissa hän "vahingossa" näyttää tissinsä ja pyllynsä vieraille, eikä pysty enää kiihotuttuaan kieltäytymään nussimisesta. Pelkään että olen hänelle näin opettanut käyttäytymismallin, jota naapurimökkien urhot alkavat käyttämään hyväkseen.
Varmaan pitää alkaa käymään hänen kanssaan kirkossa, jospa hän sinne laitaisi päälle peittävämmän paidan.
Vaimo on alkanut paljastelemaan tissejään
11
1577
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva vaimo. Totta tai ei.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Paljastamisesta tulee arkipäivää ja siihen tottuu. Olen pitänyt vaimosta jo 59vuotta, hän on aina peitettynä, mutta kun nostaa yöpaitaa ja tulee päälleni suutelemaan niin se on vieläkin melkein samalaista kuin 18 vuotiaana.
Ainoa vaan, sitä tapahtuu vain kerran viikossa, silloin kun ollaan oltu saunassa lähiaikoina.- Anonyymi
Kuulostaa surulliselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
on varmaan kaunita katsottavaa jatkakaa
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Tulipa tuosta mieleen kun meillä oli remonttia ja työmiehet liikkuivat pihalla. Vaimo tarkoituksella oli sisällä yläosattomissa ja kun sanoin että entäs jos nuo työmiehet näkee, vaimo siihen että mitäs se haittaa.
Varmasti näkivätkin useampaan kertaan.- AnonyymiUUSI
Mukava vaimo sinulla.Tykkää vähän vilautella kiihkeille ukoille...
- AnonyymiUUSI
EI KAUNIITA RINTOJA SAA PEITELLÄ KELTÄÄN
- AnonyymiUUSI
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin kosketella pehmeää tissiä avoimen hiha-aukon kautta takaapäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818