... en enää miettinyt tekojeni seurauksia. Nautin tilanteesta todella paljon ja olin todella kiihottunut. Mies nousi ylös sängylle ja hänen iso aseensa lähestyi häpyhuuliani. Hän katsoi minua kysyäkseen, pitäisikö laittaa kortsu paikalleen ja pudistin päätäni. En tiedä mitä ajattelin, mutta päästin suustani, pane mua! Pane minua kunnolla!!!
Tunsin miten kova paksu terska upposi häpyhuulieni väliin. Se tuntui niin hyvältä, että en ollut enää tässä maailmassa. Hänen kullinsa iskiessä pohjaan, olin seota. Se oli isoin kalu sisälläni koskaan ja se tuntui niin hyvältä. Älä lopeta ikinä, ajattelin. Haluan tätä koko illan ja yön, uudestaan ja uudestaan.
Hän otti kalun pois, pyöräytti kovakouraisesti minut toistepäin ja tuli sisälleni takaa. Hän läimäytti pakaroitani ja survoi kullinsa takaisin sisälleni. Auto oli pysäköity rantatielle ja jos siinä kulki ihmisiä, he kuulivat kun voihkin nautintoa ulos itsestäni.
Hän läimäytti uudestaan pakaroitani ja työnsi minut vatsalleen.Tunsin miten hän puristeli pakaroitani ja siirtyi takaisin nuolemaan minua takaapäin. Olin niin märkä, että koko sänky lainehti reisieni alla. Hän työnsi naamansa pakaroitteni väliin ja nuoli minua kaikkialta. Mies oli ensimmäinen, joka uskalsi nuolla myös pepun vakoani. Se sai minut sekoamaan! Olisin voinut laueta samantien, mutta halusin pitkittää nautintoa.
Käännyin ja ajattelin siirtyä ratsastamaan, mutta miehellä oli muuta mielessä. Hän otti selkänsä takaa käsiraudat ja näytti niitä minulle kysyäkseen, onko hänellä lupa. Olin niin himon vallassa, etten voinut vastustaa ajatusta. Nyökkäsin! Mies laittoi käteni pään taakse suoraksi ja kiinnitti ranteeni sängyn päätyyn. Hän katsoi minua viekkaasti ja nyökkäsi. Seuraavaksi hän otti käteensä hihnan, jossa oli pallo keskellä. Olin nähnyt tällaisen ja tiesin mitä sillä tehdään. Nyökkäsin uudelleen. Hän työnsi pallon suuhuni ja kiinnitti remmin niskani taakse. Olin sekoamassa kiihkosta.
Hän alkoi hyväillä rintojani ensin hellästi ja sitten kovakouraisesti. Luulin etten pidä kovasta kosketuksesta, mutta olin väärässä. Voihkin kiimaani ulos pallo suussa ja selkäni toistuvasti vetäytyi kaarelle. Halusin käskeä häntä tulemaan sisälleni, mutta en saanut sanottua mitään.
Hän aukaisi laatikon ja otti esille paksun dildon. Se ei ollut tavallinen dildo, vaan todella paksu ja iso. Ei tuo mahdu sisälleni, katsoin kauhistuneena, mutta kuitenkin uteliaana. Levitin jalkojani, jännitin pakaroitani ja toin häpyhuuleni tyrkylle nostamalla lantiotani. Hän siveli krlitoristani dildolla ja lopulta asetteli sen häpyhuulieni väliin. Se alkoi upota sisälleni hitaasti. Ei se mahdu ajattelin, mutta mies jatkoi työtä ja työnsi sitä syvemmälle. Hengitykseni salpautui ja kroppani huusi kivusta ja nautinnosta yhtäaikaa. Ei, se ei ollut liian kovaa kipua. Halusin sitä lisää.
Mies aukaisi hihnan ja sain pallon suustani. Olin toisessa maailmassa, kaukana kotoa. Ajattelin hetken miestäni, mutta halusin jatkaa! Mies aukaisi käsiraudat hetkeksi, käänsi minut uudestaan takaapäin asentoon ja sitoi käsiraudoilla käteni etupuolelleni. Hän asettui taakseni ja tuli sisälleni. Samalla tunsin, miten hän otti käteensä toisen pienemmän dildon ja työnsi sen peppuuni. Ei, en halua takapuoleeni mitään....”voihkaisin nautinnosta kun molemmat reikäni oli täynnä” . Olin niin kiiman vallassa, että kysyin, mitä sinä teet minulle?! Halusin lisää...
... Jatkuu....
"Se mitä ei saa-varatun naisen päiväkirja-tapahtui tosielämässä osa 1 jatkuu"
Anonyymi-ap
1
333
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838