miten tämä toimii? . oletan että itsellä elokuussa tulevat veronpalautukset Vouti ulosmittaa mutta tästä ulosmittauksesta ei ilmoitusta vielä ole tullu UO-laitoksen
oma kantaan( tosin heinäkuu vasta alkanu). tuleeko ilmoitus tonne suomi.fi viesti kantaan nykyään?
ulosotto ja suomi.fi viestit
5
411
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllä tulee ainakin itselläni. Luultavasti saat ilmoituksen vasta viikon parin aikana.
- Anonyymi
Ilmoitus voi tulla myös jälkikäteen
- Anonyymi
elokuulle pitäis laittaa toimeentulotuki hakemus johon pitäisi liitteenä laittaa että vouti vie koko potin palautuksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elokuulle pitäis laittaa toimeentulotuki hakemus johon pitäisi liitteenä laittaa että vouti vie koko potin palautuksista
Ei välttis tarvitse laittaa..kai ? Siellä on tt-tuki hakemuksessa rasti veroja tulee mutta uo vie ne...ehkä he saavat tietoonsa ilman liitettäkin, miksi muuten edes kysyisivät noin. No jos mietitään myös sitä että laitat ettet saa palautuksia niin saako ne sitten tietää sen ????? no tiliotteesta ainakin seuraavan kerran...mutta nyt onkin kyse saavatko tietää etukäteen, ei minusta ellet itse kerro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t861023Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228830Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520