Käsiraudat kilahtivat uudelleen. Mies ei kysynyt mitään – hän ei tarvinnut lupaa. Hän vain otti.
Hän tarttui niskavilloihin ja painoi minut alas. Lattia oli karkea, mutta kehoni oli kuuma ja vastaanottavainen. Hän levitti jalkani auki kovakouraisesti. En ehtinyt ajatella, vain hengittää – pinnallisesti, nopeasti, kiihkon rytmissä.
Yksi liike. Hän oli taas sisälläni. Syvällä. Täysin.
Joka työnnöllä hän näytti, ettei ollut siellä leikkiäkseen. Hän käytti minua. Otti minut kuin eläin. Ja minä halusin juuri sitä.
Ei sanoja. Ei hellyyttä. Vain raakaa lihaa, liikettä ja kontrollia.
Toinen käsi puristi lantiotani, toinen tunkeutui uudelleen takaapäin – toinen paikka, toinen väline. Se sattui hetken, mutta kipu suli osaksi nautintoa. Olin molemmista päistä täynnä – revitty auki, suljettu hänen ympärilleen.
Hengitin lattiaa vasten. Sydän jyskytti. Tunsin, kuinka keho meni ylikierroksille – kiihkon ja kivun välillä ei ollut enää rajaa.
Minä, se uskollinen vaimo. Se hillitty nainen. Se hallittu elämä.
Ei enää. Nyt olin vain keho. Auki, otettavana, kiimassa.
Ja minä rakastin sitä.
Nousimme takaisin ylös ja mies heittäytyi selin sängylle. Nousin hänen päällensä ja ajattelin ratsastusta. Mies pudisti päätään ja nousi ylös. Hän kiinnitti käteni katossa olevaan koukkuun ja laittoi pallon takaisin suuhuni. Olin kontallani sängyllä kädet katossa kiinni ja en pystynyt puhumaan. Mies katsoi vartaloani ja siveli jokaista kohtaa minussa. Hän siirtyi makaamaan alleni siten, että tunsin hänen kielensä klitoriksellani ja kun katsoin alaspäin, näin hänet nuolemassa minua. Hän sitoi reiteni käsivarsillaan ja veti minun klitoristani lähemmäksi. Enää hän ei nuollut vaan otti klitoriksen suuhun ja imeskeli sitä.
Kädet siirtyivät puristelemaan rintojani.
Minä vääntelehdin raudoissa ja tunsin orgasmin lähestyvän. Suljettu suuni sai minut ääntelyn kuulostamaan todella kimeältä. Elä lopeta ajattelin ja yritin pidätellä orgasmia. Revin käsillä koukkua katosta kun pilluni supisteli voimakkaasti ja huusin nautintoa ulos itsestäni. En ole koskaan huutanut niin kovaa kun orgasmi saavutti minut. Orgasmi jatkui ja jatkui, ja niin jatkui huutokin. Olin totaalisen loppu ja hikinen.
Mies siirtyi altani pois ja meni selkäni taakse.
Huohotin vielä nautintoa ulos ja kroppani alkoi rentoutua orgasmista. Laitoin silmäni kiinni ja puhalsin keuhkot tyhjäksi...
Ah - kiljaisin kovaa, takahampaani puri yhteen, rintakehäni työntyi eteenpäin ja pakarani jännittyivät. Mies löi raipalla takamukseeni. Jumalauta se sattui - mutta tuntui hyvältä! Eikö tämä ollutkaan ohi...
Uusi raipan isku, kolmas, neljäs, viides. Kipu oli kova. Mumisin miehelle, mutta hän ei saanut selvää. Hän aukaisi hihnan, otti pallon suustani ja katsoin häntä vihaisesti silmiin etuhampaita yhteen purren ja sanoin ärhäkästi - LISÄÄ!
Hän oli kaivanut minusta esille uuden puolen. Mies ei yllättynyt. Hän oli kokenut ja tiesi, että tulen kokemaan muutoksen itsessäni.
En tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuisi kunnes - silmissäni pimeni. Hän laittoi hupun päähäni jossa oli reiät, jotta pystyin hengittämään. En nähnyt mitään. Hän irroitti käteni katosta, laittoi käsiraudoilla käteni selkäni taakse ja istutti minut sängyn reunalle. Odota, mies sanoi!
.. Jatkuu...
"Se, mitä ei saa, varatun naisen päiväkirja jatko-osa 2 - tapahtui tosielämässä"
Anonyymi-ap
2
326
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jatku ....koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Joo niin sulla aina menee buahaa. Vaippa märkänä ja Spede aina mielessä. Haiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941