Se alkoi mökiltä, kun vaimo lämpimillä säillä piti päällään vanhaa T-paitaani, joka on liian iso hänelle. Alla ei tarvinnut kuin pikkupöksyt ja helleasu oli valmis. Ongelma (aluksi, hänen mielestään) oli että hänen kauniit keskikokoiset tissinsä näkyivät hihattomasta "hiha-aukosta" todella helposti. Minua näky kiihoitti ja päivät menivätkin paljolti sekstaillessa vähän väliä. Sitten alkoi vamokin kiihoittua tuosta paikkojensa tahattomasta näkymisestä. Pikkuhiljaa hän rohkaistui käyttämään noita paitoja kauppareissuilla ja mökkinaapureita tavatessa.
Nyt hän käyttää tissinpaljastuspaitoja kaikkialla ja miehet tykkää! Onhan se sopusuhtaisen vaalean tissin heilahtelu ihana näky ja kun vaimo huomaa itseään katseltavan, nännit alkavat nöpöttää kivikovina törröttäen. Hän kiihoittuu itsensä esittelystä niin paljon, että silmät alkavat kiiltää, hengitys alkaa huohottamaan ja pöksyt ovat litimärät. Kerran laitoin käden helman alle kaupassa, ja vaimo sai orgasmin alle minuutissa. Pakarat vain läpsyivät kämmentäni vasten, kun hän vaikeroi "Ei saa täällä, kaikki näkee" "Niin näkee, näytä nyt miten halukas nussija olet" sanoin ja vaimo vingahteli.
Alunperin hiukan estoisesta vaimostani on nyt 37-vuotiaana puhjennut salaa seksihullu, kaunotar, jonka pelkään alkavan jakaa itseään muillekkin miehille. En enää uskalla fantasioida sängyssä hänelle tilanteita, joissa hän "vahingossa" näyttää tissinsä ja pyllynsä vieraille, eikä pysty enää kiihotuttuaan kieltäytymään nussimisesta. Pelkään että olen hänelle näin opettanut käyttäytymismallin, jota naapurimökkien urhot alkavat käyttämään hyväkseen.
Varmaan pitää alkaa käymään hänen kanssaan kirkossa, jospa hän sinne laitaisi päälle peittävämmän paidan.
Vaimo on alkanut paljastelemaan tissejään
20
5289
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva vaimo. Totta tai ei.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Paljastamisesta tulee arkipäivää ja siihen tottuu. Olen pitänyt vaimosta jo 59vuotta, hän on aina peitettynä, mutta kun nostaa yöpaitaa ja tulee päälleni suutelemaan niin se on vieläkin melkein samalaista kuin 18 vuotiaana.
Ainoa vaan, sitä tapahtuu vain kerran viikossa, silloin kun ollaan oltu saunassa lähiaikoina.- Anonyymi
Kuulostaa surulliselta
- Anonyymi
on varmaan kaunita katsottavaa jatkakaa
- Anonyymi
Tulipa tuosta mieleen kun meillä oli remonttia ja työmiehet liikkuivat pihalla. Vaimo tarkoituksella oli sisällä yläosattomissa ja kun sanoin että entäs jos nuo työmiehet näkee, vaimo siihen että mitäs se haittaa.
Varmasti näkivätkin useampaan kertaan.- Anonyymi
Mukava vaimo sinulla.Tykkää vähän vilautella kiihkeille ukoille...
- Anonyymi
EI KAUNIITA RINTOJA SAA PEITELLÄ KELTÄÄN
- Anonyymi
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin kosketella pehmeää tissiä avoimen hiha-aukon kautta takaapäin.
- Anonyymi
Mä panisin kyllä vaimoasi jos näkisin. Jos siellä paidan alla ei ole kuin pikkarit nii vetäisin ne sivuu ja panisin takaa tissejä pristellen.
- Anonyymi
Kaverin vaimo on näyttänyt mulle tissejään yli neljäkymmentä vuotta aina, kun kukaan ei juuri ole näkemässä. En ole koskaan pyytänyt mutta katselen kyllä kun hän nostaa paitaansa ylös, joskus hyvinkin rohkeissa tilanteissa. Hyvät kauniit tissit ikäisekseen, nuorena aivan huipputasoa. Seksikäs Seija. En ole koskenut häneen ja luulen että siksi hän edelleen näyttelee itseään minulle.
- Anonyymi
Mikäs palstavahti sinä olet? Kyyläät muiden kirjoituksia, mutta et osaa kuin toistella kahta lausetta.
- Anonyymi
Meillä vaimo kans raksa aikaan tykkäs käydä raksalla tiukois urheilutrikois jossa häne isohäpynen pillu näkyi selvästi kun trikoot valu väliin, vieläpä härnäs pyllistelemällä kun muka piti nostella jotain laudan pätkiä lattialta. Pillunvako vaan korostu. ain oli käynninjälkeen kiimanen ja pillu tosimärkänä. Sanoin et anna niille rajksatyypeille myös eläkä vaan härnää. No siitä sit myhemmin, ainakin meil oli loppuraksan tyytyväisiä timpureita :P
- Anonyymi
Kolme viikkoa oltiin juuri mökillä, vaimo isoimman osan päivästä alasti ulkona. Vastapäisellä rannalla useempi mökki, olen yrittänyt kertoo kiikareilla äijät katselee. Vastaus vaimolla antaa miesten katsella jos tykkäävät. M 45
- Anonyymi
Vaimos selvästi haluu vierasta kyrpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimos selvästi haluu vierasta kyrpää.
Naisena voin sanoa että se on kiihoittava tavoite rintoja paljastellessa. Esimerkiksi kaupassa
vaimosi voi mennä eri hyllyvälikköön kuin missä sinä olet, ja antaa vieraan miehen työntää kalunsa T-paidan alle, jossa ei tietenkään ole pöksyjä. Paljasteleva nainen saa tyydytyksensä jo muutamasta työnnöstä, etenkin jos rintoja samalla hyväillään hiha-aukoista.
Sen jälkeen on aika lentää spermaa valuttaen seuraavaan kukkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena voin sanoa että se on kiihoittava tavoite rintoja paljastellessa. Esimerkiksi kaupassa
vaimosi voi mennä eri hyllyvälikköön kuin missä sinä olet, ja antaa vieraan miehen työntää kalunsa T-paidan alle, jossa ei tietenkään ole pöksyjä. Paljasteleva nainen saa tyydytyksensä jo muutamasta työnnöstä, etenkin jos rintoja samalla hyväillään hiha-aukoista.
Sen jälkeen on aika lentää spermaa valuttaen seuraavaan kukkaan.Itseäni kiihottaa kun vieras mies huomaa rintani kaupassa käydessä. Katseellani annan ymmärtää nautin hänen katseestaan, kiihotun ja kostun hetkessä. T. N 46v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kiihottaa kun vieras mies huomaa rintani kaupassa käydessä. Katseellani annan ymmärtää nautin hänen katseestaan, kiihotun ja kostun hetkessä. T. N 46v
Oletko antaunut vieraalle.
- Anonyymi
Meillä oli tulossa pieni putkiremontti. Itse töissä/työreissussa ja vaimo kotona niin katselin aamusta, että melko paljastavassa asussa rouva meinaa olla. Avonainen melko lyhyt kesämekko päällä, eikä näyttänyt olevan rintaliivejä alla.
Remontti kesti pari päivää ja kotiin palattuani vaimo sanoi, että sai neuvoteltua hyvät alennukset loppuhintaan. Olispa oma vaimokin samanlainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763