Voiko naapurin pariskunnan äänekkäästä seksielämästä tehdä rikosilmoituksen? Jos naapurin pariskunta selvästi saa kiksejä siitä että koko talo kuulee heidän päivittäistä seksin harrastamistaan monta kertaa päivässä arjet ja pyhät, eikö se ole silloin naapureiden seksuaalista hyväksikäyttöä?
Naapurit pakotetaan vastentahtoisesti olemaan osa naapurin pariskunnan seksielämää.
Jos on päivän selvää ettei naapurin pariskunnan äänekäs seksin harrastaminen ole vahinko, vaan tietoista touhua jonka tarkoituskin on se, että naapurit ovat yleisönä, sehän on silloin sivullisiin kohdistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä.
Onko tällaisista ennakkotapauksia?
Voiko naapurin äänekäs seksielämä olla seksuaalirikos?
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kysymys. Luultavasti voi olla. Jotain itsensäpaljastamiseen verrattavaa.
Ainakin siitä saa häädön. Tälläiset kannattaa kirjata ylös ja hakea naapureilta nimet mukaan valitukseen. Tietty määrä valituksia käsitellään taloyhtiön kokouksessa ja niistä seuraa tarvittaessa häätö.- Anonyymi
Juuei. Kotirauhan rikkominen noin teoriassa.
- Anonyymi
Eikö ole parempi harastaa sitä itse niin ,että nainen huutaa riemusta.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten näytetään toteen, että joku harrastaa seksiä _tarkoituksella_ äänekkäästi. Käyttävätkö kovaäänistä? :D
Tietysti jos tuota tapahtuu ns. yöaikaan, tilanne voi olla hyvinkin erilainen.- Anonyymi
Huudatko ja ähkitkö itse yleensä tiedostamattasi kurkku suorana?
Vahingossako he huutavat ja ähkivät kun eivät lainkaan huomaa äänenkäyttönsä volyymia itse? Etköhän sinäkin suurinpiirtein osaa arvata milloin kyse on tahattomasta toiminnasta ja milloin tietoisesta. Kuvottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huudatko ja ähkitkö itse yleensä tiedostamattasi kurkku suorana?
Vahingossako he huutavat ja ähkivät kun eivät lainkaan huomaa äänenkäyttönsä volyymia itse? Etköhän sinäkin suurinpiirtein osaa arvata milloin kyse on tahattomasta toiminnasta ja milloin tietoisesta. Kuvottavaa.En. Mutta on ollut kumppanina neiti, joka piti ihan kohtalaista ääntä, varmasti kuului seinänaapureillekin kun oli vähän vanhempi talo. En tiedä vaikuttiko sitten meisselin koko asiaan... ;)
Jos meinaisit asiassasi menestyä, näkisin, että:
- toiminnan pitäisi tapahtua yöaikana tai olla käytännössä jatkuvaa
- lähtökohtaisesti elämisen ääniä joutuu jossain määrin sietämään -> pitäisi todennäköisesti saada tahallisuus osoitettua tai kohtuuttomuus
- en tiedä onko tällaisesta ennakkotapausta, jos ei ole niin melkoisen riskin ottaisi vuokranantaja/taloyhtiö (jos omistusasunto) jos ryhtyisivät oikeudellisiin toimiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193677
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232861En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322215- 882035
- 191956
- 261622
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui381522- 321492
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111374