Kunhan Toyotan sähköautomallisto uudistuu ja laajenee se nousee ensirekisteröinneissä raketin lailla

Anonyymi-ap

Volkswagen sähköautojen rekisteröinneissä ykkönen Suomessa – syynä ainakin laaja mallisto.

Toyota on jo yhdellä autolla ensimmäisen vuosipuoliskon tilastossa sijalla 12.

Täyssähköautojen ensirekisteröinnit Suomessa 1–6/2025:

Toyota 366

76

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Erittäin mielenkiintoinen tilasto myös kiinalaisten osalta.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta ketään järkevää toitsut

      • Anonyymi

        Paitsi, että niitä maailman suurimman autonvalmistajan autoja ostetaan vuosittain yli yksitoista miljoonaa autoa ja kakkosena olevaa ritsaa 2,5 miljoonaa ritsaa vähemmän. Ettäkö ei ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että niitä maailman suurimman autonvalmistajan autoja ostetaan vuosittain yli yksitoista miljoonaa autoa ja kakkosena olevaa ritsaa 2,5 miljoonaa ritsaa vähemmän. Ettäkö ei ketään?

        Köyhiä ja aasialaisia kiinnostaa. Halpaa kuraa kehittyviin maihin ja Usaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhiä ja aasialaisia kiinnostaa. Halpaa kuraa kehittyviin maihin ja Usaan.

        Toyotan suurimmat markkina-alueet ovat Kiina, Yhdysvallat, Japani, Englanti, Italia ja Saksa.

        Toisin sanoen maailman suurimmat talousmahdit ovat Toyotan suurimmat markkina-alueet. Toyota ei myy autoja alikehittyneisiin maihin.

        Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmantena Saksa.

        Kovin on kallis auto köyhiin maihin:

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-maailman-myydyin-auto-vuonna-2022-varsin-tuttu-myos-suomalaisille/fa8314d9-6887-4d78-9c30-e6eb38785870


      • Anonyymi

        eikö kiinnosta:

        -viattomuus ja huippukestävyys
        -relax turva 10 vuotta
        -10 v akkutakuu
        -mukava ajettavuus
        -hyvät varusteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö kiinnosta:

        -viattomuus ja huippukestävyys
        -relax turva 10 vuotta
        -10 v akkutakuu
        -mukava ajettavuus
        -hyvät varusteet

        Mitä varusteita tarkoitat?
        Tässä autossa on hyvt varusteet.
        Auto on jo tuotannossa.
        https://www.youtube.com/watch?v=mi7c3yplHiQ

        Toyota on 10v takamatkalla kehityksessä.


    • Anonyymi

      Kun etusuora aukeaa niin voittaja eli Toyota tulee voittajaksi takamatkalta kuten käy aina urheilukilpailuissakin.

      • Anonyymi

        Millä vuosikymmenellä luulet Tojotan " etusuoran " aukeavan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä vuosikymmenellä luulet Tojotan " etusuoran " aukeavan ?

        ensi vuonna myynti nousee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensi vuonna myynti nousee

        Toyotan slogan onkin "Ensi vuonna se tulee julkaistaan". Eikä sitä ensi vuotta tule koskaan.


    • Anonyymi

      Uusi Toyota bZ4X ja nyt siinä on kaikki se mikä puuttui.

      Nopeampi lataus, enemmän tehoa, pidempi toimintamatka.
      Toyota bZ4X -mallisto uudistuu. Kaksi uutta akkukokoa, akun esilämmitystoiminto sekä saatavilla oleva 22 kW:n sisäinen laturi tarjoavat parempaa suorituskykyä sekä entistä nopeamman ja tehokkaamman latauksen.

      Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen syksyllä 2025.

      • Anonyymi

        No ensimmäisestähän puuttui siis ihan kaikki. Siitä olikin sitten helppoa lähteä parantamaan.
        Ei oikeastaan tarvitse kuin renkaiden pysyä kiinni niin on jo parempi kuin edellinen.


