Aivan käsittämättömältä tuntuu että Hesarin toimittajat pantiin vastuuseen tekemistään jutuista ? Mielestäni vastuu lehdessä julkaistuista jutuista kuuluu PÄÄTOIMITTAJALLE, ei toimittajille jotka tekevät työtään päätoimittajan alaisuudessa. Eikö Hesarin päätoimittaja muka ollut tietoinen julkaisemistaan artikkeleista ??? Mikä se sellainen päätoimittaja on ? Tässä olisi pitänyt tuomita nimenomaan päätoimittaja!
Hesarin toimittajien tuomio KÄSITTÄMÄTÖN !
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
HS:n pääoimittaja on "syyntakeeton" -sillä on HullunPaperit -
-siksi syytetyt/tuomitut on toimittajia - ne on Viisaita - siis ei Hulluja . - Anonyymi
Olen siinä samaa mieltä aloittajan kanssa.No eiköhän Hesari
ainakin maksa toimittajien sakot mutta heidän mainettaan
ei varmasti.Tai voihan se olla vaikka eduksi heille tulevaisuudessa.
Sitä minä kyllä ihmettelen että jos on salaista tietoa niin miten
ovat päässeet niihin käsiksi.Mutta onhan täällä Suomessa päässyt
salaisiin tietoihin muutkin käsiksi.Eli salaiset tiedot ovat Suomessa
huonosti salattu.Ottakoot opiksi. - Anonyymi
Ei Ylekään aikoinaan ottanut vastuuta kun silloinen Ylen toimittaja Mats Dumell tuomittiin vakoilusta Neuvostoliiton hyväksi
https://yle.fi/a/20-115879 - Anonyymi
Viestikoekeskuksesta kerrotut artikkelit olivat yhteiskunnalle noloja ja liittyivät täysin nk. maan "sisäiseen turvallisuuteen", kertoen todellakin mitä kaikkea typerää täällä tehdään.
Aikaa kulunut niin paljon, että harva muistaa tämän olleen asiapitoista, eikä millään tavalla mitään Maan turvallisuuteen liittyvää.
Korkein oikeus ratkaiskoon asian, - ja todella harkiten.- AnonyymiUUSI
Pahin maanpetos on, että salaisia asiakirjoja vuodetaan toimittajille, vuotoa ei paljasteta, saatuja asiakirjoja ei heti luovutettu viranomaisille, epämääräinen joukko vasemmistolaisia toimittajia pyrki analysoimaan asiakirjoja, tietovuoto rajoitti / aiheutti viestikk työhön rajoitteita ja ennen kaikkea luotettavuuden kyseenalaistamista yt kumppanien suuntaan, koska ei tiedetä miten syvälle ryssän lonkerot ulottuvat ko laitokseen. Tuomiojan aikana suunnaton määrä salaista tietoa vuodettiin ryssälle. Asiaan puututtiin vasta ruotsalaisten käskystä. Yleensäkin Suomea pidetään edelleen suomettuneena, maana johon ryssän ja sdp:n rakentama viides kolonna on tehnyt stasikoulutettujen menttoroimana tehokkaan ryssän palvelijan, mistä ryssä maksaa mm vasemmiston tukemisella mm sosiaalisen median avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936