ja myy hajuvesiään oli toine uutinen..
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7c82f9b5-e729-4538-a1b1-0d39cb38c5cb
melkoinen maga pelle
"pariskunta kertoo, etteivät kadu rikoksiaan."
Trump armahtaa kymmenien miljoonien kavaltaja pariskunnan
37
187
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpille on kaikkein tärkeintä se että on hänen kanssaan samas mieltä. Lait, säännöt ja moraali ovat vain elämää ja bisnestä (ahneutta) hidastavia esteitä.
- Anonyymi
Ja demareiden mielestä Persujen mielipiteet on ok?
- Anonyymi
Trump on tosiaan pohjattoman ahne ihminen. Arvostaa vain rikkaita. Trumpilla ei ole käsitystä ihmisoikeudesta, oikeudenmukaisuudesta, todellisesta rehellisyydestä, siis yleensä sellaisista luonteenominaisuuksista, joita sivistyneeltä valtionpäämieheltä yleensä odotetaan. Amerikan kansa meni lankaan Trumpin itsensä kehumisen lumossa. Varmaan monia nyt kaduttaa. Trump kyllä puhuu , puhuu ja puhuu, mutta ei välitä , pitääkö kaikki paikkaansa, tai onko tuuliviiri huomenna samaa mieltä, koska ei ajattele asioita perustellen. Motto: oma etu paras etu, siinä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja demareiden mielestä Persujen mielipiteet on ok?
Häh?
- Anonyymi
Trump tuntee sympatioita rikollisia kohtaan, koska itse on suuri sellainen!! Nyt onkin noitten rikollisten armahtamisvuodet, kun Trump on vallassa!
Niin armahdettiin kaikki Kongressitaloon hyökkääjätkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
Mikä tämä henkilö oikein on, joka vetää "persut" jokaiseen juttuunsa, minkä tänne saa töherrettyä!
Alkaa olla melko huvittavaa tuo ajatusten köyhyys!!
- Anonyymi
Äärioikeiston populistinen mädätys ottaa kierroksia.
- Anonyymi
Trumpille raha on tärkeä asia. Se on heti kakkosena oman navan jälkeen.
- Anonyymi
Miten Stubb käyttää armahdusoikeuttaan?
Niinistö ei juurikaan armahtanut ketään
Niinistö palautti yhden henkilön sotilasarvon! - Anonyymi
Tämänkin pariskunnan taskuihin menee rahaa Trumpin "Suuri ja Kaunis" veropaketin 2 000 miljardin dollarin ennätysmäisestä lisävelanotosta, joka suosii rikkaita ja leikkaa köyhällistöltä muutenkin matalaa sosiaaliturvaa sekä terveydenhuoltoa. Moraaliton mädätys ja turmellus menossa, kuin Rooman viimeisinä aikoina.
- Anonyymi
on iso velanotto kun edell kaudella turmpin lupaus ääänestäjille oli vähentää tai jopa poistaa valtiovelka, etenkin pitkä tähtäin mutta
taas suunta täysin päinvastoin
no, odotettua.. kolmas x toden sanoo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on iso velanotto kun edell kaudella turmpin lupaus ääänestäjille oli vähentää tai jopa poistaa valtiovelka, etenkin pitkä tähtäin mutta
no, odotettua.. kolmas x toden sanoo?siis edell kaudelllahan velka nousi enemmän kuin koskaan
nyt trump ei sitä olekaan kai luvannut ees?
no ukraina lupas 1pv lopettaa.. sekin menee samaa linjaa mitä muut lupaukset kuten valtiovelka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no, odotettua.. kolmas x toden sanoo?Niin Orpo-Purrakin sanoi ensin ja nyt ottavat velkaa Suomen historian eniten, vaikka viime kaudella oli vakavat kriisit pandemia ja energiakriisi, jotka aiheuttivat pääosan viime kauden menoista, ja jotka silloiset oppositioporvarit kokoomus, persut ja kd hyväksyivät 100%:sti, vaatipa Orpon kokoomus ja elinkeinoelämä vielä paljon annettua enemmän yritysten koronasossutukia. Paljonko velka olisikaan, jos ne olisi annettu tai ilman 10 mrd euron sopeutustoimia? No paskottu talous ja työllisyys maksaa miljardeja, kuten myös suurituloisten veronalennukset velkarahalla.
- Anonyymi
Voihan se olla, että on Amerikan viimeiset päivät tai jopa koko maailman.
Maailman loppu syntyy ahneudesta ja piittaamattomuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis edell kaudelllahan velka nousi enemmän kuin koskaan
nyt trump ei sitä olekaan kai luvannut ees?
no ukraina lupas 1pv lopettaa.. sekin menee samaa linjaa mitä muut lupaukset kuten valtiovelka.Ei Ukraina mitään luvannut 1 pv:ssä lopettaa!!!! Se oli Putin, kun hyökkäsi Ukrainaan ja aikoi muutamassa päivässä päihittää Ukjrainan, mutta toisin kävi. Neljättä vuotta Putinin joukot yrittävätpäästä niskan päälle, mutta ei onnistu!!