      • Anonyymi

        Syksyllä sitten nähdään onko omissa kehuissa yhtään perää. Ennen vertailua muihin, en niitä usko.


      • Anonyymi

        Muilla on ollut vastaavat tai paremmat 5 vuotta . Tojota on luvannut hienoja sähköautoja 10 vuotta, mutta näytöt puuttuu aina vaan .


    • Anonyymi

      Koskahan Toyota saa ensimmäisen oman sähköauton maailmalle?

    • Anonyymi

      Niinhän piti konsonantti-toyotankin räjäyttää myyntitilastot, mutta miten kävi. Odotetaan nyt rauhassa millaiset ne Tojon sähköautojen todelliset ominaisuudet ovat, lehdistöesittelyissä ja mainosteksteissä kaikki on aina niin hyvää ja edistyksellistä, mutta vasta kunnon koeajot ja vertailut kertovat totuuden.

      Eikä ne kilpailevat merkitkään jää laakereillaan lepäämään, niiltä tulee myös uusia malleja ja parannettuja ominaisuuksia, nekin kehittyvät eteenpäin.

      Tekstistäsi saa vaikutelman, että Tojotan sijoitus sähkisten myynnissä sijalla 12 on jonkinlainen onnistumisen merkki. Päinvastoin, sehän todistus suoranaisesta epäonnistumisesta. Maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi mainostettu merkki lanseerasi keskentekoisen tuotteen, joka ei menestynyt testeissä eikä myyntimäärissä. Sehän on luokattoman surkea esitys. Tuliko niitä Suomessa kesäkuussa rekisteriin 10 kpl, siis vaivaiset 10.

      Se hyvä puoli huonossa suorituksessa on, että kappalemääräisen myynnin tuplaaminen lisää myyntiä heti 100 % ja täällä voidaan taas ylpeillä uskomattomasta myynnin kasvusta...

      • Anonyymi

        Uusi Toyota bZ4X ja nyt siinä on kaikki se mikä puuttui.

        Nopeampi lataus, enemmän tehoa, pidempi toimintamatka.
        Toyota bZ4X -mallisto uudistuu. Kaksi uutta akkukokoa, akun esilämmitystoiminto sekä saatavilla oleva 22 kW:n sisäinen laturi tarjoavat parempaa suorituskykyä sekä entistä nopeamman ja tehokkaamman latauksen.

        Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen syksyllä 2025.


      • Anonyymi

        Ei se Tekniikan Maailma valheillaan pysty Toyotan nousua estämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Toyota bZ4X ja nyt siinä on kaikki se mikä puuttui.

        Nopeampi lataus, enemmän tehoa, pidempi toimintamatka.
        Toyota bZ4X -mallisto uudistuu. Kaksi uutta akkukokoa, akun esilämmitystoiminto sekä saatavilla oleva 22 kW:n sisäinen laturi tarjoavat parempaa suorituskykyä sekä entistä nopeamman ja tehokkaamman latauksen.

        Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen syksyllä 2025.

        Mitä tuossa on sellaista, jota muilta merkeiltä ei löytyisi jo nyt. Perässähiihtäjä. Muista sähkiksistä jo löytyneitä ominaisuuksia mainostetaan Toyotalla jonain suurena uutuutena. No tottahan ne Tojossa sistä onkin, muitta muissa merkeissä ollet jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Toyota bZ4X ja nyt siinä on kaikki se mikä puuttui.

        Nopeampi lataus, enemmän tehoa, pidempi toimintamatka.
        Toyota bZ4X -mallisto uudistuu. Kaksi uutta akkukokoa, akun esilämmitystoiminto sekä saatavilla oleva 22 kW:n sisäinen laturi tarjoavat parempaa suorituskykyä sekä entistä nopeamman ja tehokkaamman latauksen.

        Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen syksyllä 2025.

        "Kaksi uutta akkukokoa", eipä se juuri helpota, jos on vain pieni ja vielä pienempi akku tarjolla. Suomessa pitää olla WLTP kantama väihintään 500 km, jolla pääsee pihistellen noin 400 km, motareita noin 300 km lataamatta. Siihen tarvitaan noin 70 kW tai yli akku (netto) vähintään.


    • Anonyymi

      On siinä varaakin parantaa. Kesäkuussa 11 sähkö-Tojoa rekisteriin.

      • Anonyymi

        Ei ollut enempää myytävää kun nykyinen malli loppui ja syyskuussa tulee täysin uusi bZ4X.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut enempää myytävää kun nykyinen malli loppui ja syyskuussa tulee täysin uusi bZ4X.

        Jo sinä taas vitsin ja epätotuuden lykkäsit. Katsopa koko vuoden myyntitilastoja. konsonantin myynti on ollut tänä vuonna joka kuukausi tuossa kymmenen pinnassa.

        Onko se nyt noin vaikeaa hyväksyä ettei tuote vain ole ollut onnistunut ja käynyt kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut enempää myytävää kun nykyinen malli loppui ja syyskuussa tulee täysin uusi bZ4X.

        Samanlainen kirveellä veistetty kuin edellinenkin. Ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut enempää myytävää kun nykyinen malli loppui ja syyskuussa tulee täysin uusi bZ4X.

        Älä höpötä joutavia! Norjassa on tänäänkin rekisteröity enemmän konsonanttihirviöitä kuin Suomessa koko kesäkuussa. Tesloja ja Volkkareita toki vielä enemmän.
        Kysymys ei ole saatavuudesta, vaan siitä kenelle tojo kelpaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pitkä tuleee olemaan kiitorata konsonantilla....loppuukohan sähkö akusta ennen nousuun pääsyä...


    • Anonyymi

      TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! TOJO HÖNÖN MASSAPOSTAUS AVAUS ! ! N 90 % KAIKESTA ON TOJO HÖNÖN SPÄMMIÄ ! ! ÄLÄ KOMMENTOI NARSU AAAAUUUTISTI MASSAPOSTAUS HOIDOKILLE MITÄÄN ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! LISÄKSI TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI ! !

      • Anonyymi

        Miksi sinulla itäisi olla oikeus haukkua perusteettomasti Toyotaa, mutta sitä ei saisi kukaan puolustaa. Muut joutuvat oikomaan valheitasi koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla itäisi olla oikeus haukkua perusteettomasti Toyotaa, mutta sitä ei saisi kukaan puolustaa. Muut joutuvat oikomaan valheitasi koko ajan.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Vain nainen sanoo: Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain nainen sanoo: Höpö höpö.

        Onko sinulla oikein pieni katkarapu pikkupöksyissäsi, täytyy oikein hattua nostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla oikein pieni katkarapu pikkupöksyissäsi, täytyy oikein hattua nostaa?

        Miksi sen kokovertailu sinua kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Miten Toyotan sähköauto valikoima voi uudistua, sellaista kun ei ole olemassakaan. On Subarua, Suzukin, mutta ei omaa. Pakitkin on ranskalaisia.

      • Anonyymi

        Äläpäs valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs valehtele.

        Kerro mikä on Toyotan ikioma sähköauto?


    • Anonyymi

      Taas näitä Toyotan omapojan suuria ja varmoja ennustuksia, kuten esim. Prius tulee olemaan meillä myydyimpien joukossa ja sitä ennen Camry valloittaa taksit ja myy muutenkin hurjia määriä, hihii!

      • Anonyymi

        Nuo ovat sinun omia kuvitelmiasi ja pelkojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ovat sinun omia kuvitelmiasi ja pelkojasi.

        Camry ei myynyt koskaan kuin muutaman auton verran ja Priuksen tuonti lopetettiin kun ei kauppa käynyt silläkään. Mitä mielikuvitusta tai "pelkoa" tuossa on?


    • Anonyymi

      Muilta valmistajilta tulee koko ajan uusia malleja. Kilpailu vain kiristyy.

      • Anonyymi

        Se ei haittaa eikä huolestuta luotettavaa Toyotaa.