On ollut jos jonkinlaista joukkoa auttamassa, mutta yhä on alakynnessä! Hävettääkö, suuri ja mahtava Neuvostoliitto!! ???????
- Anonyymi
Moraalin rappio. Vain Minä, Minä, Minä..
- Anonyymi
Peiliin tuijottajien "ajan henki", joka toteutuu luonnevikaisen oikeistolaisen ääri-itsekkään narsismin sekä hedonismin ja some-selfiesukupolven älylaitteiden näyttöön tuijottelun muodossa. Itseään Minää korostava kuvastin on lumonnut eli noitunut meidät kuin noitasaduissa. Muista ei väliä, kunhan Minä..
- Anonyymi
Rahaa se vain oli, eivät ole mitään murhaajia
- Anonyymi
köyhien henki voi olla satasistakin kiinni, kymmenien miljoonien vohkiminen on siis sama kuin tappaa läjäpäin köyhiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
köyhien henki voi olla satasistakin kiinni, kymmenien miljoonien vohkiminen on siis sama kuin tappaa läjäpäin köyhiä
Köyhät joutaa kuolla pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, köyhille ei ole mitään käyttöä ellei ne halua olla orjia. Työstä voi kieltäytyä, mutta sitten tulee nälkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You too.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, köyhille ei ole mitään käyttöä ellei ne halua olla orjia. Työstä voi kieltäytyä, mutta sitten tulee nälkä.
Muturikas höpisee. Sinut pitäs ripustaa puun oksalle kiikkumaan. Ja harakat nokkimaan.
- Anonyymi
Trumpilla on kaksi asiaa joita hän ajaa tarmolla, eli omia henkilökohtaisia etuja ja kieltää ja perua kaikki Bidenin tekemät uudistukset ja päätökset.
- Anonyymi
Niin se teki Joe Biden myös, Biden valitsi varapressaksi Kamala Harrisin, entisen syyttäjälaitoksen johtajan, jonka ainoa tehtävä oli jahdata Trumppia ja saada Trump linnaan sekä estää Trumpin uudelleen valinta.
Sellasta demokratiaa se. - Anonyymi
Trumpia kiinnostaa oma napa ja raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpia kiinnostaa oma napa ja raha.
Ja sinä vihaat ja sinua vituttaa, mitä toi asia edes kuuluu sulle, sinähän se olet itse se minä minä minä ihminen, haluat, että maailmassa on kaikki juuri kuten sinä haluat.
- Anonyymi
Kaikki tuo, mitä TRUMP tekee USAssa, on takapakkia!! Talous ei tule tuosta nousemaan!
Hulluna metsästää ihmisiä vankilaan ja pois vietäviksi USA;sta!! Varmaan suuri viha nousee TRUMPIA kohtaam USA:ssa ja mitä siitä mahtaakaan seurata ennen pitkää!
Ei kaikki usalaiset hyväksy tuota ihmisten metsästystä! USA:ssa ovat kaikkim asiat päälaillaan!
- Anonyymi
Jos ne oli pöllinyt rahat Trumpin vihaajilta, niin sitten tuo meni todella oikein. Nyt vihaajia vituttaa.
- Anonyymi
Trump on silmiin pistävästi narsisti. Ja ihan oikeasti hullu.
- Anonyymi
Hienoja ihmisiä! Ja muut vankilasta saadut uudet ystävänsä varmaan myös. Kaikki vapaaksi!
Make America Shithole Again.
Venäjällä pääsee vapaaksi, kun lähtee Ukrainaan tappamaan. Jenkeissä on tasokkaampaa, jep jep... - Anonyymi
onhan se hyvä että vankilaa ees vähän aikaa, huomaavat siellä käsi hommia miten köyhillä kenen rahat veivät, menee vuosikymmeniä?
nyt ne taas jatkaa lihaa piiloon ettei käsi kun trump armahtaa? - Anonyymi
ensitöikseenhän trump vapautti tuhansia valtion vihollisia vankiloista maga väkeä ketkä hakkasi poliiseja ja rikkoi, tunkeutui..?
eikö se poliisi jonkun ampunut kuka alkoi heti riehua ku vapautui uusia rikoksia?- Anonyymi
Trump on lopun ajan antikristus, paholainen, vertaansa vailla. Niin häikäilemätön, että oksettaa.
- Anonyymi
Trumpista on tullut käärmeöljykauppias!
- Anonyymi
Tuo persupariskunta on trympiin salaisen kabinetin jäsen.
- Anonyymi
Biden armahti poikansa jo ennen tuomiota 😭😭😭😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354543- 553135
- 302853
- 492709
- 62350
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542155- 151569
- 171554
- 161484
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71474