    • Anonyymi

      Toyota Motor suunnittelee merkittävästi hidastavansa sähköajoneuvojen tuotantoaan ja leikkaavansa vuoden 2026 maailmanlaajuisen tuotantoennusteensa miljoonaan autoon, mikä on noin 30 prosenttia vähemmän kuin aiemmin ilmoitettu saman vuoden myyntiennuste

      • Anonyymi

        Vaikea hidastaa sähköautojen tuotantoa, kun sitä ei juurikaan ole ollut. nyt ovat tuomassa markkioille useamman yhteistyössä toteuttavan sähkiksin...ja niiden tuotantoako sitten heti hidastetaan. No eipä sitten hyvältä näytä Tojon sähkistulevaisuus...


    • Anonyymi

      Toyota panostaa edelleen hybrideihin ja suurikulutuksisiin katumaastureihin.

    • Anonyymi

      Ne sähkö Toyotat mitä ehkä tulee, ovat BYDin tekemiä ja niistä ei ole autoksi Suomen olosuhteisiin.

      • Anonyymi

        Suomi on niin merkillinen maa että tällaisia olosuhteita ei ole missään muualla. Heti kun menemme Lapissa Norjan puolelle olosuhteet muuttuvat täysin! Kanadassa näillä leveysasteilla on myöskin paljon leppoisempaa ajella autoilla. Tyä rattimiehen olette alempien sosiaaliryhmien pohjasakkaa, kouluja käymättömiä persuja kaikki tyynni.


      • Anonyymi

        Toyotalla ei ole mitään tekemistä BYD:n kanssa Suomeen tuotavissa tulevissakaan sähköautoissa. Heikko on asiantuntemuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ei ole mitään tekemistä BYD:n kanssa Suomeen tuotavissa tulevissakaan sähköautoissa. Heikko on asiantuntemuksesi.

        Niin, nehän on suzukeja ja subaruja ja pakettiautot pösöjä


    • Anonyymi

      Toyotan uudet EV-mallit tulevat olemaan samanlaisia raakileita ja softabugisia kuten aiemmatkin.

    • Anonyymi

      Seitsemän Tojopappaa kymmenestä ei enää vaihdakaan Corollaansa tai Yaristaan uuteen Toyotan sähköautoon.

      • Anonyymi

        Juuri tuo pitää vielä itselataavien myyntiä yllä.


    • Anonyymi

      Onhan se selvää, että Toyotaan uskovat vaarit ja setämiehet vaihtavat Toyotan sähköautoon kun luottomyyjä hieman vetää oikeista naruista, mutta ei se Toyotan kokonais kauppaa lisää meillä kuin korkeintaan hetkeksi.
      BYDjä ne kuitenkin tulevat jatkossa olemaan ja saapa nähdä missä ne valmistetaan pääosin, veikkaan Kiinaa.

      • Anonyymi

        Luottomyyjä kertoilee, miten suuria säästöjä pappa voi saada, vaikka ajaa reilusti alle 10 tkm vuodessa. Huollossakin saa kuitenkin käydä vuosittain, saahan siellä kahvia ja pullaa sekä kertoilla mukavia.


    • Anonyymi

      Milloin Toyota alkaa tehdä jo pitkään lupaamia Solid state akkuja?
      Muut firmat tekee jatkuvasti kehitystyötä mikä tuottaa tulosta.

      https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/c0133f7e-77ad-4792-b0af-3b429a246ea5
      Superakku lupaa sähköautoille jopa 3000 kilometrin toiminta­matkoja
      Kiinalainen teknologiajätti Huawei kertoo läpimurtonsa mahdollistavan jopa 3 000 kilometrin toimintamatkan yhdellä latauksella.

      Taitaa Tojolla olla vielä matkaa vähän näihin toimintamatkoihin?
      Jos Toyotan toimintamatkat riittää siihen että autot nousee rekisteröintitilastojen ykköseksi niin hienoa. Itse en ihan heti usko Toyotan sähköautojen menestyvän.

      Kilpailu vain kiristyy kokoajan. Jos Toyota pystyy tähän niin voi menestyä.
      https://www.youtube.com/watch?v=mi7c3yplHiQ

      • Anonyymi

        Kukapa sen tietää. Noita kiinteän elektrolyytin akkuja kehittää kaikki akkufirmat ja kaikilla on samat ongelmat. Se on lupaava tekniikka mutta sen saaminen tuotantoon on ollut kaikille yllättävän vaikeaa.

        Luultavasti joku toinen kemia kuten vaikka natrium pohjainen akku tulee ennemmin.

        Jos haluat tarkemmin tietää milloin se akku tulee niin tutustu ihmeessä kiinteän elektrolyytin akkujen nykyiseen tilanteeseen. Siitä löytyy paljon tieteellisiä artikkeleja niin ei tarvitse arvailla .



        Muuten miksi sinulla on hirveä into tuollaiseen vänkäämiseen. Jos Toyota on mielestäsi paska niin miksi näet noin paljon vaivaa asian vuoksi. Mitä ihmettä hyödyt tuollaisesta valituksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa sen tietää. Noita kiinteän elektrolyytin akkuja kehittää kaikki akkufirmat ja kaikilla on samat ongelmat. Se on lupaava tekniikka mutta sen saaminen tuotantoon on ollut kaikille yllättävän vaikeaa.

        Luultavasti joku toinen kemia kuten vaikka natrium pohjainen akku tulee ennemmin.

        Jos haluat tarkemmin tietää milloin se akku tulee niin tutustu ihmeessä kiinteän elektrolyytin akkujen nykyiseen tilanteeseen. Siitä löytyy paljon tieteellisiä artikkeleja niin ei tarvitse arvailla .



        Muuten miksi sinulla on hirveä into tuollaiseen vänkäämiseen. Jos Toyota on mielestäsi paska niin miksi näet noin paljon vaivaa asian vuoksi. Mitä ihmettä hyödyt tuollaisesta valituksesta?

        Minä olen aina ihmetellyt mikä vimma tojota-faneilla on käydä riekkumassa muiden merkkien keskustelupalstoilla. Ovat kaikkein pahimpia ja agressiivisimpia trollaajia ja länkyttäjiä eri merkkien keskusteluissa.


    • Anonyymi

      Ei se auta, vaikka keulan säleikön muovin vaihtaa uudenlaiseen tai lokasuojien rumat muovit muotoilee uudelleen. Kojelautakin samanlainen kovamuovinen tötterö. Muotoilijoilla ei sitten yhtään tyylitajua.

      • Anonyymi

        Suomalaiset tykkää muoviämpäreistä! Erityisesti ilmaisista tai halvoista.


    • Anonyymi

      Vahvistakaa vain aasialaisten maitten talouksia ostamalla aasialaisia tuotteita länsimaisten sijaan, niin pian näette mistä kana kusee ja kuka käskee. Itä on itä ja länsi on länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa. Kiina ja ryssä osin ovat Aasiaa ja puhaltavat yhteen hiileen ja Japani on historiallisesti ollut länsimaitten vihollinen, paitsi liittoutuessa WW 2. :ssa Saksan kanssa. Vain aivoton ja sokea ei ymmärrä että meidä eurooppalaisten pitää vahvistaa talouttamme ja teollisuuttamme ostamalla eurooppalaisia tuotteita, olkootkin sitten vaikka kallimpia kuin Bangladeshissa valmistetut. Yrjöttää nähdä millaisia summia suomalaiset siirtävät autoja ostaessaan aasialaisten kansojen hyväksi.

      • Anonyymi

        Neuvostoliitossakin vain neuvostoliiton omat merkit oli sallittuja! Pitäisikö euvostoliitossa otta mallia siitäkin holhouksesta kun jo muutenkin on sama keskusjohtoinen ja holhoava systeemi. Sitä odotellessa nauttikaamme vapaudestamme valita automerkkimme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvostoliitossakin vain neuvostoliiton omat merkit oli sallittuja! Pitäisikö euvostoliitossa otta mallia siitäkin holhouksesta kun jo muutenkin on sama keskusjohtoinen ja holhoava systeemi. Sitä odotellessa nauttikaamme vapaudestamme valita automerkkimme!

        Viis siitä vaikka ryssä ja muut idän kansat tänne hyökkäisivät meitä murhaamaan, kunhan vain saa ajaa Toyotalla ja muilla koirankuonolaisten ajokeilla.


    • Anonyymi

      Toyotakin herää.

    • Anonyymi

      Toyotan panokset on hybrideissä ja suurkulutuksisissa bensa-SUVeissa. Drill baby drill.

      • Anonyymi

        Unohdit Toyotan mittavat panostukset Vetyautoon.
        Toyota on lobannut vuosia sähköautoja vastaan.
        Sama jatkuu mutta valheisiin uskovat on alkaneet nähdä valoa.
        Toyota käyttää eniten rahaa markkinointiin. Siksi sitä kehutaan mediassa.
        Huomioitavaa on se miten paljon valheita Toyota suoltaa pelkästään mainoksien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit Toyotan mittavat panostukset Vetyautoon.
        Toyota on lobannut vuosia sähköautoja vastaan.
        Sama jatkuu mutta valheisiin uskovat on alkaneet nähdä valoa.
        Toyota käyttää eniten rahaa markkinointiin. Siksi sitä kehutaan mediassa.
        Huomioitavaa on se miten paljon valheita Toyota suoltaa pelkästään mainoksien kautta.

        Vetypommiautot eivät tule koskaan yleistymään. Tankkaus nähdään liian vaaralliseksi. Sähkö on tullut jäädäkseen.


      • Anonyymi

        No johan valheen heitit. Toyota on tehnyt neljäkymmentä vuotta työtä vähentääkseen liikenteen päästöjä kun saksalaiset ovat kehitelleet ainoastaan huijausohjelmistoja.


    • Anonyymi

      Toyotan sähköautomallisto on jo markkinoille tullessaan todella jälkeenjäänyt.
      Vai mitä bx4x todistaa? Vanteet ei pysyneet kiinni ja korjaus kesti puoli vuotta.
      Sama hitaus ongelmissa on myös todettu muissa malleissa.
      Kestää todella kauan että Toyota pääsee samalle tasolle kuin muut sähköautovalmistajat. Oppimista on paljon.
      Suzuki eli Urban Cruiser ei ole läheskään kilpailijoiden tasolla.
      Vaikka se on vasta tulossa markkinoille.

    • Anonyymi

      Jo nyt voi sanoa, että Toyota tulee häviämään kilpailun BYDin kanssa.

    • Anonyymi

      Tuskallisen hidasta tuntuu olevan Toyotan uusien sähköautojen tuotaan aloittaminen.
      Mistä mahtaa johtua?

      • Anonyymi

        Saattaa olla suunniteltua hitaampaa kun yhteistyökumppani kinki BYD on huonossa hapessa, tai voihan se olla niinkin päin, että BYDeistä nypätään logot irti ja liimataan Toyotan logo tilalle ja taas on "uusi ja aito" Toyota markkinoilla?


    • Anonyymi

      Alkuvuonna Toyotan osuus uusista täyssähköistä oli vaivaiset 2,9 %, joten kyllä sitä kirittävää "Suzukilla" riittää.

    • Anonyymi

      Miten se hybridien myynti loppui kuin seinään?
      Eiks ne ole parasta mitä Toyota on tarjonnut jo vuosikymmeniä?
      Mutta Toyotan sähköautot ei ole läheskään kilpailijoiden tasolla.
      Mistä se johtuu?

    • Anonyymi

      Taitaa käydä kuin Muskin Starship raketille, räjähtää ennenkuin ehtii kunnolla nousuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

      https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      148
      3139
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2458
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

      Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      48
      2370
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

      Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2025
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1606
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

      Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1602
    9. Mitä sinä mietit

      Mies?
      Ikävä
      153
      1445
    10. Metsästysmökki

      Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